X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שקד - ובעיקר בנט, כל כך 'אוהבים' את בנימין (ביבי) נתניהו שהם מוכנים 'לחבק' ולאמץ אותו אל לוח ליבם, חיבוק שתוצאתו מי תשורנו, היכול להיות גם - חלילה וחס - חיבוק מוות פוליטי, רוצה לומר, ביצוע 'סלאלום פוליטי' שסופו נחיתה עם המנדטים שקיבלו הם מאותם טיפשים המאמינים בהם, דווקא - דווקא בלב ליבו של מחנה השמאל
▪  ▪  ▪
[צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

ההודעה החד-משמעית שפרסם בני גנץ בשם 'כחול לבן', לפיה מפלגה זו לא תשב - בשום פנים - בקואליציה, 'הליכוד' שמטה את הצידוק האידיאולוגי לקיומה של מפלגת 'הימין החדש'.
כזכור - במסגרת הצידוק האידיאולוגי לקיום 'הימין החדש' ומתוך רצון להוכיח כי הם 'יותר יפנים מיפנים', הודיע נפתלי בנט, כי קיים חשש מהותי שלאחר הבחירות תחבור מפלגת 'הליכוד' לקואליציה משותפת עם מפלגץ 'כחול-לבן'. בנט התלהם והודיע לציבור, כי במצב דברים זה קיים חשש, כי 'הליכוד' יוותר על שטחים מחלקי יהודה ושומרון, במסגרת 'האתנן' שיגיש הוא למפלגת 'כחול-לבן', במסגרת קואליציה הזויה זו, שהמציא הוא, אך ורק מדמיונו.
עכשיו כשמוצג בנט - ברבים - בעירומו הפוליטי, מעניין מה הטריק פוליטי שישלוף משרוולו, כדי להצדיק ולהנכיח את עצם קיומה של מפלגת 'הימין החדש', כדי לשכנע בוחרי ימין בכוח להצביע עבור מפלגתו שלו, תחת להצביע עבור מפלגת הימין המקורי, רוצה לומר - מפלגת 'הליכוד'.
היחסים המעורערים בין בנט את שקד ושקד את בנט, לבין בנימין (ביבי) נתניהו, המגיעים עד לכדי איבה ושנאה של ממש, הינם בגדר של סוד גלוי, בזירה הפוליטית. לא בטוח, לחלוטין, כי המנדטים שתקבל, אם בכלל, מפלגת 'הימין החדש', הינם בגדר של 'מנדטים בטוחים' המונחים בכיסה של מפלגת 'הליכוד' בקואליציה שתוקם לאחר הבחירות.
למרוץ שמטעם מפלגת 'הימין החדש' מפוזרות, חדשים לבקרים, הודעות תמיכה ב'ליכוד', הרי מעניין לעקוב אחר הודעות דוברות 'הימין החדש' שפורסמו - זה עתה - ברבים, זמן קצר לאחר פרסום 'כתב החשדות' שהגיש ופרסם ברבים, היועץ המשפטי לממשלה נגד בנימין (ביבי) נתניהו.
התנהלותה של מפלגת 'הימין החדש' כלפי בנימין (ביבי) נתניהו וכלפי מפלגת 'הלכוד', מזכירה את התנהלותו הנרטיבית של משל העקרב והצב. כזכור - על-פי המתואר במשל זה - מבקש העקרב מהצב שיישא אותו על גבו ויעבירו במים מגדה אחת של הנהר לגדה השנייה. הצב מסרב לו בנימוק שהוא יעקוץ אותו אגב כך. העקרב מעמיד פני נעלב ומשיב לו בתמיהה, כי אם כך ייעשה, הרי שניהם יטבעו בנהר. הצב מתרצה לעקרב ונושא אותו על גבו. בהיותו במרכז הנהר, אין יכול העקרב להתאפק והוא עוקץ את הצב למוות והשניים טובעים בנהר.
כך בדיוק מתנהלת מפלגת 'הימין החדש', כלפי 'הליכוד'. תחילה פרסמה דוברות 'הימין החדש' הודעה, עם פרסום כתב החשדות נגד בנימין (ביבי) נתניהו, לפיה יש להמתין עד קיום השימוע לנתניהו ופרסום תוצאותיו, שכן 'עומדת לנתניהו חזקת החפות' וכי 'הימין החדש' 'ימליץ לנשיא המדינה להטיל על נתניהו את משימת הרכבת הממשלה הבאה'. זמן קצר, לאחר מכן, הפיצה דוברות 'הימין החדש', התוקפת - בחריפות - את נתניהו על-רקע הציטוטים והעובדות הנכללים 'בכתב החשדות ' ולפיה: 'ולמי ששכח: השוחד בתיק 4000 לא בהכרח נוגע רק לסיקור חיובי לנתניהו או לימין, אלא נוגע גם, אם לא בעיקר למתקפות על בנט - דרך הכפשת אשתו ואביו'.
