X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני מודאג מהעובדה שלמעלה מ-73 מיליון קולות תמכו במועמד המנוצח. קשה לי לקבל את המציאות, שוולגאריות ורדידות מהולות בשיח מתלהם בוטה וגס רוח של המנוצח, ששמו דונלנד טראמפ, זכו לתמיכה של מיליוני אזרחים בארצות הברית של אמריקה, מעוז הדמוקרטיה בעולם המערבי.
▪  ▪  ▪
גלעד. מביא ידיעה "נכונה" [צילום: אורן נחשון/פלאש 90]

היו בחירות בארצות הברית. מועמד אחד קיבל למעלה מ-80 מיליון קולות ו-306 אלקטורים. מועמד אחר קיבל למעלה מ-73 מיליון קולות ו-232 אלקטורים. עובדה זו גרמה לעיתונאי מאוד מכובד ורציני, העונה לשם שמעון ריקלין, להודיע בנחרצות רבה, שהמועמד שקיבל 232 אלקטורים, 74 אלקטורים פחות ממתחרהו, שהוא לא נוצח בבחירות ו"אף לא היה קרוב לכך שינוצח" והמשיך בלהט רב: "הוא פשוט ניצח, רק גנבו לו את הניצחון בבחירות". שמעון ריקלין בערוץ טלוויזיה מאוד מכובד קובע, שמי שקיבל כ-7 מיליון קולות פחות ממתחרהו וגם פחות 74 אלקטורים הוא לא נוצח ולא קרוב לכך, שייחסו לו שהוא נוצח או הובס.
עובדה, לה יש לשמעון ריקלין ראיות מוצקות - "המנוצח גנב את הבחירות מהמנצח". עם "ראייה" זו, ליתר דיוק עם תחושה זו, מהלכים למעלה מ-73 מיליון אזרחים בארצות הברית ואותה אימץ שמעון ריקלין כ"ראייה המוכחת החזקה ביותר".
אני מצר על כך, ששמעון ריקלין מייצר חדשות. אני לתומי סברתי, שבאמצעות מקלדת של מחשב מדפיסים ידיעה, שהגיעה למערכת, וממיקרופון שבתחנת השידור משדרים ידיעה שהגיעה למערכת. אך אצל שמעון ריקלין לגבי קבלת הידיעה, שמועמד אחד קיבל 74 הלקטורים פחות ממתחרהו, הוא קובע והוא מייצר את החדשות - מי שקיבל פחות הלקטורים הוא זה שהביס את מתחרהו, ו"הוא לא נוצח ולא היה קרוב לכך".
אם אני אוסיף נימה אישית, אני מודאג מהעובדה שלמעלה מ-73 מיליון קולות תמכו במועמד המנוצח. קשה לי לקבל את המציאות, שוולגאריות ורדידות מהולות בשיח מתלהם בוטה וגס רוח של המנוצח, ששמו דונלנד טראמפ, זכו לתמיכה של מיליוני אזרחים בארצות הברית של אמריקה, מעוז הדמוקרטיה בעולם המערבי.
עיתונאי רציני בשם ינון מגל לגביו, מועמד, שקיבל מעל 73 מיליון קולות, הביס תבוסה מוחצת את מי שקיבל מעל 80 מיליון קולות. אינני יכול לפקפק ברצינותו של עיתונאי נוסף בשם אברי גלעד, איש "חדשות 13". לצערי, "רצינותו" הפעם עלתה על שרטון מבהיל ומפחיד. מעל השרטון הוא ממש נזף וכעס על חבר לצוות הקורא מבזקי חדשות, שלא תאמו את השקפת עולמו הפוליטית.
