X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נשיא מצריים הזמין את ראש הממשלה לביקור בקהיר לבשר לו על הפיכת עזה למטרופולין של תיירות ונופש, נשיא ארצות הברית הזמין את ראש הממשלה לחדר הסגלגל לבשר לו כי הכריע נגד אירן גרעינית, המלך חובב צופר ונהריים, עבדאללה שט על מימי מדינת ישראל ובידו מחווה מרטיטה, שק קמח מיוחד לקונדיטורית, אשת ראש הממשלה
▪  ▪  ▪
הכל פורח ושלו [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

ימים של אושר ושמחה עוברים על העם היושב בציון, חיים של שלווה ונחת, רוגע ואוויר פסגות, ימים בהם הארץ שקטה, ציוצי הציפורים עם אוושת העלוות מפרים את הדממה, ודבש ניגר כמי נהר. יושב תחת עץ התאנה, עסיס רימוני בפי, רגליי משוכלות ומדפדף בעיתונים, מאזין לרדיו צופה בטלוויזיה ומפזם, "ארצנו הקטנטונת, ארצנו היפה", אכן עוד לא תמו כל פלאיה.
הפלאים זוהרים ביופיים, מגיפת הקורונה החליפה שם והתאדתה, נמוגה, אין מאות מתים בשבוע, אין מאות חולים במצב קשה, אין מחדלים, הס מלהזכיר את המילה כישלון, מנהלי בתי חולים מדווחים על עשרות מיטות פנויות, אין קריסה, אין פרץ ואין צווחה.
תלמידי ישראל והוריהם נרגשים לקראת החזרה לבית הספר, לפי התוו השמח, התו המרקד, התו הכייפי, ראש הממשלה העניק צל"ש לשרת החינוך בממשלתו על עמידתה האיתנה למען מוגנות ילדי ישראל, השרים התומכים מחאו כפיים מרוחות באלכוג'ל.
הכותרות משבחות את המעורבות הבלתי פוסקת והאחראית של ראש הממשלה החליפי, שר החוץ ושר האוצר המגלים עניין עוצמתי בקבינט הקורונה. עשרים וחמישה אלף דונם עלו בלהבות, יישובים פונו, והשרה להגנת הסביבה על הפודיום מבעד לקירות האש חושפת כי יד הטבע בשריפה ובכל אשם משבר האקלים הגלובלי.
האושר העצום בא לידי ביטוי ביתר שאת בעמודי האמצע של העיתון, ראש הממשלה החליפי, כינס את הקבינט המדיני ולאחר שיח ארוך ומעמיק החליט להטיל מבער שריפות מסופר טנקר עוצמתי על נשיא פולין וממשלתו, זו גאווה יהודית. עוד זקיפות קומה לאומית בעמוד אמצע זה.
נשיא מצריים הזמין את ראש הממשלה לביקור בקהיר לבשר לו על הפיכת עזה למטרופולין של תיירות ונופש, נשיא ארצות הברית הזמין את ראש הממשלה לחדר הסגלגל לבשר לו כי הכריע נגד אירן גרעינית, המלך חובב צופר ונהריים, עבדאללה שט על מימי מדינת ישראל ובידו מחווה מרטיטה, שק קמח מיוחד לקונדיטורית, אשת ראש הממשלה, הלב היהודי-ישראלי מתרחב אל מול הצונאמי המדיני של אהבת ישראל בעולם. ראש הממשלה החליפי ושר החוץ ויתר על תואר רה"ה (ראש הממשלה החליפי) ופיטר את המנכ"ל וכל צוות עובדי הלשכה של רה"ה.
לוחם גולני הוזמן עם הוריו ומפקדו ללשכת יו"ר הכנסת לקבלת תעודת הערכה על התנהגותו במחסום בחברון מול מומחים ביצירת פרובוקציות נוטים בחליפות. ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, אלוף פיקוד הדרום, כולם עטפו את משפחת החייל הפצוע אנוש, בראל שמואלי, ולא שכחו להתקשר אליו, לדרוש בשלומו, להגיע אליו למיטתו, להחזיק יד להוריו, לשתף אותם בפעילות העוצמתית בתגובה לפיגוע מטווח אפס. חלקם אפילו זכרו את שמו, את בית החולים בו אושפז, הבטיחו להמשיך לטפל ביד ברזל כמו שטיפלו ברקטה שנחתה בשדרות. התמונה המרגשת על רבע העמוד של צמרת המדינה מחבקת את ההורים גרמה להתרגשות עצומה.
