X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
עם מעל 300 מיליון משתמשים ייתכן שתמונות האינסטגרם שלכם יגיעו לאנשים שלא התכוונתם, מה שעלול לפגוע בפרטיות שלכם. איך תיהנו משימוש באינסטגרם מבלי להתפשר על הפרטיות שלכם?
▪  ▪  ▪
רק למי שמתכוונים [צילום: AP]

בחודש שעבר הודיעה אינסטגרם שהיא הגיעה ל-300 מיליון משתמשים פעילים ובכך למעשה עקפה את טוויטר. מדובר ללא ספק בהרבה מאוד תמונות והרבה מאוד אנשים, שייתכן שלא הייתם רוצים שייחשפו לתמונות שאתם משתפים. רגע לפני שאתם משתפים את התמונה הבאה, הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הפרטיות שלכם גם באינסטגרם.
השתמשו ב-Private Mode
כל תמונה שאתם מצלמים באמצעות האינסטגרם נשמרת בזיכרון המכשיר, אך היא גם מתפרסמת בחשבון האינסטגרם שלכם, שאותו כל אחד יכול לראות, אלא אם כן הגדרתם את החשבון שלכם כ"פרטי". כדי לעשות זאת כנסו לפרופיל שלכם על-ידי לחיצה על הכפתור הפרופיל למטה מימין, לחצו על edit your profile ואז על Posts are private. עכשיו, רק העוקבים שאישרתם יכולים לצפות בתמונות שאתם מעלים.
חסמו משתמשים לא רצויים
אם יש לכם עוקבים, שמסיבה כלשהי אתם כבר לא מעוניינים שיראו את התמונות שאתם מעלים, אתם יכולים פשוט לחסום אותם. כדי לעשות זאת לחצו על כפתור הפרופיל בפינה הימינית התחתונה של המסך, ואז על הספרות שמראות את מספר העוקבים שלכם. לחצו על שם איש הקשר אותו אתם רוצים לחסום לאחר מכן לחצו על כפתור התפריט הפינה הימנית עליונה של המסך ואז על Block User.
שתפו רק עם עוקבים מסוימים
אם צילמתם תמונה שאתם מעוניינים לשתף רק עם אנשים מסוימים ולא עם כל ציבור העוקבים שלכם באינסטגרם, אתם יכולים להשתמש בפיצ'ר 'אינסטגרם דיירקט'. לפני שאתם מפרסמים את התמונה בחרו ב"דיירקט". לאחר מכן תוכלו לבחור עם מי מבין העוקבים שלכם תשתפו את התמונה.
בדקו את הגדרות הפייסבוק שלכם
כאשר אתם משתפים תמונה מהאינסטגרם בחשבון הפייסבוק שלכם, אתם עלולים לשתף אותה עם אנשים שלא התכוונתם. תוכלו להגדיר מראש מי יוכל לצפות בתמונות האינסטגרם שאתם משתפים בפייסבוק, כדי לעשות זאת כנסו להגדרות חשבון הפייסבוק, בחרו ב"אפליקציות" ואז ב"אינסטגרם" בחרו את ההגדרה הרצויה, ואל תשכחו לשמור.
היזהרו מה-Photo Map
אינסטגרם מאפשרת לכם "להצמיד" את התמונות שלכם למפה באמצעות פיצ'ר הנקרה Photo Map. הפיצ'ר הוא מגניב למדיי, אך חשיפת המיקום שלכם בכל תמונה ותמונה שאתם מעלים עלול להיות בעייתי כשמדובר בפרטיות שלכם. אם אתם לא רוצים שמיקומכם ייחשף ודאו שהאופציה Photo Map מנוטרל.

תאריך:  28/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפים לשמירה על פרטיות באינסטגרם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמי עופר
כשבוחרים חטיף בריאות, חשוב מאוד לקרוא את הסימון התזונתי שלו ולהצליח להבין אותו    העיקרון פשוט: אם בסימון התזונתי יש הרבה מילים שאתם לא מזהים או לא מצליחים אפילו לבטא, כדאי לכם להמשיך לחטיף הבא
נעמה בן-דוד-טרבלסי
את מנהג אכילת הפירות היבשים התחילו חסידי אשכנז, ובאמת בתחילה היה נפוץ אצל האשכנזים בלבד    אז בבקשה, שלא תגידו שהאשכנזים לא רשמו משהו לזכות המטבח הישראלי ולרשימת האוכל הטעים    עם הזמן, התפשט המנהג לאכול פירות בכל קהילות ישראל    המנהג לאכול מפירות ארץ ישראל הוזכר בחלק מספרי החסידות וגם בספרי חכמים בכל עדות ישראל
עליס בליטנטל
ציון אשכנזי זכה בפרס הכותב הטוב ביותר ומועמד לפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל התיאטרון הבינלאומי בדאבלין, ובעוד שפע של פרסים ועיטורים על מחזהו "ז'אן ז'נה בן זונה". המחזה שעולה בתיאטרון "תמונע" הוא הראשון שראינו על חייו של הסופר והמחזאי הנודע, מבכירי המחזאים של המאה ה-20 שמרבית מחזותיו עלו פעמים רבות בארץ, והפכו לחלק מהקלאסיקה של המאה ה-20
שולמית קיסרי
המחזה "הנפש הטובה מסצ'ואן" עומד לו בשורת המחזות הנצחיים ברפרטואר של תיאטראות. בזכות "גשר" ויבגני אריה הבמאי, זכיתי סוף-סוף לראות את הנפש הטובה, מחזה שמסתובב כאן בתיאטראות מאז שהייתי ילדה
שירה כהן
ישראל לוי צעד על מסלולי תצוגות אופנה יוקרתיות בחו"ל, רכש מעמד כלכלי, יוקרה וגם מרצדס. ביום אחד הכל התהפך, והוא זנח את חיי החומר לטובת היהדות. כיום הוא נשוי באושר, לומד בכולל ומזכה את הרבים. בראיון איתו הוא אומר: "אמריקה כשמה כן היא: אם - ריקה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il