X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
המחשב התקלקל ואתם חושבים שאתם יודעים מה לעשות, אבל אתם עלולים לעשות יותר נזק מתועלת כשנוגעים במקום אחד אולי אפשר לגרום נזק לרכיב אחר ולכן, עדיף לקרוא לטכנאי מחשבים
▪  ▪  ▪
עדיף לא לגעת לבד [צילום: AP]

יש הרבה אנשים שחושבים שאם הם הצליחו פעם לנקות את המאוורר של המחשב מאבק, ואז הוא הפסיק להרעיש להם, אז הם כבר יכולים לטפל בכל מיני בעיות אחרות של המחשב. והאמת היא שהמקצוע טכנאי מחשבים הוא מקצוע נלמד שדרוש לו גם ניסיון רב, שאיתור תקלות שונות ומה שמסוגל לפתור טכנאי מחשבים, לא כל אחד מסוגל, אולי רק לנקות את האבק מהמאוורר...
מהן התקלות הנפוצות ביותר שדורשות דחוף טכנאי מחשבים?
למחשב יש כל כך הרבה חלקים, שמחוברים אחד לשני, שיש ביניהם קשרים, והם עוקפים זה את זה, ויוצרים מעגלים חשמליים ותפקודים שונים וכו' וכו', והסיבה הכי חשובה שבגללה צריך להזמין טכנאי מחשבים בקשר לתקלות היא, שאם אתה נוגע במקום אחד אולי אתה גורם נזק לרכיב אחר ולכן, עדיף לא לגעת. טכנאי מחשבים מיומן יודע יפה מאוד לאתר את התקלות השונות וגם לפתור אותן בצורה כזו שהמחשב שלך יישאר בחיים. אתה, יכול לגרום לו לטוטאל לוס.
בעיות חומרה הן מהתקלות הנפוצות ביותר במחשב והן מתאפיינות בכל מיני תקלות כמו למשל: מחשב שלא נדלק חשמלית, לא מראה תצוגה, מחשב קופא, מבצע ריסט במאמץ, נכבה מעצמו, המקלדת או העכבר לא מגיבים, מתקבלים מסכים כחולים בעלייה לווינדווז, מחשב איטי ועוד.
תקלות חומרה שרק טכנאי מחשבים יכול לפתור
דוגמאות לתקלות בחומרה שרק טכנאי מחשבים יכול לפתור הן מהסוגים הבאים: כאשר מעבד למשל מתחמם זה יכול לקרות בגלל שיש אבק על המאוורר, ויתכן שאם תנקו את המאוורר זה יפתור את הבעיה, אבל אם מדובר בתקלה יותר רצינית כמו למשל גוף קירור מקולקל או בעיות בלוח האם, רק טכנאי מחשבים מסוגל לבצע את זה.
במקרה שמחשב למשל מרעיש זה יכול לקרות בגלל כל מיני סיבות. זה יכול לקרות בגלל מאווררים מאובקים, אבל זה גם יכול להיות בגלל ספק כוח מרעיש או כרטיס מסך ואז בעיות כאלה לדוגמה יכול לפתור רק טכנאי מחשבים.
אם מקבלים הודעת שגיאה בהתקנה של מערכת הפעלה, זה אומר ברוב המקרים שהדיסק הקשיח פגום או שהזיכרונות פגומים או שלוח האם מקולקל.
כאשר לא מצליחים לגלוש במחשב ייתכן כי קיימת בעיית תאימות בין כרטיס הרשת הספציפי לבין המודם הספציפי או שיש בעיה של דרייבר או בעיה במערכת ההפעלה.
כאשר המחשב לא משמיע סאונד ב-50% מהמקרים מסתבר שלא מותקן דרייבר או שאין ג'מפרים על-כניסת האודיו בלוח האם, או שהלוח פגום ויש להחליפו וגם את זה יכול לעשות רק טכנאי מחשבים.
ב-20% מהמקרים של מחשב איטי, מדובר בבעיות חומרה, אם המחשב מעלה מסכים כחולים אז מדובר על תקלה בזיכרונות או במערכת ההפעלה או בדיסק קשיח או בלוח האם.
