X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנימין נתניהו, אשר כונה בעבר הקוסם, התברר אט אט כמאחז עיניים מוצלח במיוחד וללא ספק זוהי תכונה מועילה במאפיינים פוליטיים, ברם, נדמה כי המעבר מקוסם למאחז עיניים ועד למי שאין מי שמאמין למילה היוצאת מפיו היה מהיר וחד
▪  ▪  ▪
נתניהו. מאחז עיניים [צילום: אריאל שליט/AP]

שמונה מפלגות, שמונה תפיסות עולם, שמונה אידאולוגיות, ושנאה אחת גדולה מתובלת בחרם עטופה בצלופן של דרך. ממשלת אנטי בנימין נתניהו יצאה לדרך, החליפה נתפרה מטלאים שונים, צבעים משונים, חתיכות גסות, חוטים דקים, חייט אחד גאון, הבטוח כי כולם עיוורים אשר עיניהם טחו מראות את היצירה המעוותת והלא הגיונית שהוציא מתחת ידו. החייט יצא לנוח.
הממשלה החדשה הצפויה לקום מורכבת מאנשים אשר חלקם ללא ספק הינם אנשים ראויים מאוד וחלקם אנשים ראויים פחות, המכנה המשותף והדבק המאחד הוא שנאת בנימין נתניהו תוך החרמתו, דבר שטרם נראה במחוזות הפוליטיקה במדינת ישראל.
לבנימין נתניהו חלק לא מבוטל במציאות שנוצרה, האשם התורם שלו משמעותי. אשם תורם לא בגלל המתנהל בבית המשפט בסוגיות תיקי האלפים, אשר נדמה כי אותו החייט עמל עליהם ותפר אותם באופן רשלני וגס, כי אם מהשחתת הערכים הבסיסים של אמת ויושרה' של כבוד והערכה. בנימין נתניהו, אשר כונה בעבר הקוסם, התברר אט אט כמאחז עיניים מוצלח במיוחד וללא ספק זוהי תכונה מועילה במאפיינים פוליטיים, ברם, נדמה כי המעבר מקוסם למאחז עיניים ועד למי שאין מי שמאמין למילה היוצאת מפיו היה מהיר וחד.
נתניהו הפך את השקר לחלק בלתי נפרד מהשיח הישראלי. הפוליטיקאי החכם, החריף והחד יכול היה להתנהל ללא איבוד ערכי היושרה והאמת וגם להצליח. נתניהו בחר להביא את אי-האמת וחוסר היושרה לממדיי אומנות עד אשר נפשו של הציבור נקעה, סלדה מהעיוות הנורא שהפך את השקר לאמת ואת האמת לשקר.
בנימין נתניהו אשר גם ברי הפלוגתא שלו, אף הקשים שבהם, מבינים כי מדובר בפוליטיקאי מזן אחר, מדינאי בעל שיעור קומה, אשר לא השכיל להצמיח סביבו הנהגה איכותית, לא השכיל לחבק את המתנגדים לו, לא נהג בהם כבוד ראוי. למרות זאת, בנימין נתניהו זכה פעם אחר פעם באהבת הציבור, באהבת העם ובשנאת חלקים משמעותיים של התקשורת. הדיסוננס והפער בין היחס של מיליוני ישראלים לבנימין נתניהו, כאהוב העם, לבין הצחנה והמיאוס שעלו יום יום שעה שעה מהתקשורת אשר לא העניקה לבנימין נתניהו ומשפחתו רגע של חסד רק הלך והתרחב, התעצם.
נדמה כי השונאים והמחרימים, אשר פיהם דיבר ריפוי, אחווה, שינוי, שלום ורעות, חלקם הגדול עסקו, עוסקים וחיים את הפצת ההסתה, הארס והשנאה בכמויות של אוקיינוס שאין לו סוף. מציאות מעוותת בה חלק הארי של המשפיעים, התקשורת, מיישרים קו. הכל כשר כדי להזיז את ראש הממשלה מכיסאו, כולל עיוותים מוסריים כמו ויתור מוחלט על ערכים ואידאולוגיות. המטרה להפלת בנימין נתניהו מקדשת את האמצעים. ראש ממשלה עם שישה מנדטים יוביל מדינה שרוב אזרחיה לא בחרו בו. האידאולוגיה רק לא בנימין נתניהו הסתיימה, עכשיו הזמן לחזור לאידאולוגיה ולערכים.
ממשלת ישראל החדשה אשר תקום, תהא אשר תהא, זקוקה לתפילות רבות. אתגרים רבים ניצבים לפתחה, עכשיו הזמן ליציבות מתוך תחושת שליחות לאזרח. את שלטי החרמות, השנאות, ההסתה הנפשעת הגיע הזמן לאפסן.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  10/06/2021   |   עודכן:  10/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרה מקדשת את כל האמצעים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
כמו שראש כת אהוב על מאמיניו.
נתניהו אהוב העם,  |  10/06/21 11:27
2
"ויתור על ערכים ואידיאולוגיות?
שלמה המגיב  |  10/06/21 13:56
3
ועל "מטרה המקדשת אמצעים"
שלמה המגיב  |  10/06/21 14:05
4
נראה אותך מתמודד מול פרקליטות/
קורןנאוה טבריה  |  12/06/21 14:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
חינוך זה לא שעשוע - לידיעת השרה המועמדת יפעת שאשא ביטון    תרבות הדיבור? מעניין מי מדבר    תשאלו את השרה מאנו שאטה והבוס שלה בני גנץ
עליס בליטנטל
תיאטרון היידישפיל מעלה קומדיה המדגדגת לכל אחד בישראל    "אמא יהודיה ב-10 שיעורים"    בתפקיד האם: מרים פוקס, הזכורה לכל כ"גברת צ׳יבוטרו"    מיכאל טפליצקי ביים בשיא העדינות וההתחשבות את הנושא המאחד את בני כל העדות: מה זאת אומרת להיות אימא יהודיה ניג׳סית היורדת לנשמה של ילדיה ובעלה
בלפור חקק
פירוש לסיפור "קץ הפלאות" מאת בן ציון יהושע    הסיפור "קץ הפלאות" צומח מתוך החיפוש אחר גאולה
יוני בן-מנחם
בקהיר החלו הדיונים בין המודיעין המצרי למשלחת של הזרוע הצבאית של חמאס על מתווה מצרי לחילוץ המו"מ על עסקת חילופי השבויים מן המבוי הסתום. חמאס דורש שחרור מאות מחבלים רוצחים וכמה ממנהיגי הטרור ובהם מרוואן ברגותי ואחמד סעאדאת, ישראל מתנגדת בתוקף
דן מרגלית
אני מאמין לרמטכ"ל אביב כוכבי כי הקצין המנוח ביצע עבירות חמורות ביותר    ליתר דיוק אני מוסיף את הזהירות המתבקשת "לכאורה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il