X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נישאים על גלי המספרים של תוצאות הסקרים החדשים, צוהלת להקת הגנרלים והרב"ט לשעבר, כאילו כסאות השלטון כבר עברו לידיהם. וההמון (חלקו הנבער), נכנס לאכסטזה: סוף-סוף משימת התקשורת להפיל את ממשלת הליכוד תצלח. לכאורה
▪  ▪  ▪
[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

העם הפשוט וקוראי עיתון הארץ הנאמנים, מייחלים שמפלגת "רק לא ביבי" תצליח למוטט את ראש הממשלה המוצלח ביותר מאז ימי בן-גוריון. זאת - הודות לעבודת הנמלים שאליה נרתמו כל כלי התקשורת בארצנו: לכתוש את ראש הממשלה, תוך הכפשתו והכפשת משפחתו בצורה הנבזית ביותר - כמו הייתה המשפחה מועמדת לבחירה...
העם הפשוט לא מבין מה פירוש שלטון חונטה של גנרלים. מה גם שרוב נבחריהם לכס השלטון חפים מכל נסיון דיפלומטי ומדיני, חסרי אג׳נדה, שגם אם ישנה - מוסתרת היטב מקהל הבוחרים. מה גם, שאלה המתכוונים להיות המטפלים בנושא הכלכלי, הם בעלי רקע של כשלונות נחרצים בתחום זה. ואין טעם לחזור על שמות החברות הכלכליות שכשלו בשל ניהולם של אלה שכה משתוקקים כבר לשים את ידם ולשלוט בתחום זה. תחום שבנימין נתניהו תרם בו כה רבות, בהפיכתנו ממדינה עתירת חובות, לפלא כלכלי שהעולם נושא אליו מכל צד את עיניו.
החונטה שתאחז בהגה השלטון כשמזימתם תתממש, תוכיח שהיא בלון נפוח מלא הבטחות שלא תתממשנה ("הזקנה בבית החולים לא תשכב בפרוזדור" ושאר הבטחות בגרוש); תוכיח שהיא הידרה מרובת ראשים שכולם מלאים באגו מנופח ותאוות שלטון בלתי מרוסנת. כתוצאה מכל זה, המרק שהם יבשלו לנו, אם זה יתממש, ימלא אותנו מרורים. וכל אלה שיצביעו עבורם, יאכלו את הלב על איוולתם, ויבכו איך הולכו שולל כה בקלות.
כאילו שלמחרת התחלף השלטון, בבת אחת ייעלמו לחסלנו מן העולם כל הרוצחים, הטרוריסטים ובעלי הכוונות המוצהרות לחסלנו. והרי כך מסומן בכל ספרי הגאוגרפיה הנלמדים בבתי הספר הערביים במחוזותינו. וכך עדיין מוצהר בריש גלי בכל המניפסטים של החמאס ושל אש"פ, שותפנו החביב ל"משאים ומתנים" שאינם מתקיימים, אלא רק בראשם הקודח של שמאלנינו יפי הנפש.
מדוע התיסכול והאכזבה יהיו כה גדולים עבור מצביעי השמאל המתחפש לימין, (או לפחות ל"אמצע" כביכול)? מי מביניהם הוא אינטלקטואל, משכיל, דובר אנגלית רהוטה ומדינאי בעל חזון וראיה מדינית רחבה?מי יכול להתרועע עם גדולי מנהיגי העולם ולייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר? האם האנגלית ה"צברית" היא כלי ראוי? האם דרגות הגנרל תעשינה את העבודה? בפרט שהגנרלים הללו לוקים קצת, אם לגלות, ברזומה עשיר של כשלונות - הן צבאיים והן בתחום הכלכלה כמנהלי חברות גדולות שפשטו את הרגל בעקבות ניהולם הכה מוצלח...האם ישראל יכולה להרשות לעצמה שכתב עיתון, יפה ככל שהיה בעברו, וגם בוקסר, או גנרלים שזכו בדרגת הרמטכ"ל רק מתוך ברירת מחדל, ואז ניהל באופן כושל מבצעים קרביים - שאלה ינהיגו את המדינה ויקבעו את גורלה? מה עוד, שהרמטכ"ל מיל׳ סיפר שהעדיף שייהרגו חיילי צה"ל ולא חלילה אזרחים שמאחוריהם, בבתי חולים ובתי ספר, נטמנו כל חמרי הנפץ והנשקים המשמשים את אויבינו כדי לחסלנו?