מאחר שלאברי גלעד יש מעמד בכיר יותר הוא הרשה לעצמו לנזוף לעיני הצופים בקריין המבזיק ידיעה, בה דווח על ניצחון ביידן בבחירות, וזאת אחרי שכבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברך את ביידן על ניצחונו. לגבי אברי גלעד יש עובדה אחרת שהוא עצמו יצר, לפיה טראמפ הוא זה שניצח בבחירות, לכן מחובתו לנזוף במבזיק ידיעה, שלדעתו, היא לא נכונה, ואף מביא לנזיפתו תנא דמסייע - את בית המשפט העליון - "בית המשפט העליון נותן סעד לטענות של הנשיא טראמפ".
העובדה היחידה, שמכיר בקיומה אברי גלעד, היא שטראמפ ניצח בבחירות. מכאן שמחובתו להביע את כעסו על מבזיק חדשות, כשהוא מנופף בבית המשפט העליון, כמי שסבור שטראמפ צודק בטענותיו, וזאת בשעה שבית המשפט העליון דחה את כל הטענות של טראמפ. פשוטו כמשמעו זרק את עורכי הדין של הנשיא טראמפ מכל המדרגות.
מעל אותו שרטון מגולל העיתונאי המוערך אברי גלעד ידיעה לפיה יש בידיו את כל הראיות, שהידיעה שלו היא נכונה. אברי גלעד בארשת פנים רצינית וכעוסה מביא את הידיעה "הנכונה", שסין הקומוניסטית מתוך אינטרסים מעצמתיים שלה היא זו "שמממנה בהרבה מאוד כסף" את המועמד של המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות. ואברי גלעד חוזר ושונה בבטחה רבה על המשפט, בו הוא מגלה לעולם, ש"סין ממנה בהרבה מאוד כסף את מערכת הבחירות של המפלגה הדמוקרטית".
אני יכול לקבל ולהבין, שהעיתונאי אברי גלעד ירצה בכל מאודו בניצחונו של טראמפ, אינני יכול לקבל ולהבין שאברי גלעד יוצר עובדה ללא כל ראייה, לפיה סין זו המדינה, שממנה מסע בחירות של מפלגה בארה"ב. ללא הסיוע הכספי הנדיב של הקומוניסטים מסין, לדבריו, הדמוקרטים לא היו מסוגלים להתרומם מעל הקרשים.
אברי גלעד כעיתונאי רציני, חשוב לו להוסיף פלפל של רכילות, כי רכילות היא מעניינת יותר והיא מוסיפה עניין רב. לכן מעל המסך קובע אברי גלעד בוודאות מוחלטת, שמי שקיבל 7 מיליון קולות יותר מיריבו ואך יותר אלקטורים מיריבו "הוא מטרידן מיני סדרתי, מטרידן מיני כולל של ילדות". לא רק מדובר כאן בגניבת בחירות, אלא הגנב במקרה זה, שקיבל יותר משמונים מיליון קולות של אזרחי ארצות הברית הוא מטרידן מיני. ולא סתם מטרידן חד-פעמי, אלא מטרידן סדרתי.
אני מסיים תוך הבעת צער, שמגיע לאידאולוגיה של הימין אנשי תקשורת לא מהסוג הרדוד שתואר לעיל. שבת שלום, שבת שתחייך אלינו ותביא רק בשורות טובות.

