X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אין לקנא בבנימין נתניהו. כל ההישגים שהביא - ארבעה הסכמי שלום, הכרה בירושלים וברמת הגולן, מיליוני חיסונים ועוד - בטלים ומבוטלים בעיני יריביו. אי-אפשר שלא להשתאות על עמידתו בכל הלחצים, כאשר אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית, בתוך סיחרור פוליטי, עם ממשלה בלתי אפשרית, יריבים מבית שאינם בוחלים בביטויים, אויבים מבחוץ שמגבירים את טון איומם, בית דין בינלאומי בהאג, ממשל חדש בוושינגטון, ו...מול שלושה שופטים ויועץ משפטי אחד
▪  ▪  ▪
נתניהו בבית המשפט [צילום: ראובן קסטרו, פלאש 90]

אין לקנא בבנימין נתניהו. הנה הוא מתייצב למשפטו, הנפתח בבית המשפט המחוזי בירושלים. ראש ממשלה מכהן עומד לדין. ההכנות הקדחתניות למשפט מזכירות את אלה של משפטים גדולים אחרים שנערכו בירושלים. אולם מיוחד, סידורי ביטחון מוגברים, התקני הגנה מפני המגפה. חגיגה תקשורתית - ועל מה? מדינה שמוציאה מיליונים על משפט, בשלושה סעיפי אישום, שלדעתי יתבררו כמופרכים.
אין לקנא בבנימין נתניהו. הוא ניצב יום-יום מול תקשורת, המאוחדת ברובה בקריאה לנפילתו ובהתאם לכך עושה שירות גדול, ללא תשלום, לאופוזיציה חסרת המעצור. כבר אין צורך בשידורי תעמולה. עיתונאים רבים, כתבים, פרשנים ועורכים, בכל אמצעי התקשורת, באולפנים, שכחו את תפקידם להיות ענייניים ושקולים.
אין לקנא בבנימין נתניהו. עליו לנהל את הממשלה המטורללת ביותר שהייתה אי-פעם לישראל. הוא עצמו נושא באשמה שבחר לו שותף "פריטטי" בדמות מפלגת גנץ המתפוגגת. 36 שרים ועוד סגני שרים, "ראש ממשלה חליפי", יכולת משילות אפסית. אובדן אמון. ככל שיגיע קיצה של ממשלה זו ותקום במהרה אחרת - כן ייטב. ככל שתמהר ותעלם תופעת כחול-לבן - האופוזיציה הבוטה בתוך הקואליציה - כן ירווח למערכת השלטונית. מפלגה שנכנסה לממשלה כדי לתת יד למאבק בקורונה ועושה הכל כדי להכשילו.
אין לקנא בבנימין נתניהו. המגפה ממשיכה להפיל בתוכנו המוני נפטרים, כמו בעולם כולו, אך אצלנו מנוצלת למתקפות חריפות על ראש הממשלה. לא כל הניהול ראוי, אך דוברי האופוזיציה עושים ניצול פוליטי גס ממספרי המתים, מעלילים עליו שהם "על ראשו", שהוא "סוחר במתים". כן, זה מה שהעליל יאיר לפיד הזחוח בתוכנית התעמולתית בליל שבת, ופרץ עם צמד מראייניו בצווחי צחוק. ושוב ההשוואה הנלוזה לאיים קפריסין וניו-זילנד... חיסונים מצילי חיים? - אז מה אם "הוא" הביא אותם?...
אין לקנא בבנימין נתניהו. הוא צריך לחזות מדי שבוע בהפגנות הרעשניות נגדו, בליווי תקשורתי, שמהותן ניסיון להפיל שלטון שלא בדרך דמוקרטית. כבר עשרות שבועות שאותו ציבור המונה כמה אלפים, מיעוט זניח בעם, חוזר ומתכנס בבלפור ובקיסריה ועל הגשרים, מניפים כרזות קיצוניות ב"יצירתיותן", עטופות במעטה שנאה כאילו מדובר בגרוע באויבי ישראל. והאיש בבלפור שומע ומתאפק.
אין לקנא בבנימין נתניהו. ידו ויד המשטרה קצרו - יש להודות - מלטפל בהפרות הסגר שמתרחשות במיגזר החרדי. צודקים החרדים בדבר אחד: אם בבלפור מותר להתכנס ולהצטופף, למה לנו אסור? וכי יש מישהו שיוכל לרסן טוב יותר את ההתקהלויות בחוצות בני-ברק, ירושלים וביתר עילית? אבל עליו, ראש הממשלה, מוטל כובד האשמה, לנוכח מחזות של הלוויות וחתונות המוניות, המתקיימות בניגוד לחוק.
