X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי מקדישה את מירב משאביי, כוחותיי, מאמציי, להפסקתה המיידית של המציאות ההסתדרותית שחדרה לתוככי ועדת המינויים
▪  ▪  ▪
אסתר חיות. [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי מקפיאה את מינוי 61 השופטים החדשים שאושרו בהיעדר חלק מוועדת המינויים. לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי מפנה זמן, ככל שיידרש, כדי לגשר על הפערים, המחלוקות, המאבקים הפוליטיים. לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי עומדת מול המועמדים לשפיטה, מתנצלת על שנקלעו למציאות זו ועל היותם בני ערובה במאבק אידאולוגי המתרחש מעל פני הקרקע.
לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי מקדישה את מירב משאביי, כוחותיי, מאמציי, להפסקתה המיידית של המציאות ההסתדרותית שחדרה לתוככי ועדת המינויים. לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי מבינה שאין למוסד אשר אני עומדת בראשו את הפריבילגיה להתנהג באופן דורסני ונפסד כל כך דווקא במה שטוענים נגדו. לו אני הנשיאה אסתר חיות, הייתי חכמה ולא רק צודקת, הייתי פועלת לחיבורים, שואפת לביצור בית המשפט אשר הסדקים הנפרצים בחומה חייבים להדיר שינה מעיניי כל אזרח.
איני אסתר חיות אלא אזרח המודאג מאוד מזילות בית המשפט, מיחס האזרחים אליו, ממעמדו היורד בכל סקר, יותר ויותר. בית המשפט העליון, על שופטיו מזה שנים אחדות שאינו בקונצנזוס, רמת האמון בו בירידה מתמדת, יש שיאמרו כי התקפות הפוליטיקאים ובראשם ראש הממשלה מסייעות בדה-לגיטימציה הנעשה לבית המשפט ולשופטיו. מנגד יש הסבורים כי זהו מצב נתון של הביצה והתרנגולת, קרי, ההתקפות על התנהלות בית המשפט הינן תוצאה ישירה של התנהלותו הבררנית, המוטה, המנותקת מקול העם, המשרתת בגלוי אג'נדות, ההופכת הכל לשפיט, המתערבות באופן בוטה ברשות המבצעת.
אוי לו לבית המשפט שהעם רואה בו סניף של מפלגה פוליטית, אוי לה למדינה שבית המשפט שלה הופך ליעד להתקפה מתמדת. שלושה שופטי בית המשפט העליון פשטו את גלימתם בטרם עת, מסיבות אישיות, מיצוי, שחיקה, ברם נראה לי כי גם מחוסר ההערכה והתרופפות האמון אשר היה מנת חלקם. לו אני הנשיאה חיות, לא הייתי מאפשרת את המינויים הכשרים על-פי דין אך מדיפים ניחוח של מחטף, של מאבקי שליטה וכוח.
אוי לו לניצחון שכזה בו השופטים הופכים בעל כורחם להיות חלק מהפוליטיקה. אוי לו למינוי אשר חלק מהאמורים להכריע בעדו מחרימים אותו. אוי לו לעם שהפוליטיקה מבקשת לקבוע את שופטיו. אני כבר שומע את הטוענים כי הכל פוליטי וכי השופטים מתמנים על-ידי ועדה פוליטית המורכבת מבני אדם בעלי השקפות, אמונות ודעות. הכל נכון, אלא שעדיין מאמין אני כי האנשים הנמצאים בוועדה נבחרו למנות את אנשי מקצוע השפיטה הראויים ביותר, המתאימים ביותר מעבר לאינטריגות פוליטיות ולמאבקי שליטה וכוח.
לו אני הנשיאה אסתר חיות, לא הייתי מאפשרת את בחירת השופטים הבאים האמורים להיבחר בשבוע הקרוב. הייתי מכנסת את ועדת המינויים, פועלת עד כלות למציאת המכנה המשותף ומקיימת ועדת מינויים מלאה, למעננו, הציבור החרד בעקבות הבקיעים המתרחבים באמון הציבור בבית המשפט.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  04/01/2021   |   עודכן:  04/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
חשש בדרג המדיני בישראל כי תימן תהפוך לחזית נוספת במאבק נגד אירן בגלל הנשק המתקדם שאירן סיפקה למורדים החות'ים. בירושלים חוששים כי היחס הפייסני הצפוי של ממשל ביידן כלפי אירן יעודד את המורדים החות'ים להגביר את פעילות הטרור שלהם בים סוף
יוני בן-מנחם
ההחלטה של הנשיא טראמפ לפני שנה לחסל את הגנרל קאסם סולימאני, מפקד גיס "אלקודס" ב"משמרות המהפכה" האירניים וזרוע הביצוע של המנהיג העליון עלי ח'מינאי במזה"ת הייתה אחת ההחלטות החשובות שקיבל הנשיא בתקופת כהונתו
איתן קלינסקי
כואב לי לסיים את המאמר בהתקוממות ומחאה נגד התרגום הירושלמי, שלמעשה מפרש, שכל עמי הארץ ישתעבדו למלך המשיח שיקום מיהודה
צילה שיר-אל
מזל גדי - והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים    מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
יונתן אורון
אתה כמנהיג צריך לעשות מעשים שיגרמו לאנשים לחשוב, שיגרמו להם להרגיש משהו בלב, שיש תקווה    אם שוב פעם תלך באותם מסלולים ובאותן דרכים כמו קודמיך שוב הימין ייקח את השלטון ושוב ניכנס לאותה מציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il