X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אנשים ועיתונאים לא בודקים, שטחיים, יורים מהמותן, בלי אחריות, לא נותנים את הדין, הרבה פעמים בעילום שם
▪  ▪  ▪
כסף הוא מוצר [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

אנשים, ובעיקר עיתונאים, מדברים מבלי לבדוק ולא נותנים את הדין על דבריהם המופרכים. כך תקפו את מרב מיכאלי על כי נסעה עם בן זוגה לארה"ב ובסוף התברר שנסעו לקבל תינוק מאם פונדקאית ואז הם היו בראש המברכים, אבל על ההשמצות הם לא התנצלו. כך כל ידען המבין כביכול בחינוך דורש בתוקף שהחופש בבתי הספר יהיה באוגוסט וספטמבר כדי שיכלול גם את תקופת החגים. כי כך יצא השנה. אבל הם לא טרחו לבדוק שראש השנה נופל בשנה הבאה ב-26.9.2021... כך שהילדים יהיו בחופש בכל חודש ספטמבר כשההורים שלהם יעבדו באופן מלא. אז מה, שהילדים יתחילו ללמוד במחצית אוקטובר, כדי להתאים את הלוח העברי ללועזי בכל שנה?
אנשים ועיתונאים לא בודקים, שטחיים, יורים מהמותן, בלי אחריות, לא נותנים את הדין, הרבה פעמים בעילום שם. מדברים בסיסמאות - "הלאה הכיבוש", בלי לראות לאן זה מדרדר אותנו כבאיתיפאדה השנייה, "שלום עכשיו", וממיתים על העולם את מלחמת העולם השנייה אחרי מינכן, "לספח עכשיו", בלי לוודא שזה יבודד אותנו בכל העולם ולא נשיג בכך כלום, "ארץ ישראל השלמה" והפיכת ישראל ללא דמוקרטית או לא יהודית. המצב בישראל מזכיר את הנאצים, וכבמטה קסם אתה הופך לחבר כנסת במרצ או למחזאי מצליח, ביבי הופך פשיסט ומתעלמים מכך שהעביר את השלטון כחוק. ישראל חברה של מדינות פשיסטיות אבל השמאל מוצא עצמו בקואליציה עם אירן, החמאס וה-BDS נגד ישראל. טובל ושרץ בידו, כי גזל הרכוש היהודי בפולין הוא כמו גזל הרכוש של הפליטים תוך התעלמות מהתוקפנות של הפלשתינים. אין להעליב את המוסלמים ולהזכיר טרור איסלאמי כי יש גם טרור יהודי (שהרג כמה עשרות ערבים מקום המדינה כשהטרור האיסלאמי הרג מאות אלפים). מברברים, מקשקשים ואומרים שטויות.
אבל אומרי ההבל לא אשמים. מי שאשם הם אלה שנוטים לדבוק בסיסמאות נבובות ושטחיות, בלי לבדוק, בלי להתעמק, בלי לחפור, בלי לקרוא, מקסימום ציוץ בטוויטר במקום מסה מעמיקה. בטוחים "חד-משמעית". כך הרבנים החרדים מובילים את צאן מרעיתם אל עברי פי פחת בעוני, בערות ושטיפת מוח עם מילות קוד, כמו "חלילה" של קנייבסקי, ו"זה רצון השם". מי קבע מה השם רוצה? קנייבסקי, ליצמן, האפיפיור, האיאטולות? מי בכלל קבע שיש אלוהים, התנ"ך? ברגע שאתה מקבל הנחה לא רציונלית כמו קיום אלוהים, האוטוריטה של המנהיג הרוחני, הדתי או המדיני, אתה נגרר למכלול של מסקנות לא רציונליות ומסוכנות, למלחמות דת, לאנטישמיות, לפאנאטיות, ולשנאת האחר שהוא לא משלנו. "אל-אקצה בסכנה", עוד אימרה נבובה שמנהיגים טרוריסטים מעלים באוב כל פעם שהם חפצים בכך ושולחים את השבאב לטבוח ביהודים, לשלוח רקטות על ירושלים ותל אביב.
