X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ביומיים האחרונים אני מרגיש שינוי קל באוויר, יש תחושה שהאדמה מתחילה לנוע וחומת ההשתקה מתחילה להיסדק יותר אנשים מדברים ויותר אנשים מקשיבים אני מזהה סימנים מוקדמים של מפנה האמת מתחילה לבצבץ מבעד לסדקים העם מתעורר, תכף יקום על רגליו ויעמוד על זכויותיו עוד מעט אולי, עוד מעט הלוואי, גשם גדול עומד ליפול וזה יהיה תנ"כי
▪  ▪  ▪
ביידן. עננת חשדות [צילום: קרולין קסטר, AP]

מי שיתנתק לרגע מעטיני התקשורת הממסדית ויחפש מקורות מידע חלופיים, יגיע מהר מאוד
למסקנה שהבחירות בארה"ב זויפו. לא אולי, לא כמעט ולא בשוליים. הבחירות זויפו חד-משמעית, וללא צל של ספק. זויפו בענק. לא על-ידי אנשים בודדים, לא במיקרו אלא במאקרו: ברמת המדינות, ברמה הלאומית, אולי אפילו הבין לאומית. לא זיוף אקראי אלא כזה שתוכנן בקפידה ונעשה בשיתוף גורמים רבים כולל חברות הטכנולוגיה, גופי התקשורת הגדולים והמפלגה הדמוקרטית.
השחיתות הפוליטית באמריקה צמחה בארזים ולא באזובי הקיר, נרקמה בחלונות הכי גבוהים ולא במרתפים. כמו ב"רצח באוריינט אקספרס", מתברר שכולם היו שותפים למזימת סילוקו של טראמפ מהבית הלבן ולהוצאה להורג של הדמוקרטיה האמריקנית, מי בעשיה ומי בשתיקה. המסקנה הזו מתבקשת מאליה וכול הדרכים מוליכות אליה. היא תוצאה של נתונים רבים שכולם יחד מתחברים למארג אחד שלם. אמת שאינה ניתנת להפרכה. כשכול כך הרבה דברים מוזרים קורים בבת אחת זה פשוט לא יכול להיות מקרה. כשיש כל כך הרבה אי-סדרים שאין להם שום הסבר אחר, נשארת רק אפשרות אחת שחייבת להיות נכונה: זיוף רחב היקף.
אם הבן של מנכ"ל מפעל הפיס זוכה בפרס הגדול, ניחא. אם הוא זוכה פעמים באותה שנה, זה מאוד לא סביר אבל עדין יכול לקרות. אבל אם הוא זוכה בלי למלא טפסים ברור שזה זיוף וזה בערך הסיפור של "הנשיא הנבחר" ביידן. יש כל כך הרבה דברים לא סבירים ולא כשרים בעצם בחירתו שקשה לדעת מהיכן להתחיל אבל התמונה הכללית ברורה לכול צופה לא משוחד. עוד לפני יום הזיוף הגדול, בחודשים שקדמו לבחירות, חברת גוגל, נהגה לא ככלי תקשורת אלא כשחקן פוליטי, והתערבה לטובת הדמוקרטים על-ידי סיקור אוהד לביידן ועוין לטראמפ, הסתירה מידע מהציבור האמריקני ועודדה סלקטיבית מצביעים דמוקרטים להצביע. העיתונות המגויסת בארה"ב כמעט לא דיווחה על חשדות חמורים לשחיתות ועל הקשרים של ביידן ובנו האנטר באוקראינה והצניעה את פרשת Tara Reade שהאשימה את ביידן בתקיפה מינית. מומחה לתחום התקשורת שחקר את הנושא העריך שרק ההתערבות של מונופול התקשורת גוגל בחודשים שלפני הבחירות שווה כ-6 מיליון קולות לדמוקרטים.
אולי כדאי להתחיל את הסיפור מזה שביידן, שבמשך חודשים טרם הבחירות התחבא במרתף ביתו, מיעט בהופעות וכמעט שלא הופיע בציבור קיבל, לכאורה, 80 מיליון קולות. יותר מכול נשיא אמריקני אחר. אתם מאמינים שלביידן הצביעו חמש עשרה מיליון אנשים יותר מאשר לאובמה והילרי קלינטון? גם אנחנו לא. ביידן קיבל, לכאורה, בקהילה השחורה אחוזי תמיכה דומים לשל ברק אובמה. נו באמת.