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
+ילקוט הכזבים האמריקני
21:17 30/11/20  |  ד"ר דוד ארגז   |   לרשימה המלאה

ביומיים האחרונים אני מרגיש שינוי קל באוויר, יש תחושה שהאדמה מתחילה לנוע וחומת ההשתקה מתחילה להיסדק  ▪  יותר אנשים מדברים ויותר אנשים מקשיבים  ▪  אני מזהה סימנים מוקדמים של מפנה  ▪  האמת מתחילה לבצבץ מבעד לסדקים  ▪  העם מתעורר, תכף יקום על רגליו ויעמוד על זכויותיו  ▪  עוד מעט אולי, עוד מעט הלוואי, גשם גדול עומד ליפול  ▪  וזה יהיה תנ"כי

ביידן. עננת חשדות [צילום: קרולין קסטר, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הימין בישראל יוצר חדשות
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
תועמלן שמאל שקרן
מגיב ותיק  |  30/11/20 14:43
 
- תענו לראות את האידיוטים האלה. ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחחחח  |  30/11/20 15:20
 
- מגיב ותיק דומה לחסידי סטליו
מגיב ותיק דומה ל.  |  30/11/20 15:50
 
- מגיב ותיק מלין על "פראוודה" ?
שלמה המגיב  |  30/11/20 16:26
 
- שלוימל'ה, צר לי אין לי שיג
מגיב ותיק  |  30/11/20 17:30
 
- מגיב ותיק מספר שהוא עורך דין
מגיב ותיק מספר  |  30/11/20 20:47
 
- לשוטה מגיב ותיק
לשוטה מגיב ותיק  |  30/11/20 16:29
 
- מגיב ותיק אינו שוטה הוא אלים
הוא אינו שוטה  |  2/12/20 07:01
2
מה יעלימו כתבים התומכים בביבי
יצחק ג.  |  30/11/20 15:12
3
כעת הימין צריך לטפל
מגיב ותיק  |  30/11/20 15:18
 
- אני מגיב ותיק משקר.
אני מגיב ותיק  |  2/12/20 02:41
4
לכל המובלים באף ע"י השקרים
מגיב ותיק  |  30/11/20 17:50
 
- עורך הדין מגיב ותיק משקר!!!!
לא יפה לשקר  |  30/11/20 20:56
 
- ריקלין אמר שטרמפ לא הובס
מגיב ותיק שקרן  |  30/11/20 21:39
5
ביבי הולך בדרכו של סטאלין
לא לרשע!  |  1/12/20 09:17
 
- אין הבדל בין הרשעים
אין הבדל   |  1/12/20 09:59
6
איתן יקר, "חזק ואמץ"
ד"ש מפתח תקוה.  |  1/12/20 13:36
7
טרמפ לא הובס
העיוורון של הימין  |  1/12/20 15:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2020
איתמר לוין
מוסיף להימנע מלהודות בנצחונו של ביידן ומבטיח להמשיך את המאבק המשפטי    מנהלת הרשות לשירותים כלליים הודיעה שביידן הוא הנשיא הנבחר ובכך סללה את הדרך לביצוע המעבר    כעת יוכלו ביידן ואנשיו לקבל תדרוכים מודיעיניים ומידע על המאבק בקורונה, ולהתחיל את החפיפה בגופים הפדרליים העיקריים
איתמר לוין
וושינגטון פוסט צופה שבכל מקרה - טראמפ ישלוט בשנים הקרובות במפלגה הרפובליקנית    טראמפ גם יחפש דרכים לעשות כסף מהיר בלא הרבה עבודה - לנוכח העובדה שהוא ערב לחובות ב-400 מיליון דולר שצריכים להיפרע בארבע השנים הקרובות
איתמר לוין
מסלול אחד: לשכנע מחוקקים רפובליקנים למנות אלקטורים מטעמם במקום את נציגי הדמוקרטים    מסלול שני: לגרום לאלקטורים דמוקרטים לערוק לצד שלו
איתמר לוין
בית המשפט: אין כל ראיה לשחיתות; הטיעונים המשפטיים היו חסרי יסוד    אם בית משפט לערעורים לא יוציא צו ביניים, יאשרו מחר שלטונות המדינה את זכייתו של ביידן ב-20 האלקטורים ובפועל בבחירות לנשיאות
איתמר לוין
הספירה הידנית החוזרת שבה והעניקה לביידן את 16 האלקטורים של ג'ורג'יה    המחוקקים הרפובליקנים במישיגן הבהירו לאחר פגישתם עם טראמפ, כי 16 האלקטורים של המדינה יתמכו גם הם בביידן    טראמפ זקוק כעת לשינוי התוצאות בפנסילבניה, אריזונה ונבאדה כדי להגיע לתיקו - משימה למעשה בלתי אפשרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il