X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הפעם החילות הצרים על ירושלים חמושים בעוצמות מדאיגות של שנאה לערכים של צדק חברתי החילות הצרים על העיר ירושלים חמושים בלאומנות חשוכה, העלולה להביא אותנו להרס חיינו הלאומיים בארץ האהובה עלינו
▪  ▪  ▪
הרס חיינו הלאומיים [צילום: תומר נויברג / פלאש 90]

אני מעלה את דברי על הכתב בבוקרו של ז' בטבת, כשאני מקשיב לקרין ברדיו, המשתף אותי במה שהתרחש במהלך הלילה בכנסת ישראל בעיר ירושלים. אני מקשיב לדברי קרין ברדיו ובאופן בלתי מודע, אני מוצא עצמי משוטט בהרהורי כבר בתאריך י' בטבת, שיפקוד אותנו בעוד שלושה ימים. הקרין ברדיו חוזר ומשתף אותנו באמירה תרבותית, אמירה מאוד תרבותית של חברת כנסת אחת לכתובת רעותה באותה מפלגה, המכונה בתואר כַּלְבָּה, כי חברתה החליטה להצביע נגד הממשלה. אותה חברת כנסת, שהעזה להעלות על דל שפתיה את המילה כַלְבָּה בשיח הפרלמנטרי, למעשה הביסה את החיים התרבותיים שלנו כעם. היא הביסה את אחד מנדבכי חיינו הלאומיים בארץ אותה אנחנו אוהבים.
בעוד שלושה ימים יפקוד אותנו יום הצום החל ביום י' בטבת. י' בטבת הוא יום הצום בו אנחנו חווים את אשר התרחש באותו יום לפני 2608 שנים, בשנת 588 לפני הספירה. זה היום בו החל המצור של חילות נבוכדנצר מלך בבל על העיר ירושלים. המצור שהחל ביום י' בטבת מסמן את תחילת הדרך להרס החיים הלאומיים של העם היהודי באץ ישראל, מסמן את חורבנה של העיר ירושלים וחורבן בית המקדש, שאירעו בשנת 586 לפני הספירה. החיים הלאומיים חודשו רק אחרי הצהרת כורש באותה מאה לפני הספירה ונהרסו שוב בשנת 70 לספירה.
הקרין בקול ישראל מירושלים משתף את המאזינים בשלל ההתרחשויות העגומות בכנסת ישראל בליל ז' בכסלו השנה, 22 בדצמבר 2020, ואני מוצא עצמי פותח את ספר מלכים ב' ומשוטט בפרק כ"ה. משום מה אני חוזר ושונה את המידע הכואב כבר בפסוק א' באותו הפרק: "וַיְּהִי בַּשָׁנָה הַתְּשִׁיעִית בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׁירִי בֶּעָשׁוֹר לַחֹדֶשׁ בָּא נְבֻכַדְנָאצַר מֶלֶךְ-בָּבֶל הוּא וְכָל חֵילוֹ עַל יְרוּשָׁלַיִם וַיִּחַן עָלֶיהָ וַיִּבְנוּ עָלֶיהָ דָּיֵק סָבִיב". אני מוצא עצמי נלכד בהתרחשות, עליה נדבר כי היא התרחשה ב-י' בחודש, יום שנציינו בעוד שלושה ימים.
עוצמות מדאיגות של שנאה
מספר מלכים ב' אני מוצא עצמי מגיע מבלי משים גם לספר יחזקאל ונעצר שם בפרק כ"ד, המשתף אותי כבר בפסוק הראשון באותו מידע שרב בו העצב, אותו מידע שהעניק לי כבר בדיוק אותו דבר ספר מלכים ב' על אותה התרחשות קשה, שפקדה את עמי "בַּשָּׁנָה הַתְּשִׁיעִית בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׁירִי בֶּעָשׁוֹר לַחֹדֶשׁ", כלומר ביום י' בטבת, שאותו נציין בעוד שלושה ימים - יום האבל והתענית על תחילת הדרך להרס המכאיב של החיים הלאומיים שלנו, של האומה, אותה אנחנו אוהבים ועל חייה אנחנו נאבקים היום.
י' בטבת הוא יום אבל יום אבל ותענית, המציין תחילת מצור על העיר ירושלים, שהחל בשנת 588 לפני הספירה, באלו הימים לפני 2608. אותו אירוע עגום אנחנו מחזירים אותו ונותנים לו מקום של "כבוד" על במת חיינו באלו הימים. הפעם אנחנו עצמנו הם אלו הצרים על העיר ירושלים, וכלי החימוש של המצור באים לידי ביטוי בעוצמות השנאה שלנו האחד על רעהו.
הפעם החילות הצרים על ירושלים חמושים בעוצמות מדאיגות של שנאה לערכים של צדק חברתי. החילות הצרים על העיר ירושלים חמושים בלאומנות חשוכה, העלולה להביא אותנו להרס חיינו הלאומיים בארץ האהובה עלינו. באלו הימים אני פוחד מהחילות החמושים, הצרים על העיר ירושלים, המוכנים להרס חיים לאומיים בירושלים רק למען האלהת המנהיג המשיחי והאלהת משפחתו מהבית ברחוב בלפור רק כדי להמשיך לנהל מדינה ללא תקציב.
הפעם עוצמת החֵילות, החמושה במדים של גלי שנאה, עלולה להביא להרס החיים הלאומיים שלנו בארץ ישראל. הפעם עלול לבוא הרס חיינו הלאומיים מהעוצמה ההולכת וגוברת בקרב החילות החמושים שלנו, חילות חמושים בלקקנות לישבנה של כל מילה ומילה של ראש ממשלה בישראל, שהוגש נגדו כתב אישום חמור על-ידי רשויות החוק בישראל. כתב אישום הכולל סעיפים של שוחד, מרמה והפרת אמונים. חובה עלינו לומר לא למי שמבקשים להעלות אותנו על שרטון הקדרות של י' בטבת באלו הימים.

