X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מכסה שבור של מיכל מים גרם לזיהום של חיידקים יוצרי מימן, שגרמו לפיצוצי שפופרות משחת השיניים בכול נקודות השיווק
▪  ▪  ▪
מים מזוהמים [צילום: סופי גורדון/פלאש 90]

הטלפון במעבדה למיקרוביולוגיה צלצל ללא הרף. לא יכולתי להרים את השפופרת כי ידַי היו תפוסות ביציקת מצע לגידול חיידקים לתוך צלחות פטרי (צלחות לגידול חיידקים), וכול הפסקה והשתהות היו גורמים לאיבוד כמות משמעותית של המצע, ולבזבוז שתי שעות עבודה.
לאחר שסיימתי את יציקת המצע, הרמתי סוף-סוף את שפופרת הטלפון, שלא חדל לצלצל. מעברו השני של קו הטלפון היה מנהל מפעל למשחת שיניים, שהתבכיין והתחנן שאציל את המפעל, את פרנסתו ואת פרנסת עובדיו. "מה קרה"? שאלתי.
"כול שפופרות השיניים שלנו, המשווקות ממטולה עד שארם-א-שייך מתפוצצות, מטנפות את מדפיי החנויות, שבעליהן מקללים אותי, דורשים פיצויים ומאיימים בתביעות משפטיות". הבטחתי לו שמיד אצא למפעלו, כדי לדגום לתוך צנצנות מעוקרות דגימות מחומרי הגלם - כולל מי המפעל - ומקו היצור של משחת השיניים שלו.
חזרתי למעבדה, וזרעתי את הדגימות על כמה סוגיי מצעים לגידול חיידקים. למחרת גיליתי שכול חומריי הגלם, פרט למים, היו נקיים מחיידקים; ובאשר למים, הם הכילו חיידקים, שאגב התרבותם בתוך שפופרות משחת השיניים הפיקו גז מימן.
מסתבר שהמים שמשתתפים ביצור משחת השיניים הגיעו ממיכל בטון ענקי שעמד בחצר המפעל, והמכסה של המכל הזה היה שבור בכמה מקומות. על המכסה השבור הזה היו נוחתים בקביעות כל מיניי בעליי כנף, שהיו משלשלים את הלַשלֶשֶת שלהם, שנזלה מבעד לשברים לתוך המכל, וזיהמה את מימיו בחיידקים יוצרי מימן. כתוצאה מכך, השפופרות מולאו במשחה מזוהמת בחיידקים יוצרי מימן שגרמה לפיצוצן.

תאריך:  20/06/2021   |   עודכן:  20/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
כמויות הארס, השנאה, האיבה, הנדסת התודעה, הרדיפה, לא רק שלא פחתה אלא אף התעצמה. תהליך וידוא ההריגה, במיוחד של אנשי הנופת צופים המדברים גבוהה על ריפוי, איחוי, שינוי ומעשיהם ביזוי, שיסוי, השפלה, לעג, עלבון והמטרה בלתי פוסקת של גופרית ובואש, על ראש הממשלה ומשפחתו
יאיר דקל
לנסוע לדואר בקלנועית זה רבע שעה בכיוון אחד, כלומר חצי שעה נסיעות ועוד רבע שעה בילוי בדואר - הסברתי לה    שיחה אנושית טובה יותר מחילופי איומים באינטרנט עם ה"ביורוקרטיה"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - ציניות, GIGO, יד-אמן, פיצויים והמסביר הלאומי    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבוע טוב
דוד ארגז
גם אם זו אינה הממשלה שלי זו עדיין המדינה שלי ואני חפץ בטובתה    גם אם מישהו עדיין מאמין בטוהר כוונותיו, בנט הוא ראש ממשלה בלי סמכויות ובלי רוב מוצק וממשלתו נתונה לסחיטה קבועה של מפלגות קצה אנטי ציוניות
איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il