X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
95 אחוז (!) של גברים אלימים, שהוכנסו לבית כלא בשל אלימות במשפחה, שוחררו בגלל סיבות טכניות, בלי קשר לרמת המסוכנות שלהם
▪  ▪  ▪
חסר תוחלת [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

בחדשות הערב ראיתי נתון סטטיסטיי בדוק, שאי אפשר להתווכח עליו, אבל הוא ממש לא ייאמן. 95 אחוז (!) של גברים אלימים, שהוכנסו לבית כלא בשל אלימות במשפחה, שוחררו בגלל סיבות טכניות, בלי קשר לרמת המסוכנות שלהם.
66 אחוז שוחררו ללא תוכנית טיפול וחזרו לקהילה בלי שום פיקוח! ממש לא ייאמן! זה מוכיח את מה שאמרתי על כל ההפגנות חסרות התכלית ברחבי הארץ, בעניין האונס באילת. מדובר בהיסטריה המונית מסוכנת, שלא תביא שום תועלת לביעור האלימות המינית. במקום הפגנות אחרי כל פרשה מינית, שלא ברור עדיין מה בדיוק קרה שם, צריכים להפגין וגם לפעול איפה שצריך באמת! לשם צריכים גם להפנות את התקציבים ואת כוחות המקצוע.
מזכיר לי שבתוכנית חדשות בוקר ברדיו, אמר מישהו על האיום של חסידי ברסלב, שלא יבחרו בנתניהו אם לא יאשר את יציאתם לאומן: נתניהו, אל תאמין להם, הרי הם בכלל לא קהל היעד שלך ואף פעם, ממילא לא בוחרים בך.
אז אולי הגיע הזמן שאנו, הבוחרים, נאיים על נבחרינו בכנסת, שלא נבחר בהם, אם לא יפעלו לביעור האלימות נגד נשים. ככך למשל, החוק לאזיקונים אלקטרוניים, על גברים שתקפו נשים וקיבלו צו הרחקה, התקבל בכנסת, אבל התקציב ליישומו, לא ניתן עד היום.
אני לא רוצה להתייחס לאונס באילת, שרב בו הנסתר מהגלוי. אבל יש מקרי אונס, שהפכו לכאלה, רק בלחץ התקשורת... כזה היה למשל "האונס" באיה נאפה ובפרשת הכדורגלנים. הפגנות שכאלה רק מצמיחות מפלצות של ממש, כמו ראש תחנת משטרת קריית מלאכי, שלא רק שלא הסכים לקבל תלונות של אזרחים, אלא הפך את המתלוננים לנאשמים! כל זאת במטרה להיענות ללחץ שהופעל עליו, להוריד את סטטיסטיקת הפשיעה בעיר!
האחוז הגבוה הזה, של שחרור עברייני מין אלימים, נובע מיתר פעילות משטרתית, בעקבות לחץ גופים פמניסטיים וציבוריים כמו נעמ"ת, שבהרבה מקרים אין מאחוריהם אלימות של ממש, אלא תלונות שווא. עוד בסיבה זה הרבה חוקים מיותרים, שחברי כנסת מעלים, רק כדי להעלות את הפופולריות שלהם, בעקבות הפגנות ולחץ ציבורי של ארגונים שונים.
זה בדיוק מוכיח את הצורך בטיפול בזמן אמת באלימות במשפחה. מה שנעשה זה טיפול גס ולא ממוקד בעבריינים, הליכה על פופוליזם ולחץ ציבורי של ארגוני נשים. ההפגנות נגד האונס באילת, הן חסרות תועלת. צריך לרדת לשורש הבעיה. עוד בילדות, כשהילד נתון להתעללות, לאלימות במשפחה. הילדים של היום יהיו הפושעים שנצטרך להפגין נגדם מחר.
את כל ההפגנות הללו, צריך להפנות נגד הרשויות שלא מטפלות בילדים המסכנים האלו היום. צריך להפגין למען חיזוקם ואסור לוותר, גם אם יש קשים כלכליים. דיווחים על פגיעה בעזרה והזנחת הילדים, צריכים לעורר את כל המהומות הללו, בכל הארץ. הלוואי!

תאריך:  27/08/2020   |   עודכן:  27/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
בכי, נהי, כאב עז, תסכול, צער ויגון הם תחושות נוראיות    הם תחושת ביחד מסוימת של חלוקת הכאב הפרטי עם ההורים הנוספים בגן שילדיהם היו למרמס על-ידי צוותי הגן הנוראיים
אלי אלון
עיריית תל אביב-יפו ערכה טקס לקריאת מרכז הקהילתי ואשכול הגנים 'דב הוז' על שם אריק איינשטיין ז"ל ובכך הנציחה את אחד האמנים התל אביבים הבולטים שהתגוררו ופעלו בעיר העברית הראשונה
עמוס גלבוע
החמאס מבין היטב את המגבלות הישראליות    הוא משוכנע שישראל אינה רוצה בהסלמה, כפי שהוא לא רוצה    הוא מפעיל על כן אלימות מבוקרת מול ישראל, שלדעתו לא תוביל להסלמה, על-מנת לסחוט מישראל וויתורים הומניטריים-כלכליים
אלכסנדר גולדנשטיין
ארמניה היא לא מדינה אנטישמית, על-אף שבמהלך השנים התרחשו בה מספר תקריות לא נעימות    כך, במהלך שנת 2004, חברת טלוויזיה ארמנית ALM השתמשה בפלטפורמה התקשורתית שבבעלותה לצורך שידור תכנים שהציגו את היהודים כגזע לא מתורבת, אשר מטרתו לשלוט בארמניה ובשאר העולם
עו"ד אברהם הללי
והיה בהניח ה' אלוהיך לך מכל אויביך מסביב בארץ אשר ה' אלוהיך נתן לך נחלה לרשתה, תמחהאת זכר עמלק מתחת השמים - לא תשכח (כה/יט) זה אויב מר ונמהר של ישראל ששם לו למטרה לפגוע בישראל לאורך הדורות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il