X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא להאמין שרק לפני ימים אחדים הפוליטיקאים המחרימים המצויים במלכודת הרכבת הממשלה, היו מוכנים להפקיד את ביטחון ישראל ועתיד העם היהודי בשותפות, מבפנים או מבחוץ, על-ידי חלק מההנהגה הערבית אשר מעודדת את הפורעים האנטישמים במזרח ירושלים
▪  ▪  ▪
משמרות שנאה [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]

טילים על הדרום, התפרעויות ברחבי ישראל, פוליטיקאים עסוקים במלאכת המרכבה, בפילוגים ובחיבורים, אלה מצהירים, אלה יורים, ההפקרות לובשת חג, רמדאן כארים. מי שלא הבין עדיין, ניצני האינתיפאדה השלישית כבר כאן. כאשר בארה"ב שלטון עוין את ההנהגה הישראלית, כאשר סנאטורים דמוקרטיים מרשים לעצמם לקרא להדחת ראש הממשלה שנבחר באופן דמוקרטי.
כאשר ארגוני השנאה בעולם בארה"ב תוחבים אפם בהתערבות בוטה לפוליטיקה הישראלית. כאשר האירנים מחלקים את מיליארדי הדולרים לזרועות השלום והאחווה בלבנון, בתימן, בעזה ובסוריה. כאשר אזרחי ישראל חשים מופקרים לגורלם על-ידי פוליטיקאים העסוקים בחרמות, מבחינתם בשם השנאה האישית הנוראה והאנטי דמוקרטית, שהמדינה תבער ותעלה באש.
בדרום, עשרות טילים לעבר עוטף ישראל, למעלה ממיליון אזרחים אינם עוצמים עין וחיים בחרדה מהאי נודע. בירושלים משפילים, מבזים, מתעללים, פוגעים ביהודים רק בגלל היותם יהודים, עורכים לינץ'. עשרות אנטישמיים מחבלים מתעללים ביהודים, מבעירים מכוניות, תוקפים, צוחקים ומצלמים, לביזיון העם היהודי, לחרפת עצמאות ישראל. ברמלה מגרשים יהודים "מתנחלים", ברמלה לוד יורים זיקוקים בכינון ישיר לעבר כוחות הביטחון, באום אל פאחם מתעורר שוב השקר הפלשתיני: אל-אקצה בסכנה.
תרבות ההכלה, ההבלגה, ההתאפקות של ההנהגה הישראלית מתקבלת בנחירת בוז ארוכה ומבזה על-ידי החמאס וגרורות משמרות השנאה. ההרתעה מתה ונקברה בתהלוכה עם דגלים ירוקים. באום אל פאחם חסמו פורעים אזרחי ישראל את הכביש המרכזי, בשער שכם תוקפים יהודים, ביהודה ושומרון תאי החמאס מעירים את ההתנגדות, במרכז מזרח ירושלים החמאס על ראש שמחתם.
לא להאמין שרק לפני ימים אחדים הפוליטיקאים המחרימים המצויים במלכודת הרכבת הממשלה, היו מוכנים להפקיד את ביטחון ישראל ועתיד העם היהודי בשותפות, מבפנים או מבחוץ, על-ידי חלק מההנהגה הערבית אשר מעודדת את הפורעים האנטישמים במזרח ירושלים. "צעירי ירושלים מתקוממים כנגד הכיבוש, שולח להם ברכות", על החתום שוחר השלום, האיש שהממשלה הבאה, ממשלת החרם מבקשת כשותף לגיטימי, איימן עודה.
גל עכור
השותף החביב, רופא השיניים, אשר התחבב עד מאוד על-ידי הימין, השמאל והמרכז, המביט בגיחוך על היהודים המתמסרים למי שמשמיע זמירות מתונות וערבות לאוזניים היהודיות, מנסור עבאס האשים בהשתוללות האנטישמית של המחבלים הערבים בירושלים רבתי את "ממשלת ישראל וזרועות הביטחון באחריות מלאה להידרדרות המסוכנת במצב הביטחוני בירושלים וקרא להפסיק את המתקפות על מסגד אל-אקצה".
כל כך רצינו להאמין שיש תזוזה בנבצרות המחשבתית המובנית של ההנהגה הערבית ישראלית, תלינו עיניים נוצצות של תקווה במנסור עבאס והנה יצא המרצע מהשק. שוו בנפשכם אם בצלאל סמוטריץ' לא היה עומד כחומה בצורה כנגד הצטרפות או תמיכה מבחוץ מהמפלגה המשקרת ומפיצה את הארס הנבזי: "מסגד אל-אקצה בסכנה".
ולמרות הגל העכור, ניצני האינתיפאדה השלישית, רובם המכריע של ערביי ישראל אינם מצטרפים למחול השנאה והאנטישמיות, ריקוד הגזענות הנוראי.
הנהגת מדינת ישראל נמצאת באחד מרגעי השפל. כארבעים טילים נורים לעברה, יהודים מותקפים ומושפלים, לוחמי מג"ב ושוטרי משטרת ישראל מוסרים נפשם לפגוע באנטישמים המחבלים ממזרח ירושלים, הבריונות הגזענית זולגת למרכז עיר הבירה, וממשלה עומדת מבוישת, חסרת אונים, לכודה במציאות פוליטית-משפטית משתקת.
הפוליטיקאים בישראל עסוקים בחרמות נגד ראש הממשלה. הכבלים הפוליטיים, המשפטיים, על-ידי ההנהגה הישראלית מעבירים מסר חד למחבלים ולשונאי ישראל, האנטישמים ממזרח ירושלים. מדינת קורי העכביש איבדה את המצפן.
החמאס אשר לקח את מדינת ישראל כבת ערובה, טרם החליט אם חיי מיליון ישראלים ימשיכו בשגרה או שמא ינהרו לממ"דים. צבא ההגנה לישראל, צבא העם, ערוך להגיב בעוצמה, שוטרי משטרת ישראל ומג"ב ערוכים לאכוף את הסדר והחוק. עכשיו נותרו רק המנהיגים אשר אמורים לקבל החלטות ומערכת המשפט אשר תעצור את הדלת המסתובבת ותבוא חשבון עם עשרות המחבלים האנטישמים המתעללים ביהודי ירושלים. המשילות נעדרת מהגליל, מהדרום, מהמרכז, אובדן המשילות מתפשט ואין מושיע.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  25/04/2021   |   עודכן:  25/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הריבונות מחפשת מדינה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
טרוריסטים אנטישמים בירושלים.
נו שויין  |  25/04/21 12:51
 