ישראל מצויה במלחמה מזה מאה ועשרים שנה מול הערבים. ואין עלינו להתייחס אליהם כאל קהל יעד לשלום כאשר אינם כלל מתכוונים אליו. עם פלשתיני מעולם לא היה, והומצא במחצית השנייה של המאה ה 20 בידי ערפאת, כדי לשמש כלי מצוין לנגח אותנו, להתישנו, ולהביא לבסוף להקמת מדינה ערבית נוספת בין הירדן לים. לכן, התייחסותם של אנשי השמאל הישראלים המתחזים למפלגת אמצע, כאילו יש לנו פרטנר לשלום - התייחסות זאת רק מחלישה אותנו, ומעניקה להם מעמד שאינם כלל זכאים לו.
הכרזתו של הברווז יפה התואר ש"יש לשים קץ לשנאה התהומית בארץ" מטשטשת את המציאות. השנאה שפשתה כאן היא מהשמאל כלפי הימין. הדמוקרטיה ברוממות לשונם, שאותה הם כביכול שואפים להגשים בשליטתם - אינה דמוקרטיה. משום שעריצות שלטון השמאל המחזיק עד היום את כל עמדות השלטון המעניקות פרסים ומישרות - היא דוגמה ל"דמוקרטיה" עלאק. כוונתם להמשיך את עריצות שלטון מפא"י, כשאנשי המנהיג היו נכנסים לקלפי עם כל מצביע, ודאגו לרוב שלהם בהצבעות. כיום כבר אין צורך בכוח פיסי. כיום כל אמצעי התקשורת הם בידיהם. טחינת המוח של ההמונים בכזבים הייתה מומחיותם מאז ימי הפלמ"ח וילקוט הכזבים שהפיצו. באמצעותם האדירו דמויות כושלות כמו המפקד שברח מיד בתחילת כיבוש הדרך לירושלים, אושפז בבי"ח לטיפולים בהלם חשמלי, מה שקרה לו גם טרום מלחמת ששת הימים. להם זה לא הפריע. הוא הפך לגיבור ונערץ.
זו רק דוגמה אחת למערכת משומנת של שקרים בהם הזינו אותנו ועליהם גדלנו. בהמשך, כששחיתות השלטון המפאיניקי נחשפה והשלטון עבר לימין - התנדבה התקשורת כולה לעשות הכל כדי להמשיך ולשטוף את מוחותינו במערכת כזבים, שעד היום ממשיכה ב"פרשנויות" המאכילות את מוחינו כיצד לחשוב. עד כדי כך - שחברתי הטובה אמרה לי השבוע:"אני לא מבינה, איך אישה חכמה כמוך מאמינה (לימין.ע.ב.). ולמה את מאמינה, שאלתי? אני שונאת את ביבי. שונאת את אשתו ואת הבן שלו.."
ח-ח-ח! איזו תשובה מושכלת. שרק מוכיחה שמסע התעמולה השקרי של השמאל אכן צלח. ולך תוכיח שאין לך אחות.. "נתניהו מושחת"? מה עם מיליוני הדולרים שקיבל ברק מעמותות טרם בחירות ?. וזו רק דוגמה קטנה לשחיתות השמאל. ומה עם פרשת הרפז, שהיועמ"ש ווינשטיין מחק כמו לא היתה, האם בזאת אשכנזי יצא טהור? ועוד פרשיות שהבג"ץ מתעלם מהן, ובכך מוכיח את היות הצדק בישראל מוטה לצד אחד.
לסיכום: חבורת הקצינים (שבאמריקה הלטינית נקראת "חונטה") המאיימת לקחת את השלטון, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך, כמוהו היו לנו בעבר: כמו הסכם אוסלו הנודע לדראון עולם, הבריחה מלבנון, או הפקדת הר-הבית בידי הערבים לאחר נצחוננו בששת הימים. הנזק יהיה גדול מכל אלה לעין שיעור. זהירותו של נתניהו שלא לסבך אותנו בתקופה זו למלחמה חדשה, שהייתה מוכרזת מצד השמאל שכאילו נועדה לדחות את הבחירות - זהירותו זו והיותו מחושב לטובת העם, ולא לטובתו-הוא, היא סמל להיותו "מדינאי-על ולא עוד פוליטיקאי חדש זה מקרוב בא".