אתה הבנת את זה, ברוך? שקד - ובעיקר בנט, כל כך 'אוהבים' את בנימין (ביבי) נתניהו שהם מוכנים 'לחבק' ולאמץ אותו אל לוח ליבם, חיבוק שתוצאתו מי תשורנו, היכול להיות גם - חלילה וחס - חיבוק מוות פוליטי, רוצה לומר, ביצוע 'סלאלום פוליטי' שסופו נחיתה עם המנדטים שקיבלו הם מאותם טיפשים המאמינים בהם, דווקא - דווקא בלב ליבו של מחנה השמאל, קרי חבירה - במצב דברים, הנוח להם - למחנה גנץ והותרת מפלגת 'הליכוד' באופוזיציה.
נראה שהציבור מתפכח, אט אט, מההבטחות חסרות הכיסוי של הצמד-חמד, שקד ובנט, בנט ושקד. בסקרים האחרונים ירדה מפלגת 'הימין החדש' ל-7 מנדטים ובאחר ל-5 מנדטים, חרף דיבורי הרהב של בנט בדבר קבלת מספר מנדטים דו ספרתי וכהונתם של שקד ושל אלונה ברקת, כשרים, בממשלה הבאה, תוך אי-פירוט אם מדובר בממשלת ימין או בממשלת שמאל, דווקא.
בגידת שקד ובנט במפלגת 'הבית היהודי' ונטישתם אותה, עד כדי כך שכמעט הביאו הם אותה למצב דברים של אי-יכולת לעבור את אחוז החסימה, הוסברה בכך ששניים אלה ביקשו לפרוץ את 'המחנק האידיאולוגי-דתי' של 'הבית היהודי' ולהקים מפלגה חילונית-דתית, דבר שלא התאפשר להם במפלגת 'הבית היהודי'. לכן, מסקרן, עד למאוד מאוד, לקרוא את מצע 'הימין החדש' בתחום זה. אז זהו זה, ברוך? מרוב עניין בכך, החליטו הם לפרסם פרק זה במצעם, לאחר... הבחירות... אם אין מדובר, בנוכלות פוליטית לשמה, אין אנו יודעים נוכלות פוליטית מהי.
יש לקוות כי יתקיים באנשי 'הימין החדש' זממם שזממו הם לבצע לאנשי 'הבית היהודי' וכי מפלגת 'הליכוד' ובנימין (ביבי) נתניהו 'ישתו' להם את המנדטים, באופן שהם עצמם, לא יעברו את אחוז החסימה. ולאותם טיפשים פוליטיים המחפשים 'יותר ימין מימין', נבהיר, כי הצבעה ל'ליכוד' הינה הצבעה למפלגת ימין, מה שאינו בטוח, באשר להצבעה ל'ימין החדש'.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  03/03/2019   |   עודכן:  03/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשביל מה צריך את מפלגת 'הימין החדש'
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
במקום לכתוב על השמאל אתה מלבה
ברור  |  3/03/19 15:16
2
תפקודה של שקד כשרת המשפטים1
שפרירית  |  3/03/19 17:41
3
תפקודה של שקד כשרת המשפטים2
שפרירית  |  3/03/19 17:54
4
כותב המאמר הזה הוא בריון ל"ת
ירושלמית  |  3/03/19 21:28
5
גנץ הודיע שיחבור עם הליכוד
לוגי  |  4/03/19 13:53
6
מזל שיש את הימין החדש
אודי פ  |  4/03/19 14:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
ציפורה בראבי
של מי הבחירות האלה? ואת מי ולמי אנחנו בוחרים? כפי שזה נראה אנו צופים במערכת שלא תאומן של הכפשות וחיבוקים בין מועמדים כשאינני מצליחה לגלות איך בדיוק זה קשור אלינו
צילה שיר-אל
שניהם עשו בשכל רב שהתחברו זה לזה ונראה שיש להם אפשרות טובה להצליח גם אם יצטרכו להשקיע זמן ב"זוגיות" זו    באופיים הם די משלימים זה את זה וכל אחד משלים לשני את מה שחסר לו
ראובן לייב
הקצין הבכיר אמור לרוץ לכנסת, בתנא שלא יצטרך למלא תקופת צינון אבסורדית שנכפתה עליו על-ידי שר האנרגיה וענייני מודיעין יובל שטייניץ
עומר מואב
זה די מדהים שאדם כל כך אינטליגנטי, ראש ממשלה כל כך פופולרי, הסתכן בצורה כזו בשביל תמורה באמת צנועה
מירב ארד
התייחס בתדרוך להמלצות נגדו ואמר: "ההר הוליד עכבר והעכבר הזה תכף יברח"    על גנץ אמר:: השתףף בטקס זכרון לאלף מחבלי החמאס שנהרגו בצוק איתן"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il