X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ראש הממשלה נפתלי בנט צלח את הביקור בארה"ב, שתה קפה עם ג'ו ביידן, הצהיר הצהרות, הצטלם עימו על-רקע בחדר הסגלגל, ואמר תודה לעיתונאים הישראלים הנפלאים שיצאו מגדרם כדי לסקר באופן חיובי את הפגישה שעיקרה היה בעצם קיומה
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט, ג'ו ביידן [צילום: איוון ווצ'י/AP]

כל בר דעת יודע שאין ארוחות חינם וכי לכל תמונה, חיבוק, חיוך, פגישה, הצהרה, יש תג מחיר. אין מחוות לבביות סתם כי בא לי לאהוב, אין חיבוקים מול מצלמה סתם כי בא לי לחבק, לכל תג ומחיר.
ראש הממשלה נפתלי בנט צלח את הביקור בארה"ב, שתה קפה עם ג'ו ביידן, הצהיר הצהרות, הצטלם עימו על-רקע בחדר הסגלגל, ואמר תודה לעיתונאים הישראלים הנפלאים שיצאו מגדרם כדי לסקר באופן חיובי את הפגישה שעיקרה היה בעצם קיומה.
איש לא התעניין בתמורה לצילום החשוב באמת. לא עלות, לא מחיר, חאן אל אחמר שלא פונה בימי בנימין נתניהו, לא יפונה גם עכשיו, בג"ץ יכול לחכות. משייח ג'ראח או שמעון הצדיק לא יפונו משפחות פלשתיניות פולשות שלא כחוק, בג"ץ יכול לחכות. קונסוליה אמריקנית תקום בלב ירושלים כשגרירות הפלשתינית הראשונה. אז תקום. אירן תחתום על הסכם לו רק תמצמץ בעינה השמאלית ומדינת ישראל לא תפתיע את האמריקנים. ההתיישבות תוקפא לתקופה לא מוגבלת, שתוקפא.
הפלשתינים והעזתים ישגרו רקטות, ירצחו חייל, ישגרו בלוני נפץ, יטפסו על החומה, יבנו בניגוד לחוק בשטחי c, ימררו את חיי חיילי צה"ל ותושבי הדרום ערב ערב. החיזבאללה ישגר עשרות רקטות, הסורים ישגרו טיל לים בישראל, ומדינת ישראל תכיל, תספוג, תבליג. איפוק זה כוח, תשאלו את קורבנות השלום מימי אוסלו וגירוש היהודים מגוש-קטיף. האמריקנים בתמורה ישמרו על המשך קיומה של הממשלה הישראלית פלשתינית בתולדות העם היהודי.
נשיא מצריים, האיש שמיום בחירתו מסרב לבקר במדינת ישראל, הזמין לארמונו את נפתלי בנט. איזו הצלחה אדירה, פנומנלית ללא ספק, צונאמי מדיני בטוב. כולם רוצים תמונה עם נפתלי איילה שלוחה.
הנשיא א-סיסי ירום הודו מוכן להשתתף בתחרות הצילום הבינלאומית עליה הוכרז בלשכת ראש הממשלה, אך יש לו תנאי - הטבות לפלשתינים, הקלות, מחוות, פתיחת מחסומים וביטולם, הזרמת סחורות לארגוני האחווה, האהבה, זכויות האדם והשלום בעזה. והם קיבלו. אוהו כמה שקיבלו, אלפי משאיות של מלט וברזל ללא פיקוח של האו"ם, בדיוק כמו שא-סיסי דרש. משאיות מלאות בהפתעות ובמזון וכל דבר שיכול לבנות מחדש את בניין כוח השלום העזתי. גם מכחיש השואה ותומך הטרור קיבל הלוואת מיליארדים, הקלות, וביקורי שרים מישראלי ובראשם שר הביטחון.
בלשכת ראש הממשלה בוודאי כוססים ציפורניים, הרי תמונה עם המלך עבדאללה כבר יש באמתחתם רק שטרם הותר לפרסום דבר הפגישה בארמון המלך הירדני של ראש הממשל עימו, נו כבר, די, תנו אישור להפיץ את התמונה עם עבדאללה.
השיא בהנעת תהליך השלום והצונמי המדיני היה אמור להתרחש בפגישה מרובעת שהייתה יכולה להיות תמונת הניצחון של ראש הממשלה בנט. פגישה עם א-סיסי, עבדאללה, ומכחיש השואה תומך הטרור המשלם למשפחות ולאסירים רוצחי יהודים משכורות קבועות. הפגישה נדחתה כי החבורה העליזה הבינה שכעת זוהי עת רצון ואפשר לקבל עוד ועוד מההנהגה הישראלית.
מציאות עצובה ומדאיגה זו היא תמונת מראה של התהליכים המתרחשים בממשלת ישראל הנוכחית. האם מהלכים אלה יובילו לשינוי, ריפוי, איחוי עם המרים שבאויבנו או שמא המחיר הכבד שמדינת ישראל תשלם וכבר משלמת גבוהה מידי? ימים יגידו.
לחשוב שהאיש הרוצה להצטלם עם כולם נכנס לנעליו של האיש שרבים ממנהיגי העולם עמדו כדי להצטלם אתו. לך תדע, ייתכן כי מתקיימת אסטרטגיה חדשה, מתוחכמת, מיוחדת בחגיגת הצילום של ראש הממשלה נפתלי בנט, אסטרטגיה שתפתיע את העולם כולו. ואולי לא.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  09/09/2021   |   עודכן:  09/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התמונות שבאלבום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השוואות ועובדות , בנוסח בן סבו
שלמה המגיב   |  9/09/21 17:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
פרשת בראל חדריה שמואלי ז"ל היא אירוע צה"לי מערכתי רצוף ליקויים שהתחולל על גבול הרצועה ביוזמת חמאס והביא למותו של חייל צה"ל. מאחר שאיש בישראל לא כיוון לתוצאה זו, המסקנה המתבקשת היא שניהול האירוע היה כושל
יוסף אליעז
ראה שמתכנני החומה לא חשבו על אפשרות שהאויב, או ההמון, יגיע עד לחומה, שכן מי שמגיע עד לחומה מצוי "בשטח מת" שלא ניתן לראותו, ולהבחין במתרחש בו במבט מעל החומה
יוני בן-מנחם
ארגוני הטרור במאמץ להביא לאינתיפאדה חדשה בשטחי הגדה ומזרח ירושלים בניסיון לשבש את המצוד אחר 6 המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע    כוחות הביטחון של ישראל פועלים למניעת הסלמה והתרחבות גל האלימות לתוך הערים המעורבות בישראל
ציפי לידר
כדאי שהשרה שאשא-ביטון תחבוש שוב את ספסלי הלימודים כדי לגלות עד כמה התורה היא חברתית    איווט, כשנתת את מס עבאס בסך 53 מיליארד שקלים וחצי, האם חשבת על בתי החולים הקורסים בכלל, ותחת הקורונה בפרט?    ולקינוח קצת צניעות לא תזיק
יוני בן-מנחם
ישראל נמצאת בדילמה ביטחונית קשה: בין הצורך הדחוף לעצור את ששת המחבלים הנמלטים ובין הצורך למנוע הסלמה בגדה וברצועה    ארגוני הטרור מנסים באמצעות איומים לשבש את המצוד הישראלי אחר המחבלים    ההנחיות הן לעצור את המחבלים חיים אם הם לא ינסו לבצע פיגועים או להתנגד בנשק חם למעצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il