X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מבלי להתייחס לכל העוולות שנגרמו בשנות שלטונו הארוכות של השמאל, או כפי שכונה בעברו הרחוק: 'ההתיישבות העובדת', עצם הצהרתם של בניו ש'גנבו' להם את המדינה, מצביעה על הכשל המוסרי העמוק של המגזר הזה ואין צורך להסביר
▪  ▪  ▪
פרס. הישראלים הפסידו ליהודים [צילום: באסל עווידאת, פלאש 90]

אמריקה שהחליפה שלטון, הולכת לרסק, בהנהגתו של ביידן, את ראשו של בן-בריתה הנאמן, השליט הסעודי, בשל מעורבותו המילולית ברצח עיתונאי גולה מבני עמו על אדמה זרה. וואלה! כשביידן שימש סגן-הנשיא בארה"ב, הורידו בצו נשיאותי את ראשו של בן-לאדן על אדמה זרה מאוד. הנשיא המוסרי ביותר של העולם החופשי לדורותיו, זה שזכה לקבל את פרס נובל רק בשל הסכמתו לשמש נשיא ולהאיר פניו לעולם, זכה למחיאות כפיים והעולם המשתאה הסתובב פעמים במקום... מה ההבדל?
בנוסף, בשל אופיו הלא-מוסרי כביכול של הנסיך הסעודי, האמריקנים מחליפים בן-ברית במזה"ת. הם עוברים עם המזוודות לחצר האייתולות. שם מזג האוויר הרבה יותר מוסרי וערכי כי שם מאיימים, בן השאר, השכם והערב, להשמיד את ישראל וזה בא לאמריקנים טוב באוזן. ואתם יודעים מה? השמאל היהודי בישראל הולך על זה עם זיקוקי שמחה להד.
מזכיר סיפור על המלאך שבא לבשר לחסיד-צדיק שתפילותיו נענו ומשאלת ליבו תתגשם ברגע, עליו רק לבקשה. הצדיק הנסתר (איש לא ידע שהוא צדיק) היסס וכסס ציפורנים. עליך לשנן את הכלל האחד והיחיד לקיום המשאלה, הסביר המלאך: השכן שלך ממול, שרגא, יקבל כפלים. אם כך, אמר האיש, תוציא לי עין אחת, בבקשה... והנמשל - אנחנו, עם ישראל - אותו שרגא, ומלאכי משאלות לב יש לאינספור.
מבלי להתייחס לכל העוולות שנגרמו בשנות שלטונו הארוכות של השמאל, או כפי שכונה בעברו הרחוק: 'ההתיישבות העובדת', עצם הצהרתם של בניו ש'גנבו' להם את המדינה, מצביעה על הכשל המוסרי העמוק של המגזר הזה ואין צורך להסביר. כדי לתרץ את כישלונו בבחירות מול נתניהו, הסביר פרס לנאמניו, לא אני כשלתי - הישראלים הפסידו ליהודים... ועתה, שוב בעיצומה של עוד מערכת בחירות, הסיסמה של השמאל נשארה אותה סיסמה ושוב חוזרת על עצמה, והיא: רק לא ביבי. האם ייחשב הדבר לפלא שהמסקנה של הציבור הרחב היא אחת: השמאל מבקש לגנוב את תוצאות הבחירות גם באמצעות תפירת תיקי שמפנייה וסיגרים לראש הממשלה? היום ידוע שהחקירות נגד נתניהו החלו ללא אישור היועמ"ש. מומחים לדבר כמו חיים רמון, יעקב ברדוגו, שמחה רוטמן ואחרים טוענים שהפרקליטות נמנעה מלכתחילה לבקש אישור כי סברה שהוא לא יינתן.
כל המלחמות פרצו בעת שלטונו של השמאל ובגיבוי מלא של הימין הממלכתי. מלחמה אחת פרצה בעת שלטונו של בגין, מלחמת שלום הגליל - ומה קרה? השמאל בראשות רבין, פרס ויוסי שריד טפלו, בכל רחבי העולם, אשמה כבדה על בגין וחברי ממשלתו, שהם האחראים לטבח נורא ואיום שבוצע בעם הפלשתיני בבירות. בעצרות העם שארגן המשאל התנוססו כרזות - 'בגין רוצח'. איש בשמאל וגם בעולם (הקליינטים של השמאל היהודי הם ברובם אנטישמיים) לא נתן דעתו לעובדות. העיקר היה 'הקלף המנצח': הממשלה של בגין אשמה ברצח-עם. ומה האמת שהוסתרה? לא היה 'טבח' ולא 'רצח-עם' בסברה ושתילה. את מעשי הרצח במחנות הפליטים ארגן המודיעין הצבאי הסורי באמצעות אנשי סודו ומפעילים בקרב הנוצרים. התוצאה המבוקשת, כלומר הישגו הפוליטי המדהים של השמאל היהודי - שיתוף פעולות בין זרוע המודיעין הצבאי הסורי לבין האידיוט השימושי הישראלי הוא 'ההתיישבות העובדת' ושלוחותיה, שנפלו, אולי ברצון, לתוך פח יקוש ושימשו שופר גדול להצלחת האויב.
