X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בסיפור טווה רקובר סאגה מעניינת על קצין משטרה מצליח מאוד שעזב את המשטרה ונרדף על-ידי פושעים בגלל חקירות שעשה בתפקידו
▪  ▪  ▪
מסע חקירה

סם ש. רקובר הוא פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה. העובדה שהוא כבר שנים אחדות בדימוס מאפשרת לו לעשות מחקרים בזמנו הפנוי, אך גם להתמסר לתחביבו - הוא כותב ספרי בלשים מעניינים. התשיעי בהם, "מחול הרפאים", יצא עכשיו.
בסיפור טווה רקובר סאגה מעניינת על קצין משטרה מצליח מאוד שעזב את המשטרה ונרדף על-ידי פושעים בגלל חקירות שעשה בתפקידו. לצורך הסיפור מגייס רקובר קצינת משטרה ג'ינג'ית מעולה, שוש לוגסי, ולידה רס"מ דוד אללוף ושניהם יוצאים למסע חקירה אחרי עקבותיו הנעלמות של ניצ"מ ירמיהו השני (כן, זה השם שקבע לו המחבר). מסע החקירה הזה מעניין מאוד והוא שזור בשיחות פילוסופיות שפרופ' רקובר שילב בעלילה, ולדעתי השיחות מפריעות לקורא לעקוב אחרי העלילה המעניינת.
כדי להגביר את העניין המציא הספר שתי דמויות-דמי של קצין המשטרה (לא שם) ושל קצינת משטרה בריטית (לילית). שתי דמויות הדמי הללו משתתפות בעלילה ותורמות למידע של חוקרי המשטרה והצח"מ אחרי הקצין הנעלם.
איך יש לפרופסור לפסיכולוגיה מידע על חוקרי משטרה מצטיינים? יש לו ידע על הפרוצדורות המשטרתיות, כי לא הסתפק בעבודת הכנה וגם היה לו מגע עם המשטרה כאשר לימדתי קורסים בבית הספר לקציני משטרה וגם באוניברסיטה. חוץ מזה, קיבל פרס לביטחון פנים על פיתוח מודל לזיהוי פרצופים. בספר המחבר לא ממעיט בסצינות מין, שמוסיפות מימד הולם לגיבורים.
בספר אנשי המשטרה סימפטיים ועושים עבודת חקירה מעולה. הם אינם מסתבכים במעשי אלימות, שהמשטרה מצטיינת בהם בימים אלה. נוסף לכך, רקובר מקפיד שהקצינות יהיו חתיכות והאנשים מרבים לצחוק ולחייך. כך, לקורא נחמד למרות שהסוף לא שמח.
על ספר קודם של סם. רקובר, "מי את רוזלינד" פרסמתי קטע ב-2019 בבלוג.
הפחים הכתומים
כשהופיעו הפחים הכתומים ונתבקשנו לשים בהם חפצים הראויים למיחזור - שמחתי. כאשר הפחים הללו החלו להתפורר ולהישבר - הצטערתי. ואז החליפו אותם בחדשים.
חשבתי: מאין באו פחי המיחזור הללו? ונזכרתי באימרה: מה שבשביל האחד היא אשפה, בשביל השני הוא אוצר.

תאריך:  01/11/2020   |   עודכן:  01/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי איש-שלום
מה לנו כי נרחיק לארה"ב ולגרמניה    יש לנו כאן לפחות שתי דוגמאות קלאסיות למערכות בחירות, שביכולתן להכניס שביב של תקווה ורוח במפרשיו של טראמפ - דוגמאות של סמביוזה בין התקשורת לסקרים והוכחה להתגשמותה של תאורית "ספירלת השתיקה"
ארי בוסל
כמה טוב שהנשיא טראמפ אסר על-כניסת מוסלמים ממדינות מסוימות, אלו השוקדות להפיל את ארה"ב או להשתלט עליה    עד כמה הדבר פגע בנימי נשמותיהם של יפי הנפש הדמוקרטים והיהודים המתקנים עולם
מתי דוד
שלושת המוקדם - הגוש האירני השיעי, הגוש הטורקי מוסלמי, הגוש הערבי המתון    הקשרים הביטחוניים והכלכליים של מדינות המפרץ עם ארה"ב והמערב עיצבו את מדיניותן המעשית כמדינות מתונות
יהודה קונפורטס
הניתוק שבין מדינת ישראל לסטארט-אפ ניישן מונע מאזרחי ישראל את מה שארגוני בריאות באיטליה, בגרמניה ואפילו בארה"ב נהנים ממנו
יורם אטינגר
טראמפ מרחיב את מעגל השלום ישראל-ערב תוך עקיפת הסוגיה הפלשתינית ואינו דורש נסיגה ישראלית, ואף מכיר בירושלים כבירת ישראל וברמת הגולן כחלק בלתי-נפרד מישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il