X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הימני נץ הפך בין ישיבות החווה לדוד משה, לסבא המתוק, ליונה צחורה שמוטת כנפיים, לשובר חרבות להכעיס, לשובר כתות רובים ומלביש טנקים בשמלות אדומות, מטוסים עם חרטום ממנו משתלשלים זרי פרחים וורודים
▪  ▪  ▪
שרון. קוסמטיקה פנימית [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

בימים האחרונים משודרת בערוץ 'כאן' סדרה על אריאל שרון מימיו כ'שרון הרוצח' ועד לסבא החביב מלטף הכבשים.
המטוטלת הפוליטית שהשפיעה על החיים ועל המתים, על הרע ועל הטוב, על המכוער ועל היפה, על החוק ועל העבריינות עוצבה על-ידי צוות מאפרים, מסרקים, מפדרים, מלבישים, מומחים למימיקה, לשפת הגוף, חבורת משנה תדמית, בוראי מציאות מדומה, מאחזי עיניים.
זו הייתה הצצה נדירה ומאששת מציאות, לתוך חייו של מנהיג אשר יש ביכולת עדת קוסמטיקאים להפוך לא רק את החיצוניות כי אם גם את הפנימיות, לערער עמדות, לשנות אידאולוגיות, להחליף השקפות להפוך מהויות. היכולת לגזור גורלם של מאות אלפי בני אדם, חיילי צה"ל, מתיישבים המגורשים מביתם, במחי שינוי תדמית לצורך ולאינטרס אישי הוא יותר ממבהיל, מטריד ומדאיג.
אריאל שרון היה איש בעל עמדות לאומיות מוצקות אשר בעקבותיהן זכה בכל תפקידיו האזרחיים, כאיש בעל השקפה לאומית ימנית ניצית הוביל באישור ולעיתים קבלת אישור לאחר מעשה הקמת יישובים יהודים בחבל עזה וביהודה ושומרון, הוביל מלחמות 'מהמוצדקות ביותר במלחמות ישראל', עלה להר-הבית עלייה שעלתה בקורבנות האינתיפאדה, נאבק בטרור, היה לאימת הערבים בארץ ובעולם, היה לאדם המתועב והשנוא ביותר במדינת ישראל, כונה רוצח המונים, פושע מלחמה, שר המלחמה, השמאל הוציא עליו דין רודף בריבוע, גורש מתפקידו כשר הביטחון בעקבות מסקנות ועדת כהן.
ואז הימני נץ הפך בין ישיבות החווה לדוד משה, לסבא המתוק, ליונה צחורה שמוטת כנפיים, לשובר חרבות להכעיס, לשובר כתות רובים ומלביש טנקים בשמלות אדומות, מטוסים עם חרטום ממנו משתלשלים זרי פרחים וורודים.
וכך בין ישיבות חווה על שווארמה רוטטת טחינה וכבשים באחו המביטים בעיני עגל בכלניות הפורחות הוכרעו גורלם של אלפי יהודים שגורשו מבתיהם, שהמילה כיבוש הפכה לחלק מהלקסיקון של שרון שהתחיל לאמץ את עמדות 'שלום עכשיו', שתי מדינות לשני עמים, הטרמינולוגיה החדשה עטופה בקוסמטיקה החדשה הציבה בחזית גיבור סבאי חדש, איש רעים להתרועע, אתרוג מלא בחן, ממוגן ירי שמאל, בטונדה של ביטוח צד שלישי מתומכי תוכנית החלוקה. הכל נמחק, הכל נשכח, הכל נסלח, יאללה מגרשים יהודים מביתם על-אף משאל העם שתוצאותיו לא מצאו חן בעיני שרון ששלח אותו למגרסה כמו את כל זכויותיו כאיש ימין.
קיבלנו אריאל שרון חדש שהקוסמטיקאים עיצבו בדמותם וברוחם, מעולם לא יכולתי להעלות בדעתי שלמאפרת, מעצבת ציפורניים ואמנית גבות יהיה כזה כוח שיכול לחולל שינוי פנימי עמוק בערכים ובאמונות.
אריאל שרון לא לבד, פגשנו בהמשך אישי ציבור שערכיהם ואמונותיהם היטלטלו ככספית משובחת, אישי ציבור המשפיעים על חיינו ומאחורי כיסא עור הצבי שלהם נכתב: "לא כדאי למות למען האידאולוגיה כי עד שאתה מת האידאולוגיה מתחלפת".
האיש שקבע כי דין נצרים כדין תל אביב, שיחסל את הטרור, שיביא שלום על ישראל, הכניס את עזה ומחבליה ללב ישראל המיט אסון על אלפי יהודים עקורים, וישב לעוד ישיבה עם חבורת החווה הקוסמטיקאים, המלבינים מבשרי בשורת השלום.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  26/02/2021   |   עודכן:  26/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלבינים והקוסמטיקאים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אמת ועובדות , בנוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  26/02/21 11:38
2
כל הכבוד, מר בן סבו
עמעד  |  26/02/21 13:59
 
- יש עוד "אספסוף עיתונאים",עמעד
שלמה המגיב  |  26/02/21 19:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית ההינתקות
איתמר לוין
חברת הבנייה דמרי תבעה פיצוי נוסף על בתים שבנתה בניסנית ולא מכרה עד ההינתקות באוגוסט 2005    התביעה נדונה 9.5 שנים בבית המשפט המחוזי, מתוכן חמש שנים של דיונים בוועדה לפי חוק ההינתקות
בעז שפירא
אינני יודע לנבא עד כמה רחוק תגיע מירי רגב בדרכה הפוליטית    היא בדרך כלל מזהה היכן מרוחה החמאה ולשם היא מכוונת    בקרב נאמני ארץ ישראל יקשה עליה מאוד למחוק את רשמי אותו קיץ חם קשה ונורא בו שיתפה רגב פעולה עם מה שמהווה אולי את הפשע הגדול ביותר נגד העם היהודי מאז שקמה מדינת ישראל
שמחה סיאני
שמונה עשר בגימטרייה, זה חי    יוצא איפה, שעל אף שגורשו יהודים מאדמתם בחודש אב, חודש כה משמעותי המסמל שנאת חינם וחרבו שני בתי מקדש, כאמור, בא התאריך הלועזי ומסמן לנו חי!
בעז שפירא
מלבד התייצבות מול כל קריאת תיגר על זהותנו הלאומית, על תורתנו הקדושה ועל כל היקר לעם היהודי במשך הדורות עלינו לנקוט כמה פעולות, הכרחיות כולן, שבביצוען בדבקות ובמסירות נפש נסיר מעלינו כל חרפה ונשיב עטרה ליושנה
עמנואל בן-סבו
מופעי האימים בטלוויזיה של מפגינים אנרכיסטים הסוחבים מטעני נפץ, לצד ניבולי פה, הסתה פושעת נגד ההנהגה הישראלית, הם לא דמוקרטיה, הם לא זכות הביטוי, הם לא חופש, זהו כולא ברקים של אנרכיה מתפשטת, רעשנית, קולנית, המתקיימת בזכותה של התקשורת ופרשניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il