ביידן, שוב ושוב לכאורה, קיבל ששה מיליון קולות יותר מטראמפ וזה למרות שטראמפ
קיבל ב-2020 עשרה מיליון קולות יותר מאשר בשנת 2016. תופעה סטטיסטית חסרת תקדים
בהיסטוריה האמריקנית. טראמפ הפסיד לביידן למרות שניצח ב-18 מתוך 19 מחוזות שבכול
מערכות הבחירות הקודמות חזו מי הנשיא שיבחר. אפשר להמשיך עוד ועוד. חבל להרחיב את הדיבור על הסקרים המוטים טרם הבחירות שחזו ניצחון סוחף לביידן אבל כן כדאי לחזור למה שקרה בליל הבחירות כשביידן "עשה" קמבק מדהים אחרי שפיגר ברוב המדינות המתנדנדות.
עובדות שלא מסתדרות
לפתע הספירה נעצרה, באורח פלא הגיעו פתקי הצבעה מאי שם, הפקחים הרפובליקאים הורחקו מהמקום ופתאום יחסי הכוחות התהפכו וביידן ניצח. וזה קרה באופן דומה ופלאי רק במדינות המתנדנדות, רק בערים דמוקרטיות ובכולן באותה צורה ושיטה ממש. אולי כדאי להזכיר כאן עוד כמה עובדות שפשוט לא מסתדרות: למשל העובדה שבמדינת פנסילבניה נספרו 2.5 מיליון קולות דואר למרות שנשלחו רק 1.8 מיליון מעטפות. כדאי להזכיר כאן את הגליצ'ים, אותם פרקי זמן קצרים בהם נוספו מספר עצום של מעטפות לספירה מעבר ליכולת הקיבול של אותן קלפיות וכולן כמובן בעד ביידן.
אפשר להזכיר גם את המחוזות בהם מספר ההצבעות עולה בהרבה על מספר המצביעים, להזכיר אלפי מתים שהצביעו עבור ביhדן בדואר, אנשים שהגיעו להצביע והתברר שמישהו כבר הצביע בשמם, אנשים שלא הצביעו ומתברר שוב שמישהו הצביע בשמם, עשרות' אולי מאות אלפי מעטפות לא כשרות שלא נבדקו כמתחייב' ומאות תצהירים בשבועה של אנשים שראו במו עיניהם חוו והעידו על חריגות ואי סדרים: פקחים שהורחקו מאזור הספירה ברגעים קריטיים במדינות קריטיות, פתקים שהושלכו, פתקים שנספרו מספר פעמים ועוד כהנה וכהנה. וזה רק מה שידוע. תתארו לכם על כמה מקרים אנחנו לא יודעים. פתאום כל המאמצים של מושלים דמוקרטים בשנה האחרונה לשנות חוקים כדי להקל על הצבעה בדואר נראים פחות מפתיעים ויותר חשודים.
וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על המכונות לספירת קולות שכבר מוסכם שאינן חסינות מפני
זיופים ומפני השתלטות חיצונית, ועל החשדות למעשי שוחד ולניסיונות התערבות של מדינות זרות בבחירות. הטענות שהעלו פרקליטי טראמפ אינן הוכחות, אבל גם לא ניתן לפתור אותן בלא כלום כפי שהדמוקרטים והתקשורת המושחתת מנסים להציג. בעוד שהצד הרפובליקאי העלה טענות כבדות משקל והציג ראיות לאי סדרים, למעשים בלתי חוקיים ולחוסר סבירות סטטיסטית שנתמכים במאות עדי ראייה, עשרות חוות דעת של מומחים ולא מעט תצהירים בשבועה, הצד הדמוקרטי התעלם, התייחס לטענות ולטוענים בזלזול, העמיד פנים שאינן קיימות, לא ענה לעניין התרכז בהטלת צנזורה על פרסומן. נציגי חברת דומיניון שהואשמו באחריות לגניבת הבחירות סירבו לענות על שאלות של מחוקקים בפנסילבניה ולפי כמה ידיעות, נטשו את משרדיהם למחרת הבחירות אחרי שהשמידו ראיות.
