X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בג"ץ קובע כי תקנות חירום שקבעה הממשלה לשמירה על בריאות הציבור "לא צולחות את מבחני החוקתיות..." למה? ככה האיזון הנדרש בין הרשויות מופר ברגל גסה לטובת אג'נדה אובדנית מפסיקה לפסיקה הופך הבג"ץ לישות המהווה סכנה הולכת וגוברת לחברה עליה הוא מתיימר להגן
▪  ▪  ▪
נעם סולברג [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

תקנות החירום בפרשנות בג"ץ
בישראל השתוללה מגיפה והוכרז מצב חירום. הסמכות של הממשלה להכריז על מצב חירום מעוגנת בסעיף 38 לחוק יסוד הממשלה. הממשלה ביעוץ רשויות בריאות מוסמכות קבעה בצווי חירום מגבלות להתקהלות ושמירת ריחוק וכל המהלך הזה נעשה בסמכות ובתואם לחוק.
כמו תמיד גורמים מסוימים הפרו את החוק באופן בוטה והרשויות השיטו עליהם קנסות כחוק. כמו תמיד עתרו עמותות מסוימות כנגד התקנות המגבילות וכמו תמיד הפך הבג"ץ לכלי שרת בידיהן.
קבע הבג"ץ בישיבתו מיום 4.4.2021 - התקנה שמנעה הפגנות במרחק יותר מקילומטר מהבית אינה חוקית, הקנסות יבוטלו. למה אינה חוקית? למה הבג"ץ חייב לכם משהו? ככה. "היא לא צולחת את מבחני החוקתיות"... מנדבים הנאורים. כעת מורה בג"ץ לבטל את הקנסות שהושטו על העבריינים.
צדיק בסדום
על המדוכה המעוותת הזאת ישבו תשעה שופטים נאורים בעיני עצמם. אחד מהם ראה את הטרוף - השופט נעם סולברג: "טעם לפגם יש גם בכך שהצידוק שנמצא ל'החייאת' העתירה, נובע מעשיית דין עצמית שעשו הנִקנסים הפוטנציאליים. לא ניתן לצפות כי בית משפט זה ייתן ידו לעשיית דין עצמית שכזו ובכך יעודד הפרות דין לעתיד לבוא, מקום שבו דבר חקיקה לא ימצא חן בעיני מאן-דהוא. כלל זה הוא נגזרת של חובת הציות לחוק, ערך ראשון במעלה, אשר נועד למנוע אנרכיה ופגיעה בשלטון החוק".
ההיגיון הבסיסי של סולברג זר לחבריו. להם יש אג'נדה אובדנית שמתבטאת בקידוש הזכויות הבלתי מוגבלות של הפרט, בזלזול בוטה בבריאות הציבור ובריקון מכל תוכן את החוק שמקנה לרשויות ולנבחרים סמכויות משילות.
את האסון הזה איש לא יעצור
המערכת הזאת היא אסון מובנה בהליכי ניהול המדינה ובחוסן החברתי, מנגנון מתקתק של השמדה עצמית. האיזון הנדרש בין הרשויות מופר ברגל גסה על-ידי הבג"ץ.
כל ניסיון לתקן ולו במעט את המערכת הדרקונית, ההיפר אקטיביסטית, הבלתי נשלטת שמובילה אותנו לאבדון נתקל בחומה בצורה שהקימו "אבירי שלטון החוק", אידיוטים שימושיים שהוחדרו לכל מנגנוני קבלת ההחלטות של ניהול המדינה.
בקונסטלציה הפוליטית הקיימת התיקון והאיזון מחדש אינו אפשרי ולא יעשה בטווח הנראה לעין והטרוף ימשך עד שמדינת ישראל לא תתפרק למרכיבה ותיהפך לאפיזודה בספרי ההיסטוריה. עוד ניסיון נואש של העם היהודי שייחל להקים לעצמו ב"ְתֹקֶף זְכוּתֵו הַטִּבְעִית וְהַהִיסְטוֹרִית מְדִינָה יְהוּדִית בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, הִיא מְדִינַת יִשְׂרָאֵל". הצחקתם אותם.

תאריך:  07/04/2021   |   עודכן:  07/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר שלמה צדוק
בלוח הגרגוריאני ישנם 362 ימים פנויים וניתן בקלות לנכס יום ולהעלות את זיכרונם של נדכאי כל העולם בטקסים ובמשואות ובשאר מנגינות    אז מדוע יש צורך ליצור זיקה מכעיסה בין השואה היהודית, למשל, לבין שאר פשעי העולם?
יוני בן-מנחם
ממשלת ירדן הגדילה את היצוג הירדני במועצת הווקף המוסלמי בירושלים והוציאה ממנה את הנציגים הקשורים לרש"פ. גורמים ירדנים אומרים כי המלך עבדאללה מאותת לישראל כי בכוונתו לפעול להפחתת המתיחות בהר-הבית ולחיזוק מעמד ירדן כאפוטרופוס של המקומות הקדושים בירושלים
דן מרגלית
במשכן הנשיא לא העז ראש רשימת "ימינה" להגשים את חלום חייו וליטול את כתר ראש הממשלה מעל לראשו של שנוא נפשו
אליהו קאופמן
בנט אומנם עדיין לא ויתר עדיין על הרעיון להפוך לראש ממשלה אבל הוא מעדיף לחכות לרגע הנכון כדי לא להיתפס כ"כלנתריסט" שערק לשמאל כדי לזכות בתפקיד הרם הזה בדרך אופורטוניסטית
יורם אטינגר
הפגיעות הפנימית של ירדן מושפעת על-ידי הפיצול הפנים-בדווי שמקורו ב-1921, כאשר המשפחה ההאשמית מחיג'אז במערב סעודיה יובאה על-ידי האימפריה הבריטית, והומלכה על השבטים הבדווים בירדן, המפוצלים שבטית, גאוגרפית, תרבותית, רעיונית ודתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il