X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
טוב יעשו המנהיגים הנוכחיים של ימינה אם יתכנסו - יחד עם ההורים שלהם - כדי לערוך חשבון נוקב בינם לבין עצמם, ויבררו עד התהום - אם יש ביניהם מי שבאמת ראוי להנהיג אותם - כדי שהמפלגה הזו תתפתח ותפסיק סוף-סוף להסתובב לגדולים בין הרגלים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כששאלו פעם את הטניסאי ג'ון מקנרו איך הוא מנצח את יריביו, הוא השיב ללא היסוס: "כדי לנצח את היריב - צריך לשנוא אותו". על חוק הטבע האלמנטרי הזה - ימינה מעולם לא שמעה. אתה עובר על מנהיגי המפלגה, כולם נחמדים אחד אחד. הייתי מזמין כל אחד מהם לשולחן השבת - כי אני בטוח שמזומנת לי הנאה צרופה שכל כולה שיחות נעימות ודברי חכמה - בלי להשיב את הנפש עם קצת רכילות, קללות ולשון הרע.
וכך, בעודם יושבים שבעה על ימיהם בקואליציה, אנשי ימינה לא מפסיקים ליילל על ההשפלה שספגו מידי נתניהו - על שהואיל להציע להם מיניסטריונים בהתאם למשקלם הפוליטי העכשווי ולא יותר מכך. האם מנהיגי ימינה באמת ציפו שנתניהו יפנק אותם מעבר לכוחם הפוליטי - רק כדי לזכור להם חסד נעורים? הרי הם נתנו לנתניהו סיבות טובות להאמין שהם זמינים ונגישים בכל מזג אוויר, וממתינים בקוצר רוח על הספסל - כדי לזכות לסימן מצידו לעלות בחזרה על המגרש.
אנשי ימינה מסרבים להכיר בעובדה, שהם אלה שבישלו את הדייסה הזאת כשתימרנו עצמם לעמדה חסרת מחיר בשוק הפוליטי. הם מסבירים לציבור שהם הולכים עם האמת שלהם - מה שמוכיח שהם עדיין מתעקשים לשחק מחבואים במקום שנשלט על-ידי חוקי הג'ונגל.
אם נשאל את מירי רגב לסיבת הכישלון של ימינה - היא תשיב לנו כמובן, שמנהיגי ימינה עדיין אינם אפויים. הם לא יודעים איך עושים פוליטיקה. אין להם כלי מלחמה לשרוד ביקום הפוליטי. הממלכתיות שלהם הורגת אותם. כשאנשי ימינה נכנסים לחדר - האוויר נשאר אדיש. חסרה להם נוכחות. ספק אם ישיבה באופוזיציה תשקם אותם - כי אין להם בעצמותיהם חיידק פוליטי מהסוג שמקנן בעצמותיו של פוליטיקאי ממוצע.
אתה שומע את איילת שקד נואמת, וברור כשמש שאין יותר מתאים ממנה לקרוא מסכת בטקס סיום חטיבת הביניים. היא שוחה בפוליטיקה כמו קרפיון לשבת ששוחה באמבטיה ומחפש מוצא לים. וכמובן חסרונה העיקרי: היא מתלבשת יותר יפה משרה.
והשם של המפלגה - ימינה. מה זה?! שם כל כך חסר השראה. כל כך סתמי. דומה שהגאון שהגה את השם הזה עבד פעם במפעל לתמרורים. אתה שואל מחלון המכונית איך מגיעים למשרדים של ימינה, ומיד עונים לך - בפנייה הראשונה שמאלה.
טוב יעשו המנהיגים הנוכחיים של ימינה אם יתכנסו - יחד עם ההורים שלהם - כדי לערוך חשבון נוקב בינם לבין עצמם, ויבררו עד התהום - אם יש ביניהם מי שבאמת ראוי להנהיג אותם - כדי שהמפלגה הזו תתפתח ותפסיק סוף-סוף להסתובב לגדולים בין הרגלים.

תאריך:  09/06/2020   |   עודכן:  09/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ימינה - מפלגת אכלו לי שתו לי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מפלגה זבל נאצי ולא יותר מכך..
הגוי..  |  9/06/20 18:18
2
כמה שנכונים הדברים אשר נכתבו
אנשים מוכשרים  |  10/06/20 17:37
3
ספסל אחורי מקום לחשבון נפש ל"ת
יאקי  |  11/06/20 15:31
4
אמר ״סבא יוסי המבוגר החכם״... ל"ת
בז לסיגנונך  |  11/06/20 18:32
5
ימינה היא מפלגה הגונה עם
יעקב חורניק  |  12/06/20 13:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
ביבי והמאפיה שלו רצו שהשוטרים יוכלו להיכנס לבית האזרחים בלי צו מבית המשפט ומכשירים של השב"כ - שנועדו ללחימה בטרור הפלשתיני - ישמשו ללכוד אזרחים, שהעבירה הפלילית הנוראה שלהם היא ששכחו את המסיכה בבית
חובב לויטס
הקולנוע של סטרייסנד ייחודי בכך שגורמי ההפקה שלו נשלטים, באופן גובר והולך עם התקדמות הקריירה שלה, בידי אישה, וכך הוא פונה, במודע או שלא במודע, לכל מי שאינם נכללים בקטגוריה    ראיון עם ד"ר זוהר אלטמן ראביד, מבקרת סרטים ומרצה לתולדות הקולנוע האמריקני
פרופ' צ'לו רוזנברג
רוב היהודים הישראלים אינם תומכים בסיפוח    זאת, למרות תמיכת ראש הממשלה בסיפוח, התמיכה, לכאורה, של שותפו להסכם הקואליציוני, ותוכנית טראמפ הכוללת סיפוח של כל ההתנחלויות היהודיות
אפרים הלפרין
ויכוח מתוקשר בין שני העיתונאים אלי ציפורי ואביעד גליקמן מסתיים באמירה של גליקמן "ההדלפות הן נשמת אפה של העיתונות"
איתן קלינסקי
אל מול "התקוה בת שנות אלפים" ומתן ביטוי ל"נפש יהודי הומיה", המשורר הערבי מציב את "געגועי דמי לארצי ומולדתי" הוא בדרכו מביע את כאבו ואת אהבתו - "הוי אדמתי אדמת אבות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il