X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
...רוחאני הוסיף כי אף שההפגנות נראות כאיום, הן עשויות להפוך להזדמנות להבין מה הבעיה "לא כל המשתתפים בהפגנות נענים להוראות מחו"ל"
▪  ▪  ▪
רוחאני. צודק [צילום: Iranian Presidency Office /AP]

זהו! איך שקראנו את הידיעה הבנו מיד שחסן רוחאני צודק! יש כאן איזושהי קנוניה! מסתתרת פה מתחת לאבן קונספירציה כלשהי, ואנו הישראלים מעורבים בכך, שכן אנו מאוד טובים בקונספירציות. אחרי הכל אנו אחד העמים העתיקים. את כל הטריקים אנו מכירים בעל פה.
מתוך דבריו של נשיא אירן גם נרמז איך ישראל שכנעה את המוני האירנים לצאת לרחובות הערים ולהפגין נגד השלטון הלגיטימי והמיטיב עם העם - הלא הוא שלטון האייתולות. זה נרמז ונגזר מדבריו של הנשיא האירני. שאמר בנאומו שהמפגינים נענים להוראות מחו"ל.
מה? לא הבנתם? זה בגלל החול. לא סתם רוחאני נקט במילה 'חו"ל'. יש כאן רמז עבה שהמפגינים קיבלו את ההוראה להפגין באמצעות החול. הבנתם? - חו"ל... חול....
אני מקווה שאני לא מגלה כאן סוד כמוס לחמור ולסוס, ומציינת שדובר רבות בעיתונות המחתרתית על ההמצאה הישראלית החדשה: ישראל המציאה חול מחו"ל. החול מחו"ל נושא בחובו שדרים אלקטרוניים המשבשים דעתו של כל אירני ממוצע, והופכים אותו מאירני ממושמע לאירני אירוני המורד במוסכמות.
עכשיו בטח תשאלו איך אנו מעבירים את החול מחו"ל לאירן. איך החול נשמע בקולנו ועף דווקא לכיוון אירן ולא, נגיד, לכיוון מצרים? ובכן, זה באמצעות הרוחאני... סליחה, הרוח. באמצעות הרוח אנו מעבירים את החול מחו"ל לאירן.
אני מקווה שכבר שמעתם את הידיעה שלא מזמן כרתנו ברית עם הרוח. היא זו שעוזרת לנו להעביר את החול מחו"ל הגורם לאזרחים האירנים לפקוח את עיניהם ולצאת להפגין ברחובות.
מה לא ברור?
האירני הממוצע יוצא, נגיד, לקנות לחם במכולת השכונתית במצוות אשתו. בדרכו ליעדו נתקל ברוחות מערביות הנושבות, במצוות ממשלת ישראל, ומערבלות חול מחו"ל ישר לתוך עיניו. האירני מסתנוור, זונח את תוכניתו לקנות לחם ומיד מצטרף להמוני המפגינים נגד השלטון.
הבנתם?
וכאן אני מנצלת במה זו כדי להזהיר את חסן רוחאני וממשלת אירן: היזהרו לבל תרגיזו אותנו, פן נצווה על הרוחות המערביות לנשוב היישר לאירן ולהטביע אותה בחול מחו"ל!
ראו הוזהרתם!
C וכל הזכויות שמורות לרוחות החדשות המנשבות באירן.

תאריך:  02/01/2018   |   עודכן:  02/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חנינא פורת
יומנו של שינקין מהמסע בשנת 1906 לסיני ולנגב שייך לקבוצת יומנים, דוחות וחוות דעת שכתבו אישי ציבור ונציגי מפלגות וארגונים לגבי אפשרות רכישת קרקע והתיישבות גדולה באזור
רחלי בן-צור
לאחרונה נשא אבו עבאס נאום לפיו ישו היה פלשתיני והיהודים מומחים בסילוף ההיסטוריה    קודם לכן לדברי אבו מאזן: "הפלשתינים קיימים לפני אברהם אבינו"
חנינא פורת
ספר חדש - על 3 גישות מהצד היהודי לפתרון שאלת הבדואים בנגב    ספרו המרתק של יגאל צחור שאינו מתיימר להיות מחקר אקדמי אלא מביא דברים בשם אומרם
חנינא פורת
בחינה מחודשת של "התכנון הפיסי הראשון לישראל" מאת אריה שרון    שטחים הגדולים באירופה, שהיה צורך לבנותם מחדש לאחר סיום מלחמת העולם השנייה, הוליכו את האדריכלים למלא מרחבים אלה בשיכונים אנונימיים ופונקציונאליים ורחוקים מעקרונות המודרניזם
רפי לאופרט
שיטה מניפולטיבית שממשיכה להשתלט על השיח הציבורי היא העצמת המציאות ע"י שימוש מוגבר בתקשורת מגויסת חופשית כביכול. אירועי ההפגנות בשדרות רוטשילד בת"א, בשני ערבי מוצ"ש האחרונים, ביוזמת מארגני "משמרות המהפכה" של השמאל ליד בית היועמ"ש בפתח-תקווה, ממחישים היטב את השיטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il