X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איבדנו לשנייה את האמונה באדם, לו לפעמים יש לב אבן, דווקא במקום בו ציפינו להומניות. והנה מצאנו את האמונה בחזרה, תוך פחות מ-24 שעות, דווקא ביצור שברירי לכאורה
▪  ▪  ▪
קפצה לביקור [צילום: חיים שוחט/פלאש 90]

אחותי שוכבת מרותקת למיטה, אחרי שנקעה את קרסולה, ואנחנו דואגים מאוד. כבר היו כמה מתנדבים שהיו מוכנים לקפוץ על הטיסה הראשונה לארץ, מרחק 24 שעות, ואחותי צחקה ואמרה: ״רק מחפשים הם תירוץ...״.
המקרה ממש הביך, כי הוא קרה שם באמצע תל אביב, בשדרות רוטשילד שאני כל כך אוהב. הכאב היה כל כך עז, שהגוף הגיב בצורה בלתי רצונית, ואחותי התעלפה. מסתבר שהמראה לא ריגש איש מהעוברים ושבים. כל אחד ואחת היו נתונים להגיגיהם, מחשבותיהם ועיסוקיהם. אלה הסתכלו בעצים, האחרים בעוברים ושבים, אלו ניווטו את האופנועים ואלו את עגלות הילדים. איש לא טרח לעצור, להתכופף, לתמוה ולנסות לעזור. בחורה שזה עתה התעלפה היא כנראה מראה שכיח ביותר, שם בשדרות רוטשילד-של-הקוטג׳, שכן איש לא התרגש, עצר, קרא בבהלה או הושיט יד לעזרה. מוזר, לא לכך ציפיתי.
יום למחרת, בעיר אחרת, לא בתל אביב (עיר אוכלת יושביה?), שוכבת אחותי במיטה, וכאמור, הפתעה! הגיעה לה לבקר את אחותי לטאה, גדולה יותר מזיקית. זיקיות אני אוהב. הן מטפסות להן על הבניין, וקשה להבחין בהן, למעט מהזריזות המאפיינת את תנועתן. כיוון שהחלונות פתוחים, ולתריסים שלבים, קל מאוד להיכנס פנימה. הזיקיות גם מתחבאות בין העלים למרגלות השיח שמהווה חומה, גדר בצורה מסביב לבניין. פתאום רשרוש, תנועה מהירה, כחטף העין. לא מספיקים להסתכל, והזיקית כבר איננה.
נראה שהלטאה הזו, אולי קצת בחשש, אך לאחר מחשבה, בכל זאת החליטה להיכנס לבדוק את המקום. הכנסת אורחים, איך היא? התנאים טובים? ובעלי הבית, מקבלי אורחים? שמחתי מאוד, שכן הלטאה הצליחה להסב את תשומת לבה של אחותי מהכאב - וגם מהאכזבה שאנשים פשוט התעלמו ממנה כאילו שאדם שהתעלף הוא מחזה שבשגרה - והנה, אנחנו מרותקים באורח שבא לביקור!
הלטאה אכן חששה, הסתכלה ימינה, הסתכלה שמאלה, הייתה מוכנה לנוס בבהלה תוך שבריר שנייה. אך אנחנו התלהבנו. מה אפשר להציע לה לאכול או לשתות, שאלה אחותי. עניתי: היא ודאי תמצא לה מה לאכול - אולי עכביש קטן או נמלים? (עכבישים אני אוהב, ונמלים מלמדות את העצל דרכי עבודה מה הן) כך שלדאוג לא צריך. הטבע דואג לשלו!
הלטאה בשלה, העיפה מבט נוסף, ומיהרה לחלל הגדול מתחת למיטה. שם לפחות לא יבחנו אותה בצורה כל כך מדוקדקת. זה קצת לא מנומס, גם אם זה נעשה משמחה אמיתית, שמחה שבלב ובנשמה. אוי! מי מציץ מלמעלה, שם מצד המיטה? אותה הבחורה ששוכבת עם הרגל מוגבהת? היא ודאי לא מהווה סכנה, שכן עד שהיא תזוז, אני כבר אוכל להסתתר! כך הלטאה, ואנחנו נרגשים! הנה, צריך לארח, מעניין באמת אם היא אורחת לרגע או שתרצה להשתקע?
טוב שבאה לה הלטאה לביקור חולים, ואפילו לא ידעה זאת. היא פשוט טיפסה, כנראה על המרזב בצד הבית או על אחד הקירות החיצוניים, והחליטה לנפוש לכמה דקות.
בלי להתכוון קורים דברים, ואולי הכל במכוון. איבדנו לשנייה את האמונה באדם, לו לפעמים יש לב אבן, דווקא במקום בו ציפינו להומניות, אכפתיות ועזרה לזולת. והנה מצאנו את האמונה בחזרה, תוך פחות מ-24 שעות, דווקא ביצור שברירי לכאורה, באותה הלטאה!
ברוכה הבאה, ותודה שבאת לבקר. בבוקר בבוקר נציץ ונראה אם את עדיין פה. קרוב לוודאי שכבר לא תהיי, אך אנחנו נשמח מאוד לגלות שהחלטת לבלות את הלילה בביתנו, לשמור על אחותי מכל משמר!

תאריך:  13/04/2016   |   עודכן:  13/04/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לטאה בביקור חולים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איתרע מזלה של אחות בוסל
הבדל בין עיר לעיר  |  13/04/16 14:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
הדבר פשוט לחלוטין - פרקליטי המדינה, אינם מעוניינים בחקיקתו של חוק שיאפשר לנבת"ם - הלא היא נציבות הביקורת על מייצגי המדינה בערכאות ומערך התביעה - לבקר עבודתם השוטפת
ארי בוסל
באים להם יהודי ארה״ב ודורשים לעשות ברחבת הכותל כפי הנראה בעיניהם. רבים הם, ורגילים הם למנהגים שונים ומשונים. נשים הפועלות כ״רבנים״, עוטות טלית, מכסות את שיער ראשן בכיפה, ומובילות את התפילות. מפחיד שהיהודים סוגדים לאל חדש, לעגל זהב, אלוהי-מסכה
חיים שטנגר
לאור הצהרתו של הרצוג מהעבר כי היום לא היה שומר על זכות השתיקה, אם היה מוזמן לחקירה במשטרה, הרי אם יוזמן הפעם לחקירה במשטרה, בפרשת החשדות החדשים לביצוע עבירות פליליות - לכאורה - על ידו, ייאלץ הוא להשיב לשאלות חוקרי המשטרה, עניינית ופרטנית ולהימנע משימוש בזכות השתיקה
חיים שטנגר
מוטב יתעשתו פרקליטי המדינה, ראשיהם ודבריהם, עד מהרה, שאם לא כן, לא יהיה מנוס מפיטורים גורפים שלהם, יצירת שידוד בקרב פרקליטי המדינה, שהינם שכירים של המדינה ולא אדוניה ושכירת שירותי עבודה של שכירים חדשים, המכירים ושיכירו גם בעתיד בקיומם של יחסי עובד-ומעביד ובמכלול המגבלות הנובעות מעובדת יסודית ובסיסית זו
חיים שטנגר
"המשורר", ח"כ בצלאל סמוטריץ', אינו נאצי ואל תשוו אותו לנאצי. הוא סתם גזען, מן הסוג המאוס והנאלח ביותר!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il