X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אינני מברך על המוגמר אך לעת עתה נמנע חילול השם גדול, נמנעו מחזות קשים של אלימות וגירוש יהודים, פועלם של החלוצים מאביתר לא היה לריק והמקום ייתפס על-ידי כוחותינו
▪  ▪  ▪
התנחלות אביתר [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]

לאחר הבחירות והקמת ממשלת "השינוי" ו"הריפוי" מצויים יהודים רבים מאוד בחרדה או לכל הפחות בחשש גדול מפני הבאות. מנבאי השחורות רבים, חלקם מתוך אכזבה אמתית וחלקם משום אינטרס פוליטי. בחלוף שבועות ספורים נראה שאת המבחן הראשון צולחת הממשלה בהצלחה, לעת עתה לפחות.
כוונתי ליישוב אביתר כמובן. בשבועות האחרונים עקבנו כולנו אחר היערכות כוחות הביטחון לפינוי, גירוש והחרבה כשמראות העבר והניסיונות הקשים אותם עברנו אנו נאמני ארץ ישראל אינם מרפים ונראה היה שעוד מעט קט יחזור חלום הבלהות - מאות אנשי יס"מ, סוסים, שוטרים ואלות, ובעיקר אלימות רבה וקשה - המופנית אל אחים, מטובי בניה של הארץ הזו.
והנה, משום מקום הפציעה הבשורה לפיה הושגה פשרה. תוך שעות לא רבות הועם זוהרה של זו אך גם עתה יש שביב של תקווה ואולי יותר מכך שהעניין יסתיים בטוב. איך אמרה אורית סטרוק - אנו נעקוב בדאגה.
אני רוצה לקבוע בפסקנות שלו נתניהו היה ממשיך להיות ראש ממשלה, אביתר הייתה מוחרבת בלי להניד עפעף. אותו נתניהו שהצביע בעד גירוש, אותו נתניהו שמסר את רוב שטחה של חברון לשליטת האויב, אותו נתניהו שבמשמרת שלו היה הרס בבית אל, במיגרון, בעמונה ובעוד מאחזים רבים מספור - לא היה מהסס לרגע.
אותו נתניהו שבימים של ערב בחירות מחזר אחרי רבני הציונות הדתית, מכתת רגליו לחברון ולעפרה ומרעיף שבחים על תלמידי חכמים ובחורי ישיבות נעלם מיד לאחר סגירת הקלפיות, מפנה גבו בצירוף כתף קרה למועצת יש"ע, להתיישבות ולמתיישבים.
יעידו האירועים שפורטו לעיל, תעיד הקפאת הבנייה העמוקה, תעיד חאן אל אחמר, יעידו עשרות אלפי מבנים אותם בנו ערבים באופן לא חוקי ולעומתם הרס מתמשך של אחיזה יהודית בגבעות רבות.
כעת בנט ראש הממשלה. הביקורת על מהלכיו הפוליטיים רבה והכעס גדול. יחד עם זה עם עובדות אי-אפשר (וגם אינני רוצה) להתווכח. בעובדה, אביתר לא הוחרבה. זאת ואף זאת - במקום תישאר אחיזה יהודית, בשלב ראשון של כוחות צבא (נוכחות חשובה מאין כמותה) כאשר לגבי השלב השני יש הצהרת כוונות לבדוק אם ניתן להסדיר יישוב חדש בארץ ישראל. הללויה!!
אינני מברך על המוגמר אך לעת עתה נמנע חילול השם גדול, נמנעו מחזות קשים של אלימות וגירוש יהודים, פועלם של החלוצים מאביתר לא היה לריק והמקום ייתפס על-ידי כוחותינו. גם הבתים יישארו לעמוד על תילם. מה שנותר הוא שהכוחות הלאומיים בממשלה ימשיכו לפעול כדי לבסס יישוב במקום, מלאכה שאינה קלה כלל ועיקר, בעיקר בשל זהות השותפים לממשלה הזו.
משנפל הפור הפוליטי מה שנותר לנו לעשות הוא לשפוט את בנט ושותפיו על-פי המעשים. נכון לרגע כתיבת שורות אלה יש מקום לתקווה. לא תזיק גם תפילה.