אם אחרי כל התסבוכת המשפטית הזו ג'ו ביידן ימונה לבסוף לנשיא, חצי מהעם האמריקני ירגיש שגנבו לו את המדינה ואת הדמוקרטיה וכנראה שהוא צודק. זה בלבד היה צריך לגרום למפלגה הדמוקרטית לבקש, אולי אפילו לדרוש בדיקה של הליך הבחירות כדי להסיר מעצמם את עננת החשדות אבל ההפך הגמור קורה. יש רק הסבר אחד להתנגדות הדמוקרטים לכול הליך של בדיקה: הם יודעים שהבחירות זויפו ומפחדים שהזיוף יתגלה. הם יודעים ומסתירים.
לכן במקום דיון ענייני בטענות אנחנו עדים להתגייסות כללית של התקשורת הממסדית כנגד טראמפ ובעד זכות הציבור לא לדעת. טראמפ אולי בלי כוונה, נלחם לא רק את מלחמתו הפרטית אלא גם עבור חופש המידע, עבור בחירות הוגנות ונגד הדיקטטורה של חברות הענק והתקשורת. טראמפ נלחם היום את מלחמת החופש של כולנו. "החרות היא החופש לומר ששניים ועוד שניים שווה ארבע" כתב ג'ורג' אורוול בספרו 1984. באמריקה של 2020 זה כבר לגמרי לא מובן מאליו.
עם זאת, ביומיים האחרונים אני מרגיש שינוי קל באוויר, יש תחושה שהאדמה מתחילה לנוע וחומת ההשתקה מתחילה להיסדק. יותר אנשים מדברים ויותר אנשים מקשיבים. אני מזהה סימנים מוקדמים של מפנה. האמת מתחילה לבצבץ מבעד לסדקים. העם מתעורר, תכף יקום על רגליו ויעמוד על זכויותיו. עוד מעט אולי, עוד מעט הלוואי, גשם גדול עומד ליפול. וזה יהיה תנ"כי.

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ילקוט הכזבים האמריקני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הבחירות זויפו נקודה! 2020 בושה
אקטואלי  |  1/12/20 00:28
2
ככה זה חביבי, אנחנו מנצחים
הירונימוס  |  2/12/20 20:01
3
כל דברי המאמר הזה הם אמת.
מ. עמיר  |  6/12/20 05:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2020
איתן קלינסקי
אני מודאג מהעובדה שלמעלה מ-73 מיליון קולות תמכו במועמד המנוצח. קשה לי לקבל את המציאות, שוולגאריות ורדידות מהולות בשיח מתלהם בוטה וגס רוח של המנוצח, ששמו דונלנד טראמפ, זכו לתמיכה של מיליוני אזרחים בארצות הברית של אמריקה, מעוז הדמוקרטיה בעולם המערבי.
איתמר לוין
מוסיף להימנע מלהודות בנצחונו של ביידן ומבטיח להמשיך את המאבק המשפטי    מנהלת הרשות לשירותים כלליים הודיעה שביידן הוא הנשיא הנבחר ובכך סללה את הדרך לביצוע המעבר    כעת יוכלו ביידן ואנשיו לקבל תדרוכים מודיעיניים ומידע על המאבק בקורונה, ולהתחיל את החפיפה בגופים הפדרליים העיקריים
איתמר לוין
וושינגטון פוסט צופה שבכל מקרה - טראמפ ישלוט בשנים הקרובות במפלגה הרפובליקנית    טראמפ גם יחפש דרכים לעשות כסף מהיר בלא הרבה עבודה - לנוכח העובדה שהוא ערב לחובות ב-400 מיליון דולר שצריכים להיפרע בארבע השנים הקרובות
איתמר לוין
מסלול אחד: לשכנע מחוקקים רפובליקנים למנות אלקטורים מטעמם במקום את נציגי הדמוקרטים    מסלול שני: לגרום לאלקטורים דמוקרטים לערוק לצד שלו
איתמר לוין
בית המשפט: אין כל ראיה לשחיתות; הטיעונים המשפטיים היו חסרי יסוד    אם בית משפט לערעורים לא יוציא צו ביניים, יאשרו מחר שלטונות המדינה את זכייתו של ביידן ב-20 האלקטורים ובפועל בבחירות לנשיאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il