- מי כאן "לא חופשי" ?
שלמה המגיב  |  26/04/21 06:33
 
- תשובה: כל מי שלא יהודי ישראלי. ל"ת
שליימה, קח אויר  |  27/04/21 16:06
2
"נבחר באופן דמוקרטי" , בן סבו?
שלמה המגיב  |  25/04/21 14:09
 
- למה שתארת קוראים- כשל של השיטה
שליימה ידידי  |  25/04/21 17:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הכאת רב יהודי בירושלים והכאת ילד יהודי ברכבת ישראל אלו מעשי פשע חמורים, שחייבים למצות איתם את הדין אך ורק במישור המשפטי ולא בהשתוללויות צעירים יהודים בעיר ירושלים תוך כדי הכאת אזרחים ערבים ופגיעה ברכוש ערבי
צילה שיר-אל
תקופה ארוכה סבלתם מחוסר יציבות כלכלית משמעותית שגרמה לכם לטלטלות במצב הרוח    השמש בשמיים תאיר את המזל שלכם כדי שתוכלו לפעול כרצונכם וללא עכבות
זאב בן-יוסף
כדי להבין ממה נובעת האנטישמיות יש להרחיק כמה אלפי שנים לאחור - מיציאת מצרים דרך כיבושי האימפריות העתיקות, מסעי הצלב, האינקוויזיציה, עד לאנטישמיות המודרנית
רפאל בוכניק
בעשור האחרון, הפך נתניהו לדמות המזוהה ביותר עם מדינת ישראל, ובתור שכזה קנה מקום של כבוד בגלריה המכובדת של מנהיגים בינלאומיים
רפי לאופרט
הופעתו של נתניהו ב-21.4.2021 בטלוויזיה, בה הגיב על דיברי בנט לפניו, הייתה מהפחות מוצלחות הזכורות לי בשנים האחרונות. שולבו בה לא מעט סממנים המעידים על נסיגה במעמדו וביכולותיו להמשיך בתרגילים פוליטיים ולסחוף אחריו את רוב הציבור. נותרו לו ימים מעטים לקבל החלטות דרמטיות לעיצוב ממשל ימני בישראל. וכולן מחייבות הודאה בפועל בהיחלשות מעמדו, לצד אופציה ודאית פחות לשיקום שלטונו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il