X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כשישבתי בשעת צהריים בתחנת האוטובוס, הקלקתי בטעות על משהו והמסך נעלם פשוט השחיר ולא ראיתי דבר בקיצור, חשכו עיניי
▪  ▪  ▪
מקור חיים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מה שאלוף בצה"ל עשה
הקדשתי פוסט לספרו של העתונאי גיל קיסרי "דברים שלא סיפרתי", ולאחר מכן נזכרתי בפיסקה מעניינת (בעמ' 46) ואני מביא אותה כלשונה: "זכורה לי חוויה הקשורה ב'סרגיי' - טדי איתן שלח אותי עם מסר כתוב אל מפקד החטיבה בגדרה. בבואי לבניין המטה שאלתי על מקום הימצאו. "בקומה השנייה", נאמר לי. עליתי ונתקלתי במישהו ששטף את הרצפה (מה שנקרא בלשון העם "ספונג'ה"). לשאלתי איפה נמצא המח"ט, השיב לי: "כן, זה אני".
אני מהרהר בכך לפעמים כשאני עושה השוואה בין התקופות. האלוף נחום שריג ("סרגיי") הוא האיש, שבמלחמת השחרור החליט על כיבוש באר שבע.
בלעדיו אין חיים
"הטלפון הוא מכשיר נורא. מצלצל מתי שאני לא רוצה. אבל בלעדיו אין חיים". המשפט הזה מצלצל לי בראש ואינני יודע מאין בא. אבל יום אחד, כשישבתי בשעת צהריים בתחנת האוטובוס, הקלקתי בטעות על משהו והמסך נעלם. פשוט השחיר ולא ראיתי דבר. בקיצור, חשכו עיניי. כל עוד חיכיתי לאוטובוס ניסיתי ללחוץ על שלושת הכפתורים שבחוץ וזה לא הביא תועלת. אז התחלתי להקיש באופן אקראי על המסך, אבל לא הגעתי לנקודה המיוחלת.
בינתיים, הגיע האוטובוס ועליתי עם הטלפון והמסך השחור. חשבתי לעצמי: איך אודיע שאני בא לפגישה? איך אזמין מונית כשארצה לצאת? הכל טמון במעמקי הסלולרי שלי. גם מספרי הטלפון השונים, כולל זה של ידידי. בטלפון אני גם שולח מיילים ומקבל אותם, ווואטסאפ פעיל וגם מוזיקה אפשר לשמוע בנסיעה משעממת באוטובוס או לקרוא את החדשות בעתון האינטרנטי. כל זה נעלם. בקיצור, מורא ופחד.
המשכתי לחפש את הפתח האחורי כדי להסיר את המכסה מגב הטלפון. חשבתי, שאוציא את הסוללה ואחזיר, אולי גם הרשע יחזור לתקנו. אבל החיפוש לא הועיל ואת הגב לא הצלחתי להוריד. כלומר הייתה לי ברירה - להגיע לחנות, אחרי שאבלה את אחר-הצהריים בפגישה ואחזור לעיר בערב. אוי.
ישבתי באי נוחות בכסאי והמשכתי לשחק בטלפון האומלל. אולי, בעצם, אני האומלל... ולפתע המסך קצת החוויר. בקושי יכולתי לראות משהו עליו. במסך החיוור הזה מצאתי את נקודת התורפה. הקשתי מיד על הנקודה ונאור המסך. אורו עיניי. הרגשתי על בשרי עד כמה המשפט הזה נכון - בלי טלפון, אין חיים.
אימרה שאני מאמץ בחום
הכעס נשאר אצלך ומכביד עליך, החיוך דווקא מאריך את ימיך!

תאריך:  29/07/2021   |   עודכן:  29/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
ההצעה להורדת אחוז החסימה צצה מח"כ של "יהדות התורה", מישראל אייכלר, מחסידות בלזא    החבירה של אייכלר לגדעון סער - שר המשפטים, נשמעת מוזרה אבל ב"פסיפס" הפוליטי של חסידות בלזא זה לא מפתיע    יש סיכוי שבהצעת החוק הזו יוותרו הליכוד וש"ס לבדן
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
המנהיגות העומדת בראש משטרת ישראל. המנהיגות - המפכ"ל, ראשי המחוזות, מפקדי התחנות, מערך ההדרכה המסועף של המשטרה - כל אלו אמורים לשרת את אזרחי ישראל תוך מודעות עמוקה למשמעות הפגיעה המינית והשלכותיה
יורם אטינגר
האם מדינה פלשתינית תקדם את - או תחריף את - הסכסוך הפלשתיני? האם מדינה פלשתינית תגביר - או תדרדר - את יציבות המזרח התיכון? האם מדינה פלשתינית תסייע ל-או תפגע ב-הרחבת מעגל השלום ישראל-ערב?
איתן קלינסקי
אני מוצא לנכון לשבח את נתן אלתרמן, שהיה המשורר היחידי בשנת 1949, שיצא להגנתו של חבר הכנסת הערבי, הקומוניסט תופיק טובי    צר לי, שלא קמו כיום, בשנת 2021, אלתרמנים כדי להגן על סגן יושב-ראש הכנסת, חבר הכנסת אחמד טיבי
אפרים הלפרין
הכרתי את רוני דניאל אישית    לפני למעלה משני עשורים שרתתי כקצין מילואים בדרג בינוני באוגדה שרוני היה בה קצין מילואים מאוד בכיר, אחרי כן היה בינינו קשר כאשר היה עיתונאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il