X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ניבולי הפה הקשים והחריגים במיוחד נגד כוחות הביטחון כשביובי הפורעים זורמים להנאתם לעבר הלוחמים האזוקים בידיהם, ברגליהם, בליבם הרותח ובנפשם הסוערת הם תמונת הניצחון
▪  ▪  ▪
חוק וסדר [צילום: ג'מאל עאייד/פלאש 90]

אחרי מבצע 'שומר החומות', אחרי ימי הזעם והפוגרומים שערכו חלק מערביי ישראל בשכניהם היהודים, אחרי כיבוי השריפות ללא טיפול שורש מעמיק בעקירת הסתחייה, המורסה שהתגלתה לנגד עיננו במלא כיעורה בערים המעורבות, ישנן מטלות רבות הדורשות התייחסות ותיקון יסודי ומהותי.
צלקות רבות הותירה המלחמה בתוך הבית. השבר הגדול, תחושת הפוגרומים, ריח השנאה הנוראה ולבת העוינות שהתפרצה על ראש כולנו, ברם נדמה כי הצלקת הקשה לריפוי היא יחסו של ההמון הערבי בישראל אל כוחות הביטחון, משטרה ומג"ב. המראות הקשים אשר אינם מרפים ומסרבים להיעלם הם המראות בהם לוחמי מג"ב מושפלים שוב ושוב ושוב על-ידי צעירים פורעים.
מי שמחפש תמונות ניצחון אצל האויב ימצא אותה לא בריקוד הרקטות, גם לא בחיסול ממוקד אלא בעיניהם המושפלות של לוחמי מג"ב ושוטרי משטרת ישראל. תמונות ההשפלה הללו מסרבות לצאת מהראש, מהעיניים, מהלב.
האצבעות המשולשות במרחק סנטימטר מפרצופו המבוזה של לוחם חמוש, מאובזר, ממוגן הם תמונת הניצחון, ניבולי הפה הקשים והחריגים במיוחד נגד כוחות הביטחון כשביובי הפורעים זורמים להנאתם לעבר הלוחמים האזוקים בידיהם, ברגליהם, בליבם הרותח ובנפשם הסוערת הם תמונת הניצחון.
נכון, בהמשך, במחשכים משטרת ישראל באה חשבון עם הפורעים ובעלי האצבעות המשולשות ופה הביוב אך זה היה מעט מידי, מאוחר מידי וחסר משמעות לחלוטין מבחינת האפקטיביות וההרתעה. מול החמאס ניתן להילחם ולהעניק לו 'מתנות קשות ביותר' לזיכרון, מול הפורעים הערבים בישראל ניתן לטפל ולהבהיר כי אנרכיה יש בעזה ובסוריה, ביהודה ושומרון ובתימן, לא במדינת העם היהודי, מדינת ישראל.
אך במראות הקשים של השפלת לוחמי מג"ב ושוטרי משטרת ישראל יש לפעול באופן תקיף, מהיר ומרתיע. אזרחי המדינה, יהודים כערבים המאפיינים את מדיניות המדינה באכיפת החוק כאכיפה של מורך לב, רפיסות, חשש ופחד, חשים מופקרים, חסרי אונים, חשופים בצריח מול תותחי האיבה והשנאה. אזרח המביט בתמונות הקשות והאיומות המספרות את סיפור קריסת עוצמתם וחיוניותם של לוחמי מג"ב ושוטרי משטרת ישראל, נחרד, מבוהל, תוהה האם במדינה רופסת שכזו הוא מבקש לחיות ולגדל את ילדיו.
האצבעות שהוצבו לנגד עיניהן המושפלות של כוחות הביטחון חייבות היו להיאזק בו במקום, ללא מורא, הביוביות האנושיות המשפילות את כוחות הביטחון חייבות להיסכר בו במקום אל מול פני האומה. ידע כל בריון טיקטוק ותדע כל גיבורת מקלדת, ידע כל שונא יהודים ותדע כל שורפת דגלים כי במדינה היהודית יש חוק וסדר, כי במדינה היהודית דמוקרטית כבודו של איש הביטחון חשוב ביותר והפוגע בו חייב לשלם מחיר כבד ומשמעותי.
כשכוחות הביטחון יחלו להגיב בעוצמה, במסגרת החוק, ללא מורא, אזיי, אני כאזרח ארגיש בטוח יותר, מוגן יותר, אחוש כי יש לי על מי לסמוך, בדיוק כמו אותו שולף אצבעות משולשות ידע כי לבריונות שלו יש מחיר כבד. כבודם של אנשי כוחות הביטחון הוא מהנכסים החשובים ביותר שיש באמתחתם, כבודם הוא כבודנו, חרפתם חרפתנו. עכשיו הזמן לשנות נהלים לחדד התנהגויות אל מול עזות המצח של הפורעים.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  08/06/2021   |   עודכן:  08/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ולמורתעים אל תהי תקווה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בטח
ערב  |  8/06/21 17:32
2
בן סבו , והדאגה לכוחות הביטחון
שלמה המגיב   |  9/06/21 10:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוקי לביא
האופרה ותיאטרון גשר מעלות את "אימהות" מאת דוד זבה - סיפורי המקרא דרך עיני האימהות    הפניית זרקור למי שהיו שם ושקולן הושתק
איתן קלנסקי
צר לי, שבתהליך ההבניה וההתגבשות של היחידים והמשפחות לעם, משה בחר בדרך, שנועדה להשתיק מחאה, גם אם יש בה מידה רבה של הפרזה ופגיעה לא מוצדקת בתרומה המבורכת של משה להיסטוריה היהודית
דורון מצא
מהומות חודש מאי מעלות שאלות מהותיות לגבי גורל הפרדיגמה שעמדה בבסיס יחסי יהודים-ערבים בעשור האחרון
דוד ארגז
המסר של החמאס הוא ברור וחד: לא כופפתם אותנו, אנחנו לא מורתעים ויכולתנו לא נפגעה משמעותית
שאול מנשה
בנוסף לבשאר היו עוד 51 מועמדים לנשיאות    הם זכו לתמיכה ולחתימות של יותר מ-35 חברי מועצת העם כתנאי למועמדות. היכן נעלמו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il