אך גם בעולם שולחים מנהיגים איסלאמים חשוכים את המתאבדים לפוצץ את מגדלי התאומים, לטבוח את הקריקטוריסטים שהעזו לצייר קריקטורות על מוחמד. להרוג מאות אלפים זה כשר אבל קריקטורות זה פסול. ומה עושים האמריקנים החכמים? הם כובשים את אפגניסטן ועירק כשהמתאבדים היו בכלל סעודים. אבל בסעודיה יש אינטרסים כלכליים ואם ימותו מאות אלפים אפגנים ועירקים איש לא יתרגש. האמריקנים והאירופים לא מבינים דבר בטרור האיסלאמי וחוזרים עוד ועוד על אותן טעויות, תוך התעלמות מכך שמי שמממן את המדראסות הקיצוניות זה דווקא סעודיה ובני בריתם האחרים שקונים לעצמם ביטוח כפול נגד כל הסיכונים בשביל להנציח את שלטונם ולבנות ארמונות מוזהבים. והאירופים מקבלים לארצותיהם מיליונים של פליטים שרבים מהם בכלל לא מוכנים לאמץ את עקרונות החופש, השוויון והקידמה. למה? כי אלה מערביים ונוגדים את הקוראן שנכתב לפני ימי הביניים. אבל גם לנו יש חרדים המדירים נשים ולהט"בים, כי כך כתוב בתנ"ך שהוא עוד יותר קדום.
אוסף של פונדמנטליסטים חשוכים, קיצוניים, עם הערצה עיוורת למנהיג או לרב, בלי לשאול שאלות, בלי להתעמק. וכמובן יש את הניאו ליברלים מבית מדרשו של מילטון פרידמן שגם הם באים בסיסמאות נבובות של מיקסום הרווח של בעלי השליטה, תוך רמיסת כל הזכויות של מחזיקי העניין האחרים - הלקוחות, העובדים, האקולוגיה, הקהילה, המדינה. יש לתכנן מס כחוק, קרי לא לשלם מס, ושמעמד הביניים ישלם עוד ועוד עד שיכרע תחת העומס כאשר הטייקונים והאלפיון העליון יבלו במלונות בוטיק, יאכטות ומטוסים פרטיים. עוד סיסמה נבובה. יש להוריד את הריבית לאפס, תוך הרס החסכונות של האדם הפשוט, עידוד השקעות ספקולטיביות, בועות ענקיות בבורסה ובנדל"ן. למה? כי זה נוח למנהיגי המערב המשוחדים על-ידי הטייקונים, לנגידים שלא מבינים בכלכלה בסיסית שאין מוצר שמחירו אפס, וכסף הוא מוצר ככל מוצר, וכשאין לו מחיר זה גורם לבזבוז ואסון. בכלכלה, במדיניות, בדת, בעיתונות, בבלוגים, בכל מקום - סיסמאות נבובות, לא מעמיקים, מדירים כל אחד שחושב אחרת, הופכים אותו ללא רלוונטי או מגחכים אותו, או עושים לו דיסקרדיטציה. מתי כבר יראו את האור?

תאריך:  01/09/2021   |   עודכן:  01/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיסמאות נבובות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הטענה היא שיש להצמיד חופשות
לוגי  |  4/09/21 15:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה לשם
המהנדסים שתכננו את החומה לאורך הגבול עם עזה כנראה שלא מכירים את עקרונות הביצורים או שהחליטו "להמציא את הגלגל מחדש"    במקום חרכי ירי, הם בנו חלונות, אשנבים גדולים ובגובה נמוך מפני הקרקע
יעקב קורי
כולנו קראנו שבסין קטינים לא ישחקו במחשב יותר משלוש שעות בשבוע ומי מאיתנו לא היה רוצה שזה יקרה גם בסביבתו הקרובה אבל בלי כפייה?
אלי אלון
בחודש אוגוסט 1955 תקפו חוליות פדאיון (מסתננים) בחסות מצרית ישובים אזרחים ומתקנים ישראלים והביאו למותם של למעלה מעשרה ישראלים    בתגובה על כך פשט בליל 31 באוגוסט 1955 כוח צה"ל על בניין משטרת חאן-יונס שבעזה, ששימשה בסיס אזורי של הצבא המצרי וגם כמפקדת הפדאיון המצרי
יוני בן-מנחם
התלות של הרש"פ בישראל ובארה"ב גוברת לצורך הישרדותה נוכח היחלשות מעמדה ברחוב הפלשתיני. יו"ר הרש"פ מהדק את השת"פ הביטחוני עם ישראל ומתרחק מפיוס עם חמאס בתקווה לחלץ את הרש"פ מקריסה כלכלית
עמנואל בן-סבו
מיני ההתקפה על היהדות בממשלה החדשה ובפרק זמן קצר כל כך מחזירה אותנו לטרללת ההדתה המומצאת על-ידי בעלי אג'נדות, חלקן ממומנות על-ידי חובבי ז'אנר מדינת כל אזרחיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il