X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסע הישרדותי [צילום: יח"צ]
מסע חוויתי
ריס וית'רספון, שחקנית יפה של סרטים כל-אמריקניים, לא צפויה בתפקיד השורדת האמיצה שלקחה על עצמה מסע רגלי בן 1,500 מיילים מצפון מקסיקו בגבול קליפורניה עד קנדה לאורך רכסי ההרים. "הולכת רחוק", ששמו באנגלית הוא "פראי", הינו סרט שהוא חוויה מיוחדת - למרות מגרעותיו

אני אוהבת את התקופה שלפני טקס האוסקר, אז, יש בערוצי הסרטים מבחר של סרטי אוסקר מכל השנים של קולנוע מרגש ומרטיט, כמו שאהבנו פעם וגם סרטים חדשים עם מועמדויות לאוסקר, בעלי מאפיינים צפויים אבל בכול זאת יצירות מלאות כישרון (וגם מלאות מגרעות). מזה זמן, שפרס האוסקר לא תואם את טעמי בסרטים, אבל אני עדיין מתרגשת לקראת סרטים שאולי יהיה בהם ניצוץ.
מסע הישרדות אתגרי לאורך הרכס המערבי של ארה"ב
הולכת רחוק מבוסס על סיפור אמיתי של אישה אמריקנית צעירה, שלאחר גירושיה ותקופה של אבדן, כישלונות ואיבוד דרך בחיים האישיים, החליטה לעשות מעשה שיוכיח לעצמה שהיא יכולה לעמוד באתגרים, לנצח את הפחדים ולהיות מוכנה להתחלה חדשה.
אמריקה היא מדינת ענק מלאה באנשים שיוצאים למסעות מכל סוג שעיקרם לחרוש את המרחבים, להתנתק מהחיים הרגילים, להוציא מה שפחות כסף, להיסחף אל הלא נודע של הרפתקאות, בדידות ומסע ( רגלי או בטרמפים) בכבישים המצוינים האינסופיים, בנופים הפראיים שמתחלפים, באווירה השונה של כל מדינה כמו גם בתוך יכולת ההישרדות שלהם.
ריס וית'רספון, שחקנית יפה של סרטים - כל -אמריקניים, לא צפויה בתפקיד השורדת האמיצה שלקחה על עצמה מסע רגלי בן 1500 מיילים מצפון מקסיקו בגבול קליפורניה עד קנדה לאורך רכסי ההרים. זהו מסע יחיד עם תיק ענק וכבד ובו ציוד הישרדות, אוהל תרמי, אוכל, אמצעי בישול בגדים לשלג ולחום מדברי ושאר פטנטים לחיי פרא בטבע אכזרי. קל לחשוב על שחקנית אחרת שהייתה עושה את התפקיד (נניח מריל סטריפ לפני 30 שנה), כי ריס וית'רספון הכול-אמריקנית נראית מעודנת מדי בתנאים הקשים מאוד של המסע הארוך, רובו בבדידות גמורה, מיעוטו במפגש עם מטיילים שעושים את אותו הדבר - שהפגישה ביניהם לא מדיפה הרבה אנושיות או חברות אלא בעיקר התנכרות ושמירה על הישרדות אישית. בכל זאת הדרך שעוברת שריל סטרייד האישה שכתבה את הספר wild, בשנת 1995, קשה מאוד פיסית ונפשית (גשמים, שלגים, חום בלתי אפשרי דרך קשה ומפרכת באזורים הרריים וסלעיים - ומלאה סכנות של מפגש עם חיות, מפגש עם גברים במצב חייתי וייאוש שמגיע לעתים קרובות מלווה בפלשבקים על החיים הקודמים שלפני המסע.
צילומים מזן מיוחד
הצילומים מרהיבים הנופים עוצרי נשימה, ההליכה במדבר מוהאבי, אחד המדברים הגדולים בארה"ב המשתרע במדינות קליפורניה, נבדה אריזונה ויוטה (חלק מהכביש ללאס וגאס עובר במדבר זה) שהחום בו מגיע לעתים ל-50 מעלות צלסיוס. והנופים הפראיים המשתנים לאורך רכס המסע, שבו חולפים אותם נוודים, שמחליטים לעמוד באתגר המפרך של שלושה חדשים של הליכה באזורים פראיים, עם עצירות במקומות נתונים בדרך. אחדים מתייאשים ופורשים מהמסע כי לא שורדים את הבדידות או את הקור או את המחלות שפוקדות אותם, הפציעות או נכישת זוחלים, או הרעלת מזון כלשהו. חלקם מסיימים אותו, כמו שריל סטרייד בסרט ובחיים - על הגשר הגדול בגבול קנדה, אחרי 100 ימים בערך.
שתי השחקניות בסרט, הולכת רחוק, ריס ויטרספון ולורה דארן, המשחקת בסרט את אימה של שריל סטרייד, מועמדות שתיהן לפרסי אוסקר בחלוקת האוסקרים לשנת 2015 בחודש הבא בהוליווד. במאי הסרט הוא ז'אן מארק ואלה הקנדי. הולכת רחוק ששמו באנגלית הוא פראי (WILD) סרט שהוא חוויה מיוחדת - למרות מגרעותיו.

תאריך:  09/02/2015   |   עודכן:  10/02/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במכתב מחאה על הקפאת העברת תקציבי פרויקט הרכבת הקלה, מטיף מנכ"ל משרד התחבורה לממונה על התקציבים באוצר על ההשלכות, אך מתעלם מאחריות המשרד בתקופת השר כ"ץ לרצף הכשלים שבגללם לא נסלל עד היום אפילו סנטימטר אחד של מסילה
אלי אלון
רשויות מקומיות לא מעטות רואות באזורי התעשיה שבתחומן מעין "חצר אחורית" ומשקיעות פחות כספים ומשאבים בטיפוח הסביבתי ובחזות אזורים אלה בהשוואה לאזורי שכונות מגורים. למה?
מכון ויצמן למדע
מחקר חדש שנערך במכון ויצמן למדע, בשיתוף עם מינהל המחקר החקלאי – מרכז וולקני, מצביע על פתרונות עתידיים למניעת הריקבון המושהה בפירות
צילה שיר-אל
ניתוח מפתם האישית של המתמודדים בבחירות על-מנת שנוכל ללמוד ולהתרשם לגבי אישיותם ודרך התנהלותם - מה שיעזור לנו להחליט ביום הבחירות
לאה טרן
להקת "הנערים הרעים של המחול" מגיעה לראשונה לישראל: Rock the Ballet    תערוכה, הצגה ורקדנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il