X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אם נתניהו הוא המוביל בהגברת כוח הערבים בכנסת - יבורך אנו חוזרים ואומרים, זכויות לאומיות ל"לא יהודים" - נייט, זכויות אזרח yes ובפה מלא, בלי הסתייגויות, וברור שבצמרת זכויות האזרח עומדת הזכות לבחור ולהיבחר
▪  ▪  ▪
המשותפת [צילום: פלאש 90]

אני - כנטע זר ימני בין אלומות החיטים של השמאל הציוני, תושב הרצליה הצפונבונית, מצביע נתניהו השלם מאוד בהצבעתו, מברך את כל מי שהעלה את אחוז ההצבעה בסקטור הערבי, ואם נתניהו גרם לכך, מברוק אחי, מברוק.
אנחנו לא מולידים עוד ערבים, אנחנו נותנים להם ביטוי פוליטי
זה לא נעים לומר, אבל ליהודים בישראל יש אינטרס לרוב יהודי, וברור שאיננו עוסקים כאן בבקרת ילודה, כך שהדמוגרפיה היא מן אללה, ואם יותר ערבים הולכים להצביע, איננו משפיעים על הדמוגרפיה, אלא אנו נותנים לדמוגרפיה ביטוי פוליטי נכון יותר וראוי יותר, ואנחנו הרי דמוקרטיה, ואנו מתגאים בהיותנו דמוקרטיה.
אנו חוזרים ואומרים, זכויות לאומיות ל"לא יהודים" - נייט, זכויות אזרח yes ובפה מלא, בלי הסתייגויות, וברור שבצמרת זכויות האזרח עומדת הזכות לבחור ולהיבחר.
אסור לטמון את הראש בחול
זהו אינטרס יהודי שאחוזי ההצבעה בקרב האוכלוסייה הערבית יהיו זהים לאחוזי ההצבעה בקרב האוכלוסייה היהודית. עדיף להתמודד עם המציאות דמוגרפית מאשה לטמון את הראש בחול, עדיף להיות מודעים, מאשר לחטוף לפנים תמונה פוליטית חדשה ומפתיעה המשקפת סה"כ מצב דמוגרפי נתון וידוע כאילו נפלו השמים פתאום בלי הכנה מוקדמת.
ואנחנו חייבים לזכור שאחוזי ההצבעה אצל הערבים יעלו אף מעבר לאחוזים באוכלוסייה היהודית, הם ודאי יגיעו לאחוזים של החרדים, ואנחנו אומה דמוקרטית, לא בולמים כאלה תהליכים אלא באמצעים של שכנוע פוליטי, היינו השפעה לגיטימית על האוכלוסייה הערבית שלא להצביע למפלגות קיצוניות, אשר לא מקדמות די את הציבור הערבי.
הצמרת של הרשימה המשותפת היא אל-אקסא
אנו מאוכזבים מאוד מהצמרת של הרשימה המשותפת. מה אנו יודעים על הזנב של הרשימה? אולי שם יש כבר שפיות, אולי שם אנחנו נוטעים את זרע המהפך ברשימה הזו, אשר יתמקד בביוב ובבתי הספר ולא באל-אקצה?
במדבר פוליטי אין מים, אחוז ההצבעה הנמוך בקרב הערבים הועיל בעיקר לעודה וחבר מרעיו, כי האוכלוסייה הערבית לא יצרה להם תחרות, חובה לקוות שזרמים פוליטיים בחברה הערבית יכניסו יותר ויותר גורמים ערביים לפעילות פוליטית ותיווצרנה קבוצות מתונות יותר בדעותיהן לרמה שתאפשר לשמאל הישראלי, עבודה, מרץ, חוסן לישראל לשתף עמם פעולה, ואף ללכת עמם לממשלה משותפת, כן עוד חזון למועד, עוד חזון למועד.
ועוד אינטרס קטנטן כמצביע ליכוד/נתניהו
כל שני מנדטים שנוספו לערבים נגרעו אחד מגוש השמאל ואחד מגוש הימין (כי מדובר במצביעים שלא הצביעו בבחירות הקודמות והגידול הזה השפיע על יחס קולות/מנדט) וכאשר אני מביט מימין שמאלה אני רואה ש"נהירת הערבים לקלפיות" פוגעת בי ב X - פוגעת בשמאל X כאשר כוח שלישי מקבל את ה 2X וככל שה 2X גדול יותר - כן קשה יותר לשמאל להקים ממשלה - עד כדי בלתי אפשרי.
אחד מהפקטורים המרכזיים אשר ימנעו ככל הנראה הקמת ממשלת שמאל היא ההתחזקות של הערבים, כי הערבים ייכנסו לממשלה רק כאשר ישנו את האג'נדה שלהם או כאשר תקום קבוצה ערבית עם אג'נדה אחרת.
אינטרס צר ורחב גם יחד
קיים אינטרס לאומי לשלב את הערבים בחברה, לשלב את החרדים בחברה, והס לנו מלגנות פעולות אשר משלבות את הקבוצות האלה בכל פעילות בחברה, ודאי לא בבחירות, הכל חייב להתבצע על-פי חוק, ואת הקמעות חובה לחסל, והפלקטים עם ההטבות, לחסל, והסעות אסורות, לחסל אך אוי לנו אם נוקיע מישהו על שהביא בטעות או שלא מתוך טעות אנשים לגיטימיים לקלפי, בייחוד אם התוצאה, הצפויה יותר או פחות, גם מועילה מאוד פוליטית בהפוך על הפוך.

תאריך:  23/09/2019   |   עודכן:  23/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן לסרי
אם לא תקום ממשלת אחדות בתוך תקופת הזמן המוצע. התוצאה המעשית היחידה תהיה ממשלת גנץ ליברמן והמפלגות הערביות או הליכה לבחירות נוספות. קשה לנו לראות כיצד ליברמן מקבל אישור מטיבי או עודה האם וכיצד לפעול נגד המחבלים בעזה או ההתקפות מצד לבנון וסוריה? ללא ספק מחכים לנו שלושה חודשים לא קלים
רותי ארן
לרגל השנה החדשה, עולה על המדפים ברשת סטימצקי וברשת צומת ספרים ספר חדש ומפתיע
יוסי ברנע
תשובה למאמרה של מיכל גלברט מנכל"ית פיוצ'ר מובליטי שפורסם ב"דהמרקר" ב-9.9.19
ציפי לידר
ארי בוסל
ישראלים ניתן למצוא בכל מקום, הרבה יותר מחסרי הבית והעכברושים    יהודים קל לזהות, שכן הם שולטים בכל - בעיקר בתעשיית הסרטים, בנכסי דלא-ניידי, בפוליטיקה בכל הרמות ובתעשיית הכספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il