בשנת 2002 שוב חוזר הניגון וממשלת ישראל מוציאה לפועל את מצבע 'חומת מגן'. במהרה זועקות כותרות העולם החופשי והשבוי שהיהודים מבצעים שוב רצח-עם במתכונת סברה ושתילה. בעיקר מתרכז האויב בג'נין שם נטבחו לדברי הערבים עשרות או מאות אלפי ערבים חסרי מגן, חפים מפשע, נשים וילדים. הערבים בישראל מצטרפים לתזמורת הצורמנית (גם מוחמד בכרי ושות') ומנסים לגייס את מחאת ההמונים המוצלחת של 'שלום הגליל'. הפעם מתרחש נס ותנועת המחאה לא ממש מתרוממת. נחשו מדוע? שר הביטחון הוא פואד בן-אליעזר ובממשלה יושבים מסמרים בולטים של השמאל, בראשם מר פרס הידוע. שקט, לא תוקפים את הממשלה. הרעיון לצרף (כתרסיס חיטוי) גופי שמאל לממשלה קרץ גם לביבי. נציגים אלה מכונים בשם 'בני ערובה' כי הם ערבים לשקט במדינה הגנובה.
מדינה 'גנובה' לעולם לא תחשב כמוסרית ובעלת 'ערכים', לכן אפשר וניתן לערער על חוקיותה. אם זה כך למה לא להפילה בכל דרך תוך שימוש בכל האמצעים כי המטרה הרי מקדשת אותם? המטרה - להחזיר את המדינה ליורשי מקימיה ולבעליה החוקיים. והנה, הפלא ופלא, נופל עכשיו עוד פור - בג"ץ מחליט להצטרף למאבקם של 'הישראלים' ושרידי ההתיישבות העובדת שקרסו לתוך עצמם והתאדו בתוך 'מרק' קוסמי שבעתיד הקרוב ניתן יהיה לכנותו - מדינת כל אזרחיה. מעתה יש גיור רפורמי ממלכתי. הגניבה נמצאת בחזקת יד ובקרוב תושב לבעליה.

תאריך:  03/03/2021   |   עודכן:  03/03/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחאה על רצח עם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זריחתה של השקיעה
באום  |  3/03/21 17:42
2
העתקתי ציוץ אוניברסלי להסביר
א.ש.  |  4/03/21 12:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
פסיקת בג"ץ - בנוגע ל"גיורים" הרפורמים והקונסרבטיביים איננה בבחינת הפתעה    ספק אם רוב ה"גיורים האורתודוקסים" כיום הם "מהודרים" משל הרפורמים והקונסרבטיביים אבל הפסיקה החדשה לא תהיה כל כך בעלת השפעה דתית כמו שתהיה לה השפעה דמוגרפית    הקורבנות הדמוגרפיים שלה הם החרדים והערבים ואילו שתי מפלגות - מהימין הקיצוני ומהשמאל הקיצוני, הן בעצם הנהנות הגדולות ממנה
איילת פדה-גולדשטיין, איתי הל-אור
מתום סגר שלישי - שלושת סודות הפרזנטציה וההשפעה שיסייעו לנו לחזור מהר לעניינים    כלל חשוב מאין כמוהו בפרזנטציה: התמקדו בשפת הגוף שאתם משדרים!
עמנואל בן-סבו
התמונות הקשות של מאות שוטרים ולוחמי מג"ב שגויסו למשימת אכיפה כשהם עומדים חסרי אונים, נבוכים, מבולבלים אל מול המון מפר סגר, או המון חוסם כבישים הם הבבואה המטרידה של ההתרסה מרימת הראש והמאיימת על שינוי סדרי עם
יהודה קונפורטס
הצעת חוק חדשה מציעה להרחיב את סמכויותיו של מערך הסייבר, כך שיהיה רגולטור בתחומו של כל עסק, חברה וארגון במדינה    זה מנוגד לייעודיו של המערך ועלול להוות פתח מסוכן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פתפותי ביצים, בעד תומכי טרור, אות, וזיהום    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il