תאריך:  22/02/2019   |   עודכן:  27/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צהלת החונטה
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
מה לעשות
ארי כספי  |  22/02/19 17:51
 
- החונטה=ביבי,ביטן,דרעי ושימרון
יהודה דרורי  |  24/02/19 07:15
2
תיקון - תוספת משפט שנשמט
alice  |  22/02/19 17:59
3
לפחות דבר אחד בטוח
הירונימוס  |  23/02/19 03:14
 
- קצת אמת
יעקב פלסטינאי  |  23/02/19 09:55
 
- שכחת את ימי אנטיוכוס
הירונימוס  |  23/02/19 12:05
4
"מאיימת לקחת את השילטון" ?
שלמה המגיב  |  23/02/19 08:35
 
- וזאת "מבקרת אומנות ותיאטרון" ?
שלמה המגיב  |  23/02/19 08:52
 
- שניכם צודקים
ארי כספי  |  23/02/19 09:14
 
- התייחסות לכספי
שלמה המגיב  |  23/02/19 12:01
 
- לא המילה מפריעה לי
ארי כספי  |  24/02/19 08:20
 
- "כשלו" , אדון כספי ?
שלמה המגיב  |  24/02/19 11:03
5
גנץ, אשכנזי ויעלון = קסטנר
מתחלחלת  |  23/02/19 15:20
6
גנץ + לפיד + הרשימה המשותפת!
מפוכח  |  23/02/19 16:05
7
א. ההמון הפשוט דוקא מוטרד
2 הערות לאליס  |  23/02/19 19:50
 
- גם אתה טעית: שמי עליס
alice  |  24/02/19 11:26
 
- אליס יקרה, אמשיך לכתוב את שמך
לא, לא טעיתי  |  28/02/19 08:08
 
- מטומטם נשאר מטומטם לא יעזור
ALICE  |  28/02/19 16:48
 
- ממש לא ציפיתי לתגובה מאד
ממש לא ציפיתי  |  28/02/19 19:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
משה נסטלבאום
טור אישי שבועי    לבני מחוץ לפוליטיקה תקווה שהתנפצה    על מגישות החדשות בעברית ובאנגלית שכבשו את רשימתו של גנץ    מי הם מנהיגי העולם שנדבקו לכיסא    הבלוגרית שנאשמת ב-120 סעיפי אישום ולא רוצה להשתחרר    מירה'לה אהרוני כובשת את העולם
מרדכי ליפמן
"לזכותה" של קוטלר, אמירה קשה כבר לפני עשור: ב-12.6.09, משווה המגישה חסרת הרסן את חיילי צה"ל, שלא נותנים למסתננים ממצרים, להיכנס לארץ, לחיילים שווייצריים ששיתפו פעולה עם הנאצים, לא פחות
עידן יוסף
כולנו ומרצ מגרדות את אחוז החסימה ועשויות להימחק    שוני גדול בסקרים בחיזוי כוחן של הליכוד ואיחוד מפלגות הימין
עידן יוסף
"לפיד וגנץ לא מבינים שום דבר בכלכלה ויעשו מה שה'מומחה' ניסנקורן יגיד"    "ממשלת שמאל תהרוס את מדינת ישראל"    על עוצמה: יהודית: "וגוש חוסם עם ערבים שפועלים לחיסול ישראל זה בסדר?"
עידן יוסף
אשכנזי: עבדתי ימים רבים כדי להגיע לרגע הזה    יעלון: נתניהו מוכר את כל הערכים היהודיים, הערכים הישראלים הדמוקרטיים    גנץ: ממשלתי תדאג שהרכבת תגיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il