תאריך:  30/06/2021   |   עודכן:  30/06/2021
+ניצחון מרשים לימין ב'ממשלת השמאל'
14:20 30/06/21  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה

למה הליכוד טרם התייחס להסכם הפשרה, ולמה עדיף לקרוא את עיתון השמאל הארץ כדי להבין מי ניצח באביתר

נתניהו. פניה פומבית [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+פנייה ליועמ"ש: "הסכם הפשרה באביתר - לא חוקי"
13:12 30/06/21  |  עידן יוסף

תנועת 'קומי ישראל' פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בנוגע להסכם הפשרה באביתר ודורשת את התערבותו המידית בהסכם ופרסום חוות דעתו עליה. במכתב התנועה נטען: "החלטת ה'פשרה' מעגנת בתוכה לגיטימציה מלאה להקמת מאחזים בלתי חוקיים ומהווה פרס לפורעי החוק, אשר החליטו להתיישב באדמה שאינה שייכת להם ולהקים התנחלות בלתי חוקית. בתוך כך, מעבירה למעשה הממשלה מסר חמור ובלתי מקובל לפורעי חוק עתידיים, לפיו לא תמנע הקמת מאחזים בלתי חוקיים בעתיד ותכיר בדיעבד במאחזים וישובים שהוקמו שלא כדין.".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו היה מחריב את אביתר
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לאן נעלם הג'ינג'י
באום  |  1/07/21 03:06
 
- מי שלא מבין את החוק צוהל
היסטוריון חובב  |  5/07/21 19:04
2
שחררו אותנו מהבכינות שלכם
נתניהו נתניהו  |  2/07/21 08:46
3
נתניהו היה מחריב....
Eyal  |  3/07/21 22:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ועדת החקירה של הרש"פ בנסיבות מותו של ניזאר בנאת סיימה את עבודתה אך מסקנותיה לא פורסמו, משפחת בנאת מסרבת להכיר בוועדה ודורשת הקמת ועדת חקירה בינלאומית. אמצעי תקשורת ערביים מדווחים כי ניזאר בנאת חוסל בהוראה של יו"ר הרש"פ בעקבות הביקורת שמתח ברשתות החברתיות על עסקת חיסוני הקורונה הכושלת דבר שפגע קשות במעמד הרש"פ
איציק וולף
קואליציה של ארגוני שמאל נשיים טוענת כי חוק האזרחות המסתמן, שאמור למנוע איחוד משפחות פלשתיניות ואשר ישלול את המעמד החוקי של פלשתינים המתגוררים בישראל מכוח נישואין לערבים ישראלים שולל מנשים פלשתיניות המתגוררות בישראל זכויות סוציאליות בסיסיות, ומותיר אותן חשופות לגירוש, למעצר ולמערכות יחסים אלימות
מרדכי ליפמן
חוק האזרחות: מעשה הרמייה הגדול, שערבים (מיעוט), מבצעים בישראל    כל הסיפור מבוסס כביכול על תביעה ליחס הומאני מצד ישראל    אמת, על ישראל לגלות יחס הומאני כלפי כל אזרחיה, אבל יש כאן מעשה תרמית בקנה מידה ענק כלפי המדינה, ועוד בחסות בית המשפט הישראלי הדגול
שמואל פישר
הצטרפות הליכוד בשנת 1995 להצעת אי-האמון של המפלגות הערביות גרמה לכך, שהממשלה ביטלה את הצעתה בדבר הפקעת האדמות במזרח ירושלים, וזאת כדי למנוע את נפילתה בהצעת אי-האמון
אורי שרגיל
לפיד משאיר לבנט את הקורונה וטס לנהל את היחסים עם ארה"ב    לא נותן לו ליהנות מהשואו של "ראש ממשלה" אפילו שבוע-שבועיים
רשימות נוספות
שקד: תידרש יצירתיות לפעולה עבור יו"ש  /  איציק וולף
תושבי אביתר יתפנו, תוקם ישיבת הסדר  /  מירב ארד
אבו מאזן הודיע כי יעבוד עם רה"מ בנט  /  עידן יוסף
תיק"ו (ד')  /  אביתר בן-צדף
אביתר - מבחן ראשון לבנט שקד וסער  /  בעז שפירא
האם דף חדש מול בית הדין בהאג  /  פנינה שרביט-ברוך, אורי בארי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il