X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
טעות חמורה לחשוב כי מדובר באירוע נקודתי בלבד. על מדינת ישראל להיערך כבר אתמול להתמודדות עם המגמה האנטי ישראלית שרק תלך ותתעצם עם התגברות כוחם של האנטי ישראלים במפלגה הדמוקרטית
▪  ▪  ▪
ביידן. הוכרע [צילום: מנואל סנטה, AP]

הדמוקרטים באמריקה נכנעו לתכתיב של הפלג הפרוגרסיבי שונא ישראל והכפיפו את המפלגה הדמוקרטית ליישור קו בהוצאת סעיף מימון חימוש מערכת ההגנה כיפת ברזל. הפרוגרסיביים, ובהם המזוהים כאנטישמיים וכאוטו אנטישמיים, אילצו את הנשיא ג'ו ביידן להוציא את הסעיף ההגנתי מהתקציב כתנאי להצבעתם בעד התקציב. הנשיא ביידן, המגדיר עצמו כחובב ציון ואוהב ישראל ואף טען כי הינו חצי יהודי, הרים את ידיו בפני חורשי רעתה של מדינת ישראל, חבריו למפלגה, אשר הוכיחו כי כוחם רב להם.
סיוע החירום בסך מיליארד דולר אשר הובטח בתום מבצע 'שומר חומות' על-ידי הנשיא ביידן עצמו, לצורך רכישת מיירטים של מערכת כיפת ברזל, הוצא מהתקציב ובקרוב יובא שוב לאישור כחלק מתקציב הביטחון, תלוי מה יהיו מחשבותיהן של המחוקקות האנטי ישראליות, אלכסנדרה אוקסיו קורטז, אילהאן עומאר, רשידה טאליב ועוד. האבסורד הזועק עד לב השמיים הוא כי הדרישה להסרת הסעיף מהתקציב היא של מערכת הגנתית, לא התקפית, מערכת המונעת שפיכות דמים אשר סופה מי ישורנו.
טעות חמורה לחשוב כי מדובר באירוע נקודתי בלבד. על מדינת ישראל להיערך כבר אתמול להתמודדות עם המגמה האנטי ישראלית שרק תלך ותתעצם עם התגברות כוחם של האנטי ישראלים במפלגה הדמוקרטית. מדינת ישראל חייבת ליצור ציר מחבר חזק ועוצמתי עם הקולות השפויים, המבינים את מלחמת הקוממיות של מדינת ישראל אשר טרם תמה. אל מול הדור הצעיר הצומח בארה"ב, דור שנושם סיסמאות על כיבוש, אפרטהייד, ישראל הכובשת והמנשלת, חייבת לקום אלטרנטיבה שתדייק את מהות הסכסוך, אלא שכבר כיום חלק לא מבוטל מהיהודים בעיקר רפורמים וקונסרבטיבים בטוחים שהצד הרע בסיפור הוא לא הטרוריסטים אלא מדינת ישראל, לכן העבודה הינה סיזיפית כפולה ומכופלת.
בהנהגת המדינה, בממשלת הריפוי, האיחוי, השינוי לא היה מי שיצפה התנהלות מביכה שכזו. הרי הנשיא ג'ו ביידן וראש הממשלה נפתלי בנט יצרו קשרים עמוקים ותשתית איתנה בפגישה בת השעה, הפגישה שנדחתה והתאחרה עד שהתקיימה. האמת חייבת להיכתב, מיליארד דולרים אלה יגיעו למדינת ישראל כשהרפובליקנים והדמוקרטים יצביעו יחדיו ולגידולי פרא השנאה לישראל לא תהייה יכולת השפעה.
הכניעה המביכה לדרישות המחוקקות שונאות ישראל, היא רוח גבית לאווירה העכורה האנטי ישראלית, אנטישמית הנושבת בארה"ב. לדאבון הלב חלק מהנהגת המדינה מצא מייד את האשם בכניעת הנשיא, אשם אחד ואין בלתו - בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר. האיוולת צוטטה מפי שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, אשר קבע כי נתניהו הזניח את המפלגה הדמוקרטית וזו התוצאה. החרה החזיק אחריו נחמן שי השר לענייני חיזוק ודברור יאיר לפיד אשר קבע, בלי לשתות כוס מים, כי ישראל קוצרת את פרי הבאושים של מדיניות נתניהו וממשלתו. וכאילו לא היה די בהוזי הדעות ואבירי התבונה המדינית הללו, הגיח ממחסן הגרוטאות של הפוליטיקה הישראלית הרמטכ"ל לשעבר, שר הביטחון לשעבר, האיש שכינה את מזכיר המדינה מהמפלגה הדמוקרטית ג'ון קרי, משיחי ואובססיבי, בוגי יעלון, ותרם את אבחונו כי מיליארד הדולרים המעוכבים הם תוצאת התנהלותו המדינית של בנימין נתניהו.
הוזי הדעות המטילים את האשמה על בנימין נתניהו ולא על האנטישמים והאוטו אנטישמים במפלגה הדמוקרטית חייבים להפסיק להשתמש בהאשמה המגוחכת וליטול אחריות על כישלונותיהם ומבוכותיהם.
ייתכן כי האנטי ישראלים והאנטישמים ביקשו לקלל ויצאו מברכים, לנוכח ירידת קרנה והתהליכים האנטי ישראלים המתרחשים במפלגה הדמוקרטית, ערעור מעמדה של ארה"ב בעולם כולו זוהי שעת כושר אמיתית לאתחול מחדש של בניית החוסן הצבאי הלאומי וצמצום התלות בארה"ב. שיתופי פעולה עולמיים בייצור, בריתות אסטרטגיות נוספות עם מעצמות ומעצמות שבדרך.
הסנונית הדמוקרטית מבשרת הרע מעמידה במבחן אמת את היחס למדינת ישראל בממשל ביידן, משענת קנה רצוץ או שמא הידידה שלעולם לא תפקיר את ישראל?

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  26/09/2021   |   עודכן:  26/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
המדיות שמפרסמות מודעות דרושים שלא מאפשרות הזדמנות שווה משקפות את היעדר המדיניות הברורה בארגונים    מחקר חדש קורא להתייחס לנושא לא כבעיה אלא כאתגר שכל עובדי הארגון מחויבים לו
דוד ארגז
הפגם היסודי בשיטה הדמוקרטית שלנו היא שלעם יש כוח למנות אבל אין סמכות לפטר את נבחריו
יעקב קורי
לא מעט מחברות וחברי הקונגרס (תשעה בסך-הכל לעומת למעלה מארבע מאות בעד) שדחו את אישור הסיוע ביומיים עושים זאת משיקולים אלקטוראליים
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
· כבני אדם אנו נמצאים בדיוק באותה מדרגה כשאר בני אנוש    לכולנו תכונות שניתנו לנו על-ידי האל, כולנו בורכנו במתנת החיים, וכולנו מתמודדים עם המציאות לפי כוחנו, הבנתנו, יכולתנו הפיזית, השכלית, הכלכלית והתודעתית
איתן קלינסקי
אני מודה באשמות הרבות שמוטחות כלפי    כן, אני מודה בגאווה רבה באשמה, שאני שייך לאלו, שהחלוקה הקובעת עבורם אינה בין יהודים וערבים בארץ הזו, אלא בין מי שיש לו אינטרס בשיטה המעמדית הקיימת לבין מי שיש לו אינטרס לשנותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il