תאריך:  22/12/2020   |   עודכן:  22/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרהורים בעקבות יום י' בטבת המתקרב
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
התרומה של יאיר נתניהו
תרומת חברת כנסת   |  22/12/20 14:14
2
חצוף !
מגיב ותיק  |  22/12/20 15:05
 
- למגיב הותיק הטיפש והשקרן.
למגיב הותיק הטיפש  |  22/12/20 15:51
 
- אף אחד לא הגיע לדרגה של יאיר נ
מגיב ותיק משקר  |  23/12/20 11:35
 
- אתה והחוצפה תאומי סיאם
למגיב הראשון   |  23/12/20 12:41
 
- מגיב ותיק מבסוט מעברייני מין,
מגיב ותיק מבסוט  |  23/12/20 18:33
3
מכירה רק מילה אחת - כלבה
חברת כנסת מהליכוד  |  22/12/20 15:19
4
איתן, שמור על עצמך בימים אלו
HSידידיה  |  22/12/20 16:21
5
איתן, שמור על עצמך בימים אלו
HSידידיה.  |  22/12/20 16:21
6
איתן, שמור על עצמך בימים אלו
HSידידיה.  |  22/12/20 16:21
7
איחולי בריאות טובה, איתן יקר. ל"ת
איחולי בריאות   |  23/12/20 11:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
טוב שממשלה זו סיימה דרכה, על-אף ההישגים המדיניים המשמעותיים מאוד, על-אף העשייה הביטחונית המיוחסת למדינת ישראל    ממשלה שלא שירתה את אזרחיה, שלא נרתמה להצלת אזרחיה הנאנקים תחת מגיפת הקורונה
דן מרגלית
אתה אינך האלוהים אז לך בוודאי מותר לומר "נצחוני בניי", ובמקרה שלך אפשר אפילו תיקון לשוני: "ניצחו אותי, את בני"
יוני בן-מנחם
הרש"פ מתאמת את מהלכיה הבאים מול הממשל החדש של ג'ו ביידן עם מצרים וירדן בכל הקשור לאפשרות חידוש המו"מ עם ישראל. על-פי גורמים בכירים ברש"פ, מחמוד עבאס פועל לקבירתה של תוכנית "עסקת המאה" של ממשל טראמפ וחידוש המשא-ומתן עם ישראל תחת חסות הקוורטט במקום ארה"ב
עמנואל בן-סבו
מה אתם רוצים ממני? שאל יוסף פליישמן את השוטרים ששלפו אותו ממיטתו בשעות הליל, מביתו, ללא נעליים' והובילו אותו בכוח לתחנת המשטרה    כשהתחוור כי אין המדובר בנדרש לחקירה הותירוהו ברחוב הירושלמי הקפוא לגורלו, עד כדי אשפוזו בבית החולים
איתן קלינסקי
אני מתרגש לקרוא את פרק מ"ה פס' א' "ולא יכול יוסף להתאפק...". הרמב"ן מפרש את המילה "להתאפק" - יוסף לא יכול היה יותר לסבול    נקודת השבירה של יוסף היא ברגע שבו ההתאפקות נשברת' וכאן נכנסת חווית ההתוודעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il