X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עוד טרם סיימתי לברך את ראש הממשלה ואת שר הבריאות והנה נפתחה מתקפה רבתית בארטילריה מכוונת ופצצות מצרר על-ידי 'בכירים' בקבינט הקורונה ובממשלה על שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון
▪  ▪  ▪
בנט.תמך [צילום: רוני עופר/פלאש 90]

מגיעה מילה טובה לראש הממשלה נפתלי בנט, אשר מיהר להתייצב לצידה של הד"ר שרון אלרועי פרייס בעקבות מתקפת המלקחיים מחלק מחברי הקבינט וחלק משרים פחדנים עלומי שם. מסע ההכפשה, הלעג והבוז נגד ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון חמור מאין כמותו. רצח אופי בשילוב אמירות מיזוגיניות, מטורלל, צווחני, מתפרץ, היסטרי ומגמגם, יצר את התגובה ההפוכה בדיוק.
ראשי מערכת הבריאות, לצד אמירה ברורה וחד-משמעית של ראש הממשלה, מיתנו את הרוח הרעה הנושבת נגד מי שאך ורק טובת הציבור והדאגה לו לנגד עיניה. כוונת האלמונים המבוהלים מעצמם ומכונים בתקשורת 'בכירים' בקבינט ובממשלה, המתדרכים כנגד ד"ר שרון אלרועי פרייס הייתה כי תרים ידיים כקודמתה ד"ר סיגל סדצקי ותפרוש מתפקידה.
פקידות בכירה אשר לא תוכל לומר בבטחה את שעולה בדעתה בהסתמך לעובדות וממצאים, היא סכנה ממשית. השיעור השני בניהול מלמד אותנו שכל מנהל טוב חייב שיהיה לצידו סגן שאינו 'יס-מן' אלא מאתגר.
בכל ממשלות ישראל היו מחלוקות, ויכוחים ואפילו התפטרויות של פקידים בשירות הציבורי אשר סירבו שלא לומר את דברם, גם במחיר עימות, תדרוכים והדלפות מגמתיות מלשכת השר הממונה עליהם, הרי לשם כך התמנו. ברם, נדמה שבשנים האחרונות, כחלק ממערכת פוליטית אשר יצרה תרבות פוליטית סבוכה, עמוסת ברעשי רקע, מסואבת משהו, התחדדו המחלוקות בין השרים והפקידות הבכירה ואירוע מעין זה אירע במספר משרדים משמעותיים.
עמדתו של ראש הממשלה, כמו שרי הבריאות בעבר ובהווה וכן מנכ"ל משרד הבריאות, הוכיחו שבממשלה זו באמת, לפחות בעניין זה, כן יש ניצוץ התחלתי של שינוי בתרבות הפוליטית. לא סכינים וחיצים מורעלים ע- ידי 'בכירים' פחדנים עלומי שם, כי אם הצמרת המתייצבת לצד פקידת הציבור המותקפת.
עוד טרם סיימתי לברך את ראש הממשלה ואת שר הבריאות והנה נפתחה מתקפה רבתית בארטילריה מכוונת ופצצות מצרר על-ידי 'בכירים' בקבינט הקורונה ובממשלה על שרת החינוך הד"ר יפעת שאשא ביטון. הדברים החמורים שהוטחו בה כ'מכחישת קורונה', והאשמתה כמעט בפגיעה מכוונת בילדי ישראל לא זכו לגינויים משר הבריאות, ממנכ"ל משרדו, ועל-פי התדרוכים שפורסמו, ראש הממשלה לא רק שלא הגן עליה מפני המתקפות החריפות אלא שבלשכתו היו מי שפעלו לתדרך כנגד השרה.
ראש הממשלה בחר הפעם לא רק שלא לגבות את שרת החינוך בממשלתו אלא ליצור צירים עוקפי השרה, התנהל מעל ראשה של שרת החינוך מול מנכ"ל רשת 'אורט' ומול שרת הפנים אשר הנחתה את ראשי הערים לפעול בבתי הספר בניגוד למדיניות שרת החינוך בממשלתו.
הים אותו ים, הפוליטיקאים אותם פוליטיקאים, התרבות הפוליטית אותה תרבות פוליטית, מה שהיה הוא שיהיה, אין כל חדש תחת השמש. חבל, כי נראה היה שיש התחלה של משהו אחר, משהו שונה, פוליטיקאים מזן אחר, אכזבה.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  12/08/2021   |   עודכן:  12/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אוסקר השינוי הוחזר מבויש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
"תרבות פוליטית" בנוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  12/08/21 16:33
2
כן, גם הטיפשות היא אותה טיפשות
שאול א.  |  16/08/21 12:44
 
- אני וקלינסקי באותו "ראש" ?
שלמה המגיב  |  18/08/21 09:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
משרד החינוך הוא גוף מנהלי, וככזה הוא חייב לפעול בשיקול דעת    הם מטמיעים בתודעה שלנו חלופה אחת, חלופת ה"כל כרגיל", באופן שאיש לא נערך לחלופות האחרות
משה ניסנבוים
"יד אחת החלה רושמת": עיסוק מעמיק בטקסט היהודי באמצעות השירה    "איך אלו שבאו מרקע כזה יכולים לנהל דיון משותף עם בחור ישיבה על דפי גמרא, למשל"?
צ'לו רוזנברג
כל מי שמסתובב בימים אלה במקומות שונים בארץ, נוכח שאזרחים רבים מידי אינם מוכנים להישמע להוראה לעטות מסכות במקומות סגורים    בעלי עסקים שונים מוכנים לעצום עיניים ובלבד שעסקיהם יעבדו
רון בריימן
השרה שאשא ביטון החמיצה הזדמנות להוביל מהלך חינוכי חשוב: דווקא חיסונים בתוך בתי-הספר, בשעות הלימודים, היו מלמדים את התלמידים מהי ערבות הדדית, שכל כך חסרה בישראל 2021, והיו מפעילים לחץ חיוני על תלמידים והורים להזדרז ולהתחסן
יאיר דקל
מבקר המדינה: "במהלך השנים נעשה פעמים רבות שימוש במסמכים ואישורים מזויפים כדי להוכיח מגורים בישראל, כגון חוזי שכירות פיקטיביים ונתוני צריכת מים וחשמל מזויפים... תושבים מהאוכלוסייה הבדואית, הגרים בפועל בשטחי יהודה ושומרון, נהנים מהטבות המוענקות להם, ובפרט קצבאות מהביטוח הלאומי, מתוקף היותם רשומים כתושבי הנגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il