בעמוד הלפני אחרון תמונה מחויכת של שרי האוצר והביטחון המבשרים לחיילי צה"ל בשירות סדיר על העלאת שכרם באופן משמעותי, ככה זה כשיש פיקוח של ועדת הכספים על משרד האוצר. בצידי העמוד תמונות משוחררי צבא הקבע מאוכזבים מאי אישור העבירה החוקית שהתבצעה בשכרם ומאי העלאת הפנסיות הדלות שלהם.
בפכים הקטנים נכתב בקצרה כי ערביי לוד שלחו לכבוד השבת חלות ופרח לכל הבאים בשערי העיר ופצחו בהורה מרגשת עם תושבי רמת אשכול, דווח עוד שחברי הקואליציה הגיעו לחזק את משפחות ה'קורבנות' הערבים בעכו, הפולשים בשמעון הצדיק התפנו ברצון על-פי החלטת בג"ץ, בחיזבאללה נשבעו בנקיטת חפץ כי לאור התגובה הבלתי צפויה של ממשלת ישראל על מטח עשרים הטילים לא ישוגרו עם טילים מלבנון, אסד ג'וניור שיגר איגרת לראש הממשלה כי לא ייתן דריסת רגל לאירנים על אדמתו.
רק בעמוד האחורי התפרסמה ידיעה שלילית בצבעים שחור אדום, חתן פרס נובל, פרופ' ישראל אומן עשה מעשה לא ברור והצטרף לתנועת הליכוד. איזה עיתון של לטף ורוך של היד. עכשיו הגיע זמן הרדיו על פרשניו הנפלאים והלא מוטים, יש לנו ארץ נהדרת.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  24/08/2021   |   עודכן:  24/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ימים של אושר ושלווה בארץ הנהדרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
לא כל עמדה בה מבטאים יהודים חופשיים וריבוניים מחאה על קיפוח ואי-צדק משיקולים אנטישמיים ושרירות לב גרידא, היא שגיאה    אקט הסיום להיסטוריה היהודית בת כ-900 שנים שמביימים כיום הפולנים לנגד עינינו בהקשר לרכושם, לא רק מצדיק מחאה אלא מחייב אותה בשם אלה שאינם יכולים לעשות זאת יותר וכאקט גינוי לכל ביטוי של אנטישמיות גלוי או סמוי
מנחם רהט
גבעת שמואל היא שם גנרי לכלל הציבור הדתי לאומי, שאותו הפך אריה דרעי בהבל פה לרפורמי, אבל שכח שבנו גורף לכיסו כל חודש 51,000 שקל מידי גוף ציוני שהרפורמים הם מגדולי מממניו
שאול מנשה
טליבאן נלחם בכוחות זרים: רוסים, אמריקנים וכוחות נאטו, ואילו חמאס מכריז מלחמת השמד נגד מדינת ישראל ולא רק נגד הימצאות ישראל ביהודה והשומרון
עליס בליטנטל
שיכחו את הגירסאות הקודמות: הפקת תיאטרון בית לסין את המחזה על-פי סיפורו של יצחק בשביס זינגר "השניים" הפכה בידי הבימאי עידו רוזנברג והכוריאוגרף תומר יפרח למופע מהפנט המתבסס ברובו על תנועה ומחול, הודות למחזאים מוטי לרנר וישראל זמיר ששינו את התוכן ויצקו בו אלמנטים חדשניים בני זמננו    מלהיב ומהפנט
אלי אלון
מאפיית טיקוצקי בפתח תקוה שנוסדה ב-1914 הייתה מוסד במושבה    בעלי המכולות ותושבי המושבה היו מתגודדים בחצר המאפיה כדי ליהנות מהחלות והלחמניות החמות    בשנת 1995 לאחר עשרות שנות פעילות כבתה תנוריה, סגרה שעריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il