אין לקנא בבנימין נתניהו. אלימות בחברה הערבית? - הוא אשם. אלימות במשפחה? - זה באשמתו. בעל רוצח את אשתו בנעלה - היכן ביבי? ערבי רוצח ערבי בכפר בגליל - איפה נתניהו? וכאשר המשטרה פועלת ביד חזקה - זוהי משטרה "פוליטית, אלימה, חד-צדדית"... כל כך הזוי לשמוע את דוברי הציבור הערבי. מצד אחד, מבקשים שהממשלה תטפל בבעיית הפשיעה הגואה, הנקמנות, היד הקלה על ההדק, המובנית בתוכם. אך כאשר זה קורה - זעם והפגנות נגד שוטרי ישראל וראש ממשלת ישראל. כפיות טובה שכזאת מצד מיעוט לא נראתה כאן מעולם.
אין לקנא בבנימין נתניהו. אבד לו ידיד אמת בבית הלבן, ועתה הוא צריך להתמודד עם נשיא שמקרין קור וניכור. נשיא שמחדש את הסכם הגרעין עם אירן שעלול לסכן את ביטחון ישראל, שמתעלם ממדינת ישראל בנאום מדיני ראשון, ומי יודע מה עוד צפוי ממנו. גם כאן נושא נתניהו בחלק מהאשמה, בכך ששם יהבו על הרפובליקנים וטראמפ. נכון, הוא זכה לתמיכה הכי גדולה שזכתה לה אי-פעם ישראל מנשיא אמריקני - אך מעתה שערי הבית הלבן כמעט נעולים בפניו.
אין לקנא בבנימין נתניהו. כל ההישגים שהביא - ארבעה הסכמי שלום, הכרה בירושלים וברמת הגולן, מיליוני חיסונים ועוד - בטלים ומבוטלים בעיני יריביו. אי-אפשר שלא להשתאות על עמידתו בכל הלחצים, כאשר אנחנו בעיצומה של מגפה עולמית, בתוך סיחרור פוליטי, עם ממשלה בלתי אפשרית, יריבים מבית שאינם בוחלים בביטויים, אויבים מבחוץ שמגבירים את טון איומם, בית דין בינלאומי בהאג, ממשל חדש בוושינגטון, ו...מול שלושה שופטים ויועץ משפטי אחד. ואחרי כל זאת, הליכוד שומר על פער גדול בסקרים מול כל המתריסים, חלקם מן הימין, כמו בני בגין שאמר, כך פורסם, כי בשביל להחליף את נתניהו, הוא מוכן לוותר על ממשלת ימין. ואני שואל: הזוהי האידיאולוגיה? מהיכן צצו מאגרי האיבה הללו לראש ממשלה לגיטימי?

תאריך:  09/02/2021   |   עודכן:  09/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
הזירה הפוליטית הפלשתינית מנסה להגיע להבנות בין הפלגים שיאפשרו את עריכת הבחירות לפרלמנט ב-22 במאי. יו"ר הרש"פ דחה הצעה לסיוע כספי נכבד מאיחוד האמירויות בתמורה לפיוס עם מוחמד דחלאן, תנועת פתח עדיין מפולגת לקראת הבחירות
עומר מואב
מנקודת המבט המקרו-כלכלית, השאלה אם ריבית גבוהה זה טוב או רע היא שאלה מוזרה    הריבית הגבוהה נקבעת בשיווי משקל, היא לא הגורם, היא התוצאה
איתן קלינסקי
אני מסתייג מספר, המספר בגאווה רבה על קבלת יהדות מתוך פחד מאימתה ולא על קבלת היהדות מתוך הזדהות עם ערכיה
הרצל חקק
עבור המשוררת, לאן טרן, שירתה היא דרך לתקשורת מילולית ורוחנית    קלטנו זאת כבר בשם ספרה הקודם - "אהבה היא שיחתי", על דרך הכתוב בתהילים: "מה אהבתי תורתך כל היום היא שיחתי"
חן מחלב
מומחי מכון התקנים בטיפים לשמירה על בטיחות הילדים בחג    תחפושות הנרכשות ברשת, סביר להניח שהן אינן נבדקות על-ידי מכון התקנים הישראלי    אנא נקטו משנה זהירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il