X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"המוסלמים האמינו באלימות ובטרור כדרך לשינוי מצבים פוליטיים הם הגיעו לשיא האלימות במלחמת 1967 וזה נמשך כיובל שנים..."
▪  ▪  ▪
פילוסופית האלימות [צילום: מוחמד סג'אד/AP]

- אירן מניפה את סיסמת הצעידה לכיוון ירושלים, אך כולם יודעים שאירן צועדת לכל כיוון בעולם הערבי מלבד ירושלים.
- אירן היא האויב מספר אחת של הערבים. היא רוצחת ילדים ותומכת ברוצחים כדי לשמר את שליטתה.
[עבד אל-רחמן אלטבירי - סופר סעודי]
- השתיקה וההתבוננות הן החומר היסודי לדיבור. הן מאפשרות משך זמן לחשיבה ולשכלול המסרים.
[סיריל דולאי - מומחה צרפתי לתורת הנאום]
- המוסלמים האמינו באלימות ובטרור כדרך לשינוי מצבים פוליטיים. הם הגיעו לשיא האלימות במלחמת 1967 וזה נמשך כיובל שנים. הגיע הזמן לשינוי... להפסיק להאשים את הזולת בכפירה, לקבל את האחר והשונה ולהפסיק את פילוסופית האלימות והפיצוצים.
[עבד אל-עזיז אלסמארי - סופר סעודי]
- מדינות אירופה נלחמות בטרור כשהוא משתולל ברחובותיה, אבל הן לא עושות כלום כשאירן, טורקיה, חיזבאללה, האחים המוסלמים והחותים בתימן רוצחים והורסים בעולם הערבי.
[ד"ר עבד אלעזיז ג'אר אללה, סופר סעודי]
- מותו של חמינאי יותיר חלל בפסגת המנהיגות שאף אחד אינו מסוגל למלא. אפילו איות אללה אברהים ראיסי, מועמדו של חמינאי לירושת השלטון, לא יענה על הדרישות. לכן, היורשים האמתיים של חמינאי יהיו קציני המהפכה. פירושו של דבר, ההנהגה הקנאית-דתית תהפוך להנהגה צבאית.
[ד"ר רשיד אלחיוקי, הוגה דעות עירקי]
- עם מותו של חמינאי ייפול השלטון הדתי הקיצוני. אזי תהיה באירן התעוררות עממית שתדרוש שלטון מתון ורפורמיסטי שידאג לצרכי העם.
[מוחמד אלשיך, סופר סעודי]
- כאיש תקשורת, אינני זוכר שאי פעם קראתי בעיתונות הערבית חומר עובדתי כלשהוא על ישראל. מדוע מסתירים את האמת? האם זה בגלל הפחד, או אולי נוהגים מדיניות של בת-יענה? למה לא מתייחסים למספר המהנדסים, המדענים, מומחי ההייטק והרפואה, וכמה משקיעים בישראל במחקר?
[עיתון אלביאן, האמירויות]
- יחזקאל ששון היה שר האוצר הראשון בעירק בעידן העצמאות. הוא הראשון שיסד את יסודות האוצר בעירק. חבל שאין התעניינות במורשת היהודים בעירק. כלום לא נשאר, מלבד הזכרונות. חבל.
[רפעת עבד אלרזק, מומחה המורשת היהודית בבגדד]
- קול ישראל בערבית מקפיד לשדר מדי יום שירים של אום-כלתום, במרוצת שנים רבות. לפני שידור השיר ואחריו, פרשנים מקצועיים עוסקים בהפצת מסרים פוליטיים למען ישראל.
[יוסף אבו-נור, עיתונאי מהאמירויות]
- העיקר במשא-ומתן על גבולות המים, שיהיה בלתי ישיר, שלא יתייחס לנרמול היחסים. יש להתייחס אך ורק לגבולות הנוגעים לזכויות הגז והנפט.
[חסן נסראללה]
- התמרונים הצבאיים של צבא האויב הציוני מתמקדים בהגנה על הישובים בגליל. פירושו של דבר, הצבא הישראלי עסוק בהגנה על יישוביו, כי הוא מעריך את יכולותיה של ההתנגדות האיסלאמית "מוקאמה", לכן הוא עובר מן ההתקפה אל ההגנה.
[חסן נסראללה]
- אין אפשרות להוציא את הערבים מפיגורם ההיסטורי בלי דמוקרטיה.
[עלי פח'רו, סופר ערבי]
- אם נסתכל לעומק כלפי הדתות המונותיאיסטיות באזורנו במובן התרבותי ולא האמונתי, ניווכח לדעת שהדת היהודית הייתה בתוכנה בבחינת מהפכה אלוהית נגד עבדות האדם לאדם. "לכו לפרעה שהתגבר" - פסוק בקוראן. שחרור הכנענים מעבדות פרעה, הייתה תמצית שליחותו של משה.
[ראפי עלי, סופרת עירקית]
- ארה"ב אינה גן עדן עלי אדמות. יש פשע, שחיתות, שוחד ופגיעה בזכויות אדם. יש גם שנאה וגזענות. הבחירות האחרונות הורידו את אמריקה לרמת העולם השלישי. לכן, טראמפ הפסיד את הבחירות. הוא האיש ההזוי שהכריז ערב הבחירות שהוא נשיא לכל החיים. אבל מדיניותו הבלתי שפויה וסטייתו מן המסורת האמריקנית, הדיחו אותו מן הכס הנשיאותי.
[שנא אלסעייד, סופרת מצרית]

תאריך:  05/01/2021   |   עודכן:  05/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בצלאל לביא
ספרים רבים ייכתבו בעתיד הקרוב על כהונתו ההרסנית של טראמפ כנשיא ה-45    כפי שאפשר להעריך, בעתיד היותר רחוק הוא יירשם כנשיא שפעל יותר מכל קודמיו לקעקע את היסודות לא רק של הממשל אלא בכוונת מכוון יצר שסעים עמוקים בחברה האמריקנית שרישומם לא יעלם במהרה
בעז שפירא
בימים עברו היה רפי פרץ איש שאהבת ישראל בוערת בו, איש של תורה, מחנך ומי שהוציא תחת ידיו האמונות מאות ואלפי תלמידים מצוינים אוהבי התורה העם והארץ    כניסתו לעולם הפוליטי הייתה בעוכריו ולנגד עינינו המשתאות חזינו במחזה מכוער בו הכוכב הראשי הוא החיידק הפוליטי שהשתלט על כל ישותו
ד"ר איתן לסרי
מבחינת הציבור הערבי אין סתירה בין הכמיהה העזה להשפעה פוליטית באמצעות שיתוף פעולה פוליטי עם מפלגות יהודיות בכנסת ואף בממשלה, לבין הגדרת הזהות האישית על הרצף הלאומי
עו"ד נבון קצב
שגיאה קשה היא ללכת לחקירה באזהרה ללא להיוועץ תחילה עם עו"ד בתחום, מחשבה שגויה לפיה כדאי לחסוך על עו"ד ולמסור גרסה ולהביע צער ובזה יסתיים הסיפור
יוני בן-מנחם
שנת 2020 הייתה שנה קשה מאוד לפלשתינים בגדה וברצועה מבחינה מדינית, כלכלית ובריאותית. ניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות בארה"ב ומציאת החיסון לנגיף הקורונה מעניקים תקווה לפלשתינים לשיפור מצבם בשנת 2021
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il