X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
טור סרקסטי במתכונת של מחזה על האבסורד שנוצר עת הפך היועמ"ש לממשלה לשליט מונרכי בפועל בצלאל חשב שזה הרגע להוריד את הפצצה: "אני רוצה להתפטר מהכנסת ושתמנו אותי ליועמש הממשלה"
▪  ▪  ▪
סמוטריץ. לא מבין למה לא [צילום: מן הטלוויזיה]

מערכה ראשונה להצגה "דמוקרטיה מהותית"
יריב לוין, ראש צוות המשא-ומתן של הליכוד, הגיע מאוד שלו למו"מ עם סמוטריץ' והציונות הדתית, עם 58 חכי"ם בכיס וכשתיק האוצר והחוץ עדיין אצלו. אמנם, כצפוי, המחיר של נפתלי בנט ומפלגת ימינה היה יקר מאוד. אחרי הכל הוא מיצב את עצמו כמי שכל האפשרויות פתוחות בפניו, והוא סחט את הלימון הזה עד תום כולל רוטציה עם נתניהו בשנה הרביעית. ועם זאת, נשארו מספיק תפקידים גם לציונות הדתית וגם לליכוד.
סמוטריץ' החזיק בזווית הפה חיוך זומם אך לוין לא התרשם במיוחד. ההערכה ההדדית בין שני הפוליטיקאים הניציים בתחומים המדיניים והמשפטיים, כך האמין לוין, יקלו על חתימת ההסכם. מה גם, שהאפשרויות של מפלגת הציונות הדתית היו די מצומצמות. סמוטריץ' היה מודע לכך וכך גם לוין.
לוין פתח: "תראה בצלאל, אני רוצה שנעשה את קצר ופשוט, אתה תהיה שר, תקבל שני סגני שרים ויושב-ראש ועדה בכנסת. אנחנו מצפים שבן-גביר יהיה ח"כ מן המניין ואין לנו כוונה לראות אותו כיו"ר ועדה ובטח לא בממשלה". בצלאל שוב חייך ואמר: "יריב, אתה לא בכיוון בכלל".
יריב היה מוכן לזה: "ברור שיש גם את קווי היסוד והחוקים שאתם דורשים, לא את כל תוכנית 100 הימים שלכם נוכל ליישם אבל פיסקת התגברות כבר נמצאת בקווי היסוד ואנחנו פתוחים למשא-ומתן גם בתחום הזה". בצלאל שוב חייך: "חשבנו על משהו קצת שונה, לא צריך קווי יסוד או חוקים וגם לא תפקידים".
יריב נתפס מופתע ולא מוכן: "אז מהן הדרישות שלכם? הרי לא תבואו חינם..." בצלאל חשב שזה הרגע להוריד את הפצצה: "אני רוצה להתפטר מהכנסת ושתמנו אותי ליועמש הממשלה". יריב ענה בלי למצמץ: "בלתי אפשרי".
בצלאל (מופתע): "אל תגיד לי שאתם מתכוונים להשאיר את מנדלבליט בתפקיד". יריב: "אנחנו דווקא מתכוונים לפטר אותו אבל זה עדיין לא דבר שאני יכול לתת לך". בצלאל: "אתם לא סומכים עלי שאני ארסן את המערכת"?! יריב: "אם עליך לא נסמוך אז על מי כן"?
בצלאל: "אז אני לא מבין, למה לא"? יריב: "התפקיד הזה כבר תפוס".בצלאל: "אבל אמרת שאתם יכולים לסמוך עלי בנושאים האלה, תשנו את התוכניות שלכם ותנו לי את התפקיד הזה". יריב: "למי שביקש את התפקיד אין לי דרך לסרב, הוא נחוש ומתעקש ויש לו עוצמה פוליטית שמונעת ממני לשנות את התוכניות, הוא מתכוון גם כן להתפטר מהכנסת בשביל זה ולוותר על תפקיד מכובד שיכול היה לקבל".
בצלאל: "אם לא תגיד לי מי זה לא אדע אם אפשר לסמוך עליו וגם לא אהיה מוכן לוותר, אני צריך להשתכנע שאם הוא נעול על התפקיד אתה לא יכול לעשות שום דבר בנדון". יריב: "אם כך, אני אגיד לך, בנימין נתניהו".

הכותב הוא מהנדס - חבר "הלל" - הפורום הליכודי לריבונות העם.
תאריך:  19/04/2021   |   עודכן:  19/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוקי לביא
האופרה הישראלית חוזרת לבמות עם "העטלף"    הפקה קונצרטית לאופרטה המוכרת והידועה של שטראוס
דוד ארגז
המצב הנוכחי בשוק הביטוחים הרפואיים הפרטיים טוב לחברות הביטוח ורע לציבור הלקוחות    ביטוח רפואי פרטי חייב להיות זמין לרוב המוחלט של האוכלוסייה ולא רק לצעירים ובריאים ובעלי סיכון נמוך
יוסי אחימאיר
ביום העצמאות, לאחר שנה של תחלואה וסגרים, באו לידי ביטוי מובהק "החיים הטובים" שהם נחלתנו, או לפחות רובנו. נוסעים ומקטרים, חוגגים ומייבבים. דומה שמעולם לא היה כאן דיסוננס כה גדול בין מצב ישראל והישגיה - לבין מידת המירמור של חלקים גדולים בציבור נגד מה שקורה במדינה, מירמור שמקבל ביטוי מועצם מדי יום בכלי התקשורת
דוד בדין
החלטת הממשל הדמוקרטי להחזיר את המימון לפלשתינים ולאונרא ללא שום תנאי ובדיקה שחל שינוי בהסתה היא פועל יוצא של מצפן ערכי שמצביע לכיוון הלא נכון
יוסף אליעז
שמעו של בלעם, חמורי הגנן, העוסק בכיסוח דשא למהדרין, פשה בשכונה ורבים משכני בקשו שאשאילו להם לכיסוח מדשאותיהם באפס מחיר ונעניינו, חמורי ואני, בשמחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il