ב-80% מהמקרים בהם המקלדת או העכבר לא מגיבים, זה סימן שה-USB הרוס ומכיוון שזורם בו חשמל, הוא יוצר קצר בלוח כולל בעכבר ובמקלדת ויש להחליף אותו. רק לפעמים מדובר בבעיה בעכבר או במקלדת.
במקרים של מחשב קופא, יש לנסות להחליף ספק, אבל אם יש סקטורים פגומים בדיסק הקשיח או זיכרונות פגומים זה כבר עניין לטכנאי מחשבים מקצועי.
טכנאי מחשבים עד הבית - שיא הנוחות והמקצוענות
היום שום אדם במיוחד אלה שעובדים עם המחשב מהבית, לא מסוגל לתפקד בלי המחשב שלו. במקרה של תקלה בחומרה או בתוכנה, כדאי מאוד לפנות לטכנאי מחשבים מיומן ובעל ותק וניסיון, שיגיע אליכם הביתה, יוכל לאתר מיד את התקלה וגם לתקן אותה במקום. אין היום יותר צורך להיסחב עם המחשב למעבדה, טכנאי מחשבים נותנים שירות עד הבית במהירות, ביעילות ובמקצועיות. כך שאם אתם גרים בתל אביב תוכלו להזמין טכנאי מחשבים בתל אביב ואם אתם גרים בכפר סבא תוכלו להזמין טכנאי מחשבים בכפר סבא וכו'.

תאריך:  05/02/2015   |   עודכן:  19/05/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל תנסו להיות טכנאי מחשבים
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
מה?.. למה סתם?..
שלום טכנאי   |  5/02/15 09:15
2
או שאפשר לשאול את גוגל
הג'וקר  |  5/02/15 10:24
3
למה לקשקש
מתקן מחשבים  |  5/02/15 10:46
4
חלק מי התקלות בגלל שרותי אינטר
ישע  |  5/02/15 11:17
5
כתבה מטופשת, עכשו גם אומרים לך
גבולי  |  5/02/15 12:18
6
השאלה הגדולה פה היא למה לשפוט?
אנונימי  |  5/02/15 17:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתי דור-נחום
הרצל ביטון נאבק במשך דקות ממושכות של אימה עם המחבל, שהפך את קו 40 לזירת פיגוע שותתת דם. היום חושף ביטון: "אח שלי שמשון ז"ל, שנפטר לפני כחמש שנים, התגלה אליי והנחה אותי מה לעשות". כשהרופאים ניתחו אותו, עבר ביטון חוויה רוחנית נוספת: "ראיתי מנהרה והבזק של אור, אבל זה לא היה הזמן שלי ללכת"
שלום פרוינד
הוא שובר מיתוסים בריאותיים, פחות משמין ממה שחשבנו, שומר על מערכת העיכול, טוב מאוד ללב, מוריד את הכולסטרול, ואפילו מגן מפני המחלה הנוראה מכל    לכבוד ט"ו בשבט - חג האילנות, קבלו פרופיל שופע תגליות על האגוז המחייך, שהישראלים צורכים ממנו בהיקף של כ-4,000 טון בשנה
ד"ר אילן גור
חדרי המיון מלאים עד אפס מקום, זה הזמן להזכיר שקיימת אלטרנטיבה    רוב רובם של המקרים הדחופים אמורים ויכולים להיפתר במסגרת המוקדים הרפואיים הפרוסים ברחבי הארץ
עליס בליטנטל
"עושת הנפלאות" - סיפורה הנוגע ללב של העיוורת-חרשת-אילמת הלן קלר, הופך בהפקת בית צבי למשהו מרגש הרבה פחות. אולי הבוסריות של השחקנים, או אולי בשל עצם הצפייה בהצגה מהראשונות - עדיין לא הבשילה לכדי הצגה מלוטשת כדבעי
חיים נוי
"עושת הנפלאות" - סיפורה המרגש של הלן קלר - בית צבי    המחזה הועלה בברודווי לראשונה בשנת 1959 וזכה לפרסים רבים ובהם פרס הטוני    המחזה הועלה ברחבי העולם והופק גם לקולנוע ולטלוויזיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il