X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שמירה על ארבעת הצעדים כפי שיפורטו להלן תסייע במאבק כנגד זן "דלתא", אך אם יתברר בטווח הקרוב כי זן זה חדר לישראל יהיה צורך לחזור להנהיג את מדיניות התו הירוק במקומות בהן שיעור ההתקהלות הוא גבוה, ומדיניות התו הסגול במקומות שבהן שיעור ההתקהלות הוא נמוך
▪  ▪  ▪
צורך במתחמי בדיקות אזרחיים [צילום: פלאש 90]
כללים פשוטים
הכי חשוב לא להיכנס להיסטריה מיותרת, להיזהר ולשמור על עצמנו ולהקפיד על הכללים הפשוטים ובכך נוכל לנצח את גם את הווריאנטים החדשים שטומנת המחלה הקשה.

לפני מספר שבועות היו אזרחים שצעקו משמחה "נגמרה הקורונה", אך כמו המלחמה המתוארת בשיר של יהודה עמיחי "שיר ליל שבת", הקורונה לא נעלמה אלא הלכה למקום אחר. כלומר, וירוס "דלתא" לא נמצא נכון לעכשיו בישראל אלא הוא יובא על-ידי אנשים מסוימים ששהו במדינות מסוימות אשר בהן נמצא הנגיף או לחלופין נדבקו מאנשים שנשאו את הנגיף ללא ידיעתם.
לכן לא צריך להיכנס לפאניקה אלא לנקוט במספר צעדים פשוטים:
1. הרחבת מערך הבדיקות: טוב עשה שר הביטחון בני גנץ שהורה להשאיר את מפקדת אלון אשר נמצאת תחת פיקוד העורף, וכן צריך להרחיב אותה במספר חוקרים וחוקרות. במקביל, צריך לפתוח מתחמי בדיקות אזרחיים אשר יבדקו כל אזרח שחש תסמינים רפואיים, זאת במטרה לקטוע את שרשראות ההדבקה לפני ששיעורי התחלואה בישראל יזנקו (כפי שקרה במספר מדינות שונות).
2. להגביר חיסון ילדים: בימים האחרונים חלה עלייה בחיסון ילדים הן בשל העובדה שהם רוצים לטוס עם המשפחה לחו"ל, והן בשל העובדה שרוב ההתפרצויות הנקודתיות קרו במערכת החינוך.
למרות שיעילות החיסונים מול זן "דלתא" הינו נמוך ביחס לזן "הבריטי" עדיין זוהי הדרך היחידה לשמור על שגרת חיים זו או אחרת. לרוב התסמינים קלים או שאין תסמינים בכלל כך שהסיכון בחיסון ילדים הינו נמוך משמעותית מחיסון יתר האוכלוסייה.
3. טיפול מקיף בנתב"ג: חשוב לאסור על ביקור במדינות "אדומות" מצד אחד, ולהרחיב את מערך הבדיקות למי שנוסע למדינות שבהן קיימת סכנה להידבק בזן זה של המחלה מצד שני. בנוסף, חשוב לאכוף את הבידוד כך שאנשים חולים או לא מחוסנים לא יסכנו את הסביבה הקרובה והרחוקה שלהם בו-זמנית היות שזן "דלתא" מדביק פי שניים מהזנים האחרים שנתגלו.
4. עטיית מסכות בחללים סגורים: מאחר שהנגיף עובר בחללים סגורים, וההנחה הרווחת היא שאדם יכול להדביק בין חמישה לשמונה אנשים, רצוי לחזור לעטות מסכות בחללים סגורים כגון: משרדים, בתי קולנוע, קניונים, אוטובוסים, רכבות, מעלית, ועוד.
שמירה על ארבעת הצעדים כפי שפורטו לעיל תסייע במאבק כנגד זן "דלתא", אך אם יתברר בטווח הקרוב כי זן זה חדר לישראל יהיה צורך לחזור להנהיג את מדיניות התו הירוק במקומות בהן שיעור ההתקהלות הוא גבוה, ומדיניות התו הסגול במקומות שבהן שיעור ההתקהלות הוא נמוך.
והכי חשוב לא להיכנס להיסטריה מיותרת, להיזהר ולשמור על עצמנו ולהקפיד על הכללים הפשוטים ובכך נוכל לנצח את גם את הווריאנטים החדשים שטומנת המחלה הקשה.

תאריך:  23/06/2021   |   עודכן:  23/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן מרגלית
בשיח בין חבריו של אלשיך, שהיו בהם גם פעילים ב"דגלים השחורים" לבינו לא נאמר דבר וחצי דבר על משטרת ישראל    לא מילה ולא חצי מילה על המשטרה
רפי לאופרט
ישראל הפעילה את "החוק הנורווגי" להקמת הממשלה ה-36, ושוב עשתה פלסתר את כוונתו ומטרתו. החוק שנועד לשמר את יכולתו של הפרלמנט להיות מחוקק ומבקר אפקטיבי אינו בא לאפשר הכנסת יושבי "הספסלים האחוריים" בקואליציה לממשלה תוך הגדלה מופרזת של מספר השרים בה
עמנואל בן-סבו
שימוש בתמונות קורבנות טרור וחללי צה"ל על זרועותיו לצורך מחאה מכל סוג, לצרכים פוליטיים נטו, הינה פעולה פסולה ואינה ראויה אלא אם ההורים והמשפחה השכולה ביקשו מהפוליטיקאי להיות זרועו הארוכה במחאה לגיטימית ולהשתמש בזכר ובתמונת יקירם לצורך השפעה על תהליכים שונים
יוני בן-מנחם
המתיחות בגבול רצועת עזה גוברת וארגוני הטרור מאיימים לחדש את שיגור בלוני התבערה ואת הפעילות הליילית על גדר הגבול. היוזמה המצרית להשיג רגיעה תקועה, אין התקדמות בנושא עסקת חילופי השבויים ושיקומה של רצועת עזה נתקל במכשולים רבים
עמנואל בן-סבו
ספרו החדש של העיתונאי הוותיק גואל בנו: "קול פעם מחדש" הוא מסע מרתק בין דמויות, אירועים ומקומות    זהו ספר המטלטל את קוראיו מדמע לשחוק, מחמלה לזעזוע, מאהבה לזיכרון וגעגוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il