X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אנו מוקירים את קולונל אדיב א-שישכלי האדיב שעלה לירושלים ונשא נאום מרגש בכנסת על תקומת העם היהודי בנאומו בירך אותנו על שסוף-סוף מימשנו את חזון הנביא ושבנו לארצנו שנים מאוחר יותר אביך, חאפז אל אסד, נחפז למסור לנו את שטחי הגולן ורכס החרמון, כאות מחווה וכשי לקראת חגיגות 20 שנה לקיומה של מדינתנו הצעירה
▪  ▪  ▪
אסד. אמירה נמוכה [צילום: סיריאן פרסידנסי]

הקדמה
אסד: "אף סורי לא יסכים לתת לגיטימציה לקיום המדינה היהודית".
נשיא סוריה, בשאר אסד, אמר בנאום שנשא במסגרת הפורום הכללי של צעירי העדה הסיריאנית בנצרות כי "חלק פוגעים בנצרות באזור שלנו כדי להפר את ההומוגניות שאנחנו חיים בה וכדי שהאזור יחולק למדינות עדתיות ודתיות - על-מנת לתת גושפנקה לנוכחות של המדינה היהודית בפלשתין הכבושה". אסד הוסיף: "זה דבר שאף סורי לא יסכים לו מתוך הנאמנות לדם של החללים שנשפך כדי להגן על סוריה, כבודה, אחדותה והרבגוניות שלה".
רועי קייס, ynet, פורסם: 17.9.17, 20:54
גם כן הכרה
נשיא סוריה, בשאר אל אסד
שלום רב,
אנו בממשלת ישראל מוטרדים עד מאוד מהאמירה הזו שלך, ולפיכך, החלטנו לדרוש מהשגריר שלך לנעול את השגרירות הסורית בירושלים הבירה, ולעזוב את מדינת ישראל בתוך 24 שעות. בנוסף יצאה ממשרדנו הוראה שכל התיירים הסורים השוהים כרגע במדינת ישראל יעזבו לאלתר את ישראל וישובו לסוריה.
אנו מודיעים לך בזאת שאנו משהים בזאת כל פעילות כלכלית, תרבותית, ביטחונית ומדינית ששררה בינינו עד כה. לדוגמה - בתוקף זכויות היוצרים, לא נאפשר לכם יותר להקרין בחמשת בתי הקולנוע בדמשק את הסרט הישראלי, שהפך ללהיט פופולרי בעולם הערבי ובסוריה בפרט, "פוקסטרוט".
אנו, בממשלת ישראל נעלבנו מהאמירה הנמוכה שלך, ואין אנו מוכנים לספוג את ההשפלה על שלפתע פתאום נסוגת מכל ההסכמות וההבנות ששררו בינינו עד כה, ומההכרה הסורית הגורפת בנו כמדינה הלאום היהודי. ההסכמות הללו והידידות המופלאה ששררה בינינו ליוו את מירקם היחסים בין מדינותנו במשך למעלה מיובל שנים, למעשה, מאז הוקמה מדינת ישראל.
אנו זוכרים היטב איך בדמשק קיבלו בתשואות את החלטת האו"ם בדבר הקמה מדינה לעם היהודי, ואפשרו ליהודים החפצים בכך ליטול את רכושם ולעלות אחר כבוד לארץ אבותיהם.
אנו מוקירים את קולונל אדיב א-שישכלי האדיב שעלה לירושלים ונשא נאום מרגש בכנסת על תקומת העם היהודי. בנאומו בירך אותנו על שסוף-סוף מימשנו את חזון הנביא ושבנו לארצנו.
שנים מאוחר יותר אביך, חאפז אל אסד, נחפז למסור לנו את שטחי הגולן ורכס החרמון, כאות מחווה וכשי לקראת חגיגות 20 שנה לקיומה של מדינתנו הצעירה.
למעלה מיובל שנים היחסים בין מדינותינו תקינים ומהווים דוגמה ומופת לכל עמי האזור והעולם. למרות שניסינו ליצור רמה כזו של יחסים תקינים עם שכנותנו מדרום וממזרח מצרים וירדן, לא עלה הדבר בידינו. רק בין סוריה לישראל שררה מאז ומתמיד הרמוניה שאין כדוגמתה!
על כן, איננו יכולים להבין מה קרה לך שלפתע פתאום קפצה הג'ננה למוחך ההזוי והחלטת לצאת עם האמירה המעליבה הזו לפיה אף אזרח סורי לא יתן לגיטימציה לקיומה של מדינת ישראל. אמירה זו נוגדת כל חוט בריקמת היחסים המופלאה שנרקמה בינינו במשך 70 שנה!
אנו נעלבים עד עומק נשמתנו מהטון המתנכר בדבריך אלה, ומודיעים לך בזאת שאם לא תחזור בך מאמירה מעליבה זו תוך 72 שעות, נראה בזאת הכרזת מלחמה.
ראה, הוזהרת!
מפהום?
C וכל הזכויות שמורות לנעלבים.

תאריך:  25/09/2017   |   עודכן:  25/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם כן הכרה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא יאמן! כל כך הרבה תגובות... ל"ת
רחלי בן-צור  |  27/09/17 09:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
ארגון שורת הדין טען במכתב שנשלח למפכ"ל המשטרה כי בכרי השוהה בלבנון עבר על החוק למניעת הסתננות האוסר שהיה במדינות אויב    עו"ד דרשן לייטנר: גיעה העת שבכרי ילמד שלא כל אקספוזיציה זוכה להגנה של חופש הביטוי
יוני בן-מנחם
ככל שחולף הזמן מסתבר כי הפיוס בין פתח לחמאס מלא בבעיות מסובכות כמו סירובה של חמאס להתפרק מנשקה והמו"מ עם ישראל    הדרג המדיני בישראל שומר על שתיקה אך בחמאס מעריכים כי הוא יתנגד להסכם הפיוס ויפעל להכשילו
יואב יצחק
אתרי אינטרנט המזוהים עם השלטון הסורי דיווחו על תקיפה מצד מטוסי צה"ל על אתר הסמוך לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק
איתמר לוין
מאיים שקוריאה הצפונית תושמד אם ארה"ב תיאלץ להגן על עצמה ועל בעלות בריתה    דורש לבוא חשבון עם מדינות המעניקות תמיכה לארגוני טרור    מציע מערכת של פעילות בינלאומית משותפת המבוססת על פטריוטיות של כל מדינה בנפרד
אהרון שחר
נאה מצדו של בית המשפט שהוא אומר דברים נוקבים בנוגע לשירות חרדים    ומה שכחנו? הנאורים אינם חדלים לרגע מלאנוס את ערכיהם וקונספציותיהם, למרות שתפסתי אותם כאן על חם    הם יודעים שהערבים אויבים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il