X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שרה אהרונוביץ קרפנוס דוברת לשעבר   |  אגודת הסופרים העברים
שיחתם הראשונה לוותה בבכיו קצת נבהלה, לא ידעה מה עושים עם גבר שבקש לשוחח ובוכה. היא התעשתה במהרה וניסתה להרגיעו, הורתה לו שינשום ארוכות ובאיטיות
▪  ▪  ▪
נפגשו... [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

במהלך שנותיה המאוחרות, הכירה אי-אלו גברים. אפשר לומר, כמעט מכל גווני הקשת, או כך חשבה. כשנתקלה במשא אנושי קשה לעיכול, פלטה אנחה וחשבה, במה עוד אתקל? זה לא תם, כאותו בור סוד ללא תחתית, כאותו פך שמן שלא כלה, כאותו סנה שבער ולא אוכל. תמיד חשבה כך והופתעה.
דווקא הפעם היא זו שפנתה אליו, אהבה את צילומיו והחמיאה לו. נוצר קשר לא רציף בהתכתבות. בפעם הראשונה שלח מעין תשובה אוטומטית באנגלית. מדוע, תמהה, הרי הכינוי MATE שהשתמש בו, נועד לגבר. שאלה בהומור קל ועוקצני, ידוע שבאוסטרליה פונים כך לגבר. האם כך גם לאישה? התנצל.
שיחתם הראשונה לוותה בבכיו. קצת נבהלה, לא ידעה מה עושים עם גבר שבקש לשוחח ובוכה. היא התעשתה במהרה וניסתה להרגיעו, הורתה לו שינשום ארוכות ובאיטיות, ואכן לאחר זמן מה, החלו השתנקויותיו להיחלש, נשימותיו הפכו סדורות וקולו התייצב.
התנצל שוב ובקש סליחתה. האמפתיה המובנית בה פרצה גבולותיה ואמרה, זה בסדר, אני מבינה, אף שלא הבינה דבר. בהרהרה בשיחה הזו, דווקא בכיו הוא שגרם לרגשותיה לצוף מעלה, להתחבר אל הגבר שפשוט היה הוא עצמו, ונתן לרגשותיו דרור.
למדה שהיה שתוי רק לאחר שיחות רבות ביניהם. הסביר כי זוגתו עמה חי שנים לא מעטות וממנה נפרד לפני כשנה, הלכה לעולמה לפני מספר חודשים ונודע לו על כך רק לפני מספר ימים. לא ידע כיצד להכיל זאת ולהתמודד עם ההלם ותחושת האובדן ופנה אל הטיפה המרה. אמר שלפני שנפרדו האשימה אותו בכך שלקתה בסרטן.
יחד עם רגשות אחרים שגאו בה ובחוש המטפלת שבה החליטה שתעודדו, תקשיב לו, תיעץ ואף תיתן כתף בעת הצורך. הם התקרבו מאוד בשבועיים הללו. החומה אותה בנתה סביבה, החלה להיסדק, כי הצליח לגעת בה היכן שכבר החלה להתייאש שמישהו יצליח לעשות זאת ופתחה לו השער. במשורה. הם נפגשו.
חשה במוזרות מה בהבעת פניו. הבעה שלא שידרה לה אמינות. אמרה לו. חייך כלא מופתע ונתן הסברו כי בזכות ארשת פניו, עסק במה שסיפר לה. היא כבר לא אישה צעירה, שניהם בגיל זהה.
הקשר ביניהם הופסק ביוזמתה, תחושת בטנה אמרה לה שמשהו בו ובסיפורו לא ברור וכששאלה, לא קבלה תשובות ולא הצליחה לקשור בין הקצוות שנותרו פרומים. חלף כחודש מאז נפרדו, התגעגעה אליו יותר משחשבה, מדי פעם התגבר בה בכיה וגרונה נשנק לכמה דקות. אולי טעיתי, התייסרה.
שחזרה שוב ושוב כיצד לא זכר פרטים חשובים שסיפר לה וכשהזכירה לו, הנהן לאות כי שכח. זה לא אמין, נימקה לעצמה תחושותיה, זה לא יכול להיות. אב שיעמוד לראשונה תחת חופת יוצא חלציו, לא ייתכן שישכח שפגש בו לפני 3 ימים! אף אינו יודע תאריך החתונה ואז נזכר שזה קורה בעוד כשבועיים.
לא, פסקה, משהו חשוד כאן מאד. פיסות התצרף לא תאמו. החומה, חומתה המגוננת, חשה מיד לעזרתה ואפפה אותה בינות לה.

תאריך:  08/10/2019   |   עודכן:  08/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
התדמית של תעשיית התיירות היא שמדובר בענף שפחות משקיע בטכנולוגיה - אלא שרבים בו מעוניינים לשנות את התמונה    עכשיו הגיע תורן של הספקיות, בין אם הן חברות גדולות או סטארט-אפים, להרים את הכפפה
טובה אבן-חן
אין למנות יועץ משפטי לממשלה לבית המשפט העליון... לפני שהם מנסים לפתור את תופעת הרצח במגזר הערבי, אפשר לדאוג שיפסיקו להשתלט על קרקעות
יוסי אחימאיר
אולי משום שהסגנון מוכר, השקרים אינם חדשים, הטקסטים מוכרים, בחינת "פזמון אנטישמי חוזר", שוררת אצלנו אדישות למשמעם    התקשורת מדווחת על כך בצימצום, פה ושם יוצאת תגובה רפה מצד דוברי הממשלה
דליה חשן
אבל הקב"ה הוא גם 'אלוהי הרוחות'- הוא אלוהי רוח האדם, הרוח המחשבתית ויכולותיה המגוונות שמתפקדת במערך הבין-אנושי, דהיינו ביחס שבין גישות שונות ודעות שונות
שמחה סיאני
התיישבנו מסביב לשולחן ואימא מזגה את מרק העוף    הסתכלתי על הירך הדשנה שהונחה בצלחתי וחשבתי על התרנגולת שלנו    איך אתמול התרוצצה חפשייה בחצרנו וניקרה זירעונים שפיזרתי עבורה ביד נדיבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il