X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בקול שלו, רגוע, מלטף משהו, דיבר ראש הממשלה לאומה על ההישג החשוב, תקציב המדינה הראשון אחרי שלוש שנים המילים נעטפו כסוכריות, המשפטים היו כטבליות שוקולד מתוק ונימוח
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט במסיבת העיתונאים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לא הייתה עוד מסיבת עיתונאים כזו, תפאורה ממלכתית, שלישיה מעונבת, מחויטת, זקופת גוו, דגלי מדינת ישראל משלימים את התפאורה, האירוע המושלם מוכן ומזומן לבשר לעם היושב בציון כי כל האמצעים היו כשרים כדי להגיע לתקציב המיוחל. על העברת התקציב יש לברך, מדינת ישראל ייחלה לתקציב אשר לא הועבר בממשלה הקודמת והסיבות פחות משמעותיות למבחן התוצאה.
אבל מסיבת עיתונאים בלתי נשכחת שכזו לא הייתה לנו גם אחרי הפצצת הכור האטומי, אחרי שיונתן פולארד נחת בישראל, אחרי שהחיסונים הראשונים נחתו בישראל. זה היה ממלכתי ומתוק כמו שמעולם לא הייתה כאן מסיבת עיתונאים.
אפשר היה לוותר על כל השלושה ולהציב אחד, חביב, חכם, בעל יכולות וירטואוזיות בתחום הפוליטי ויותר מכל פטריוט גדול, ענק, פטריוט רק של מי? מנסור עבאס יכול היה לעמוד שם לבד מול האומה הנרגשת. הרי הוא ראש הממשלה (בפועל), ראש הממשלה החליפי, ושר האוצר אשר אינו יודע מה לעשות עם הזכייה הבלתי הגיונית בפיס של החיים.
מנסור עבאס החביב, אשר אט אט מתחוור בתחקירים אשר באופן שיטתי אינם מהודהדים במערכות החדשות בהן יושבים טרומבוני על, מגה שופרות, הוא המבוגר האחראי השולט ללא מצרים בממשלת ישראל-פלשתין הראשונה.
אבל השלושה העדיפו בערב החגיגי כשדגלי ישראל מאחוריהם להחביא את מנסור, להסתיר את המחיר העצום בו נרכש, להתעלם מהקשרים אל ארגון הטרור המבקש להשמידנו. יש מטרה אחת ואין בילתה, לא תהייה תקומה לבנימין נתניהו יהא המחיר אשר יהא, יהא האתנן אשר יהא.
בקול שלו, רגוע, מלטף משהו, דיבר ראש הממשלה לאומה על ההישג החשוב, תקציב המדינה הראשון אחרי שלוש שנים. המילים נעטפו כסוכריות, המשפטים היו כטבליות שוקולד מתוק ונימוח, המבט היה חודר, הדבש ניגר מהפנים המאופרות, החליפי והאוצר נענעו בראש, שלישיית התמיכה ניצבת מאוחדת, אוהבת, מלטפת מול האומה.
אחריו דיבר האיש שהפתיל שלו הקצר התארך ושוב התקצר וכעת במצב של פתיל האהבה והממלכתיות, וראש הממשלה החליפי הוסיף בסגנונו המעמיק, היסודי החכם כל כך, על מוסר, שחיתות וחשיבות בת המשפחה המתנדבת.
השלישיה הממלכתית, המחרימה חצי מעם ישראל, חגגה את הניצחון של העברת התקציב בממשלה שהקפיאה את ערכיה, קיפלה את דגליה, אפסנה את אמונותיה, ויתרה על האידאולוגיה והכל בשם הדיבר האחד עשרה, רק לא בנימין נתניהו. אם כל מסיבות העיתונאים נחתמה בסדרת שאלות קלות, בלי דרמות כמו שאמר ראש הממשלה, הכל נינוח, הכל ממלכתי.
מסיבת העיתונאים הממלכתית, הרגועה, המדהימה, המהממת, המרטיטה, הייתה שיקוף המציאות המטרידה. ממשלה העסוקה בנאומים אשר בינם לבין המציאות אין ולא כלום, תהום פעורה בין המעשים לנאומים. ממשלה אשר הישגיה עד כה מסתכמים בחקיקה אנטי דמוקרטית בעליל, בהקמת ועדות חקירה, בדריסה של האופוזיציה וברגישות סלקטיבית מול כל התנסחות של מי שמעז להרהר על קיומה ובעיקר בהסתרת מחלוקות, מריבות ואבחונים לא מחמיאים על החוכמה של אחד מאדריכלי הקמת האנדרוגינוס הישראלי הראשון. בכירה מדברת על סדרת הפיגועים שמבצע החליפי והתיקונים שנאלץ הנוכחי לתקן.
במסיבת העיתונאים לא נשאלה השלישיה הממלכתית על השחיתות שדבקה בחלקים ממנה, על מאות המינויים הפוליטיים, על מיסים וגזרות על הציבור החלש, השקוף, על גזרות נגד אוכלוסיית החרדים, על הנורווגים, על ההתנהלות המדינית מול ירדן, מצריים, ארה"ב, על העלאת שכר הפנסיה לגמלאי צה"ל, על ההתעלמות מהעלאת השכר לחיילי צה"ל, על החוקים הפרסונאליים, על הקשרים של רע"ם עם החמאס, משפחות המחבלים, על הכספים הייחודיים, על מכירת החיסול, על מיליוני שקלים המשולמים כאתנן לשרים בלי תיק וסגני שרים בלי תפקיד, על טיולים בדובאי על טיולים בעולם בלי מטרה וללא תוחלת. על עוד עשרות פיגועים קטנים וגדולים שהתבצעו תוך חמישה חודשים. אבל בגלזגו הרחבנו את אלבום הצילומים עם מנהיגי העולם.
מסיבת העיתונאים המדהימה בתולדות מסיבות העיתונאים הסתיימה. הייתה חוויה מרגשת. באירן, בעזה, בלבנון, בארה"ב, במועצת השורא התרשמו מאוד מההנהגה הישראלית המנומסת, המפרגנת. הנהגה שהעם לא בחר בה וההסתברות שייבחר בה בבחירות הבאות הינה כמעט כמו מספר המנדטים של ראש הממשלה ושר האוצר. אכן זו הייתה מסיבת עיתונאים מרגשת, האמנם בעריכה נחתכו מחיאות הכפיים הסוערות.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  07/11/2021   |   עודכן:  07/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיבת עיתונאים מהמדהימות ביותר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
"מחרים חצי מהעם", נוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  8/11/21 08:23
 
- שלמה המגיב דמגוג סמולני פוסט צ
אמירסקי  |  8/11/21 18:19
 
- ובכל זאת "אמירסקי"
שלמה המגיב  |  8/11/21 19:47
 
- ובכל זאת "אמירסקי"
שלמה המגיב  |  8/11/21 19:47
 
- ומי "חובר למפלגות בשמאל" ?
שלמה המגיב  |  9/11/21 08:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פרידה מאורי, ביזיון, שקרי ומסית, לקחים עקומים, הידד יש תקציב ורישום    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת ואושר    חודש טוב ושבת שלום
רבקה שפק-ליסק
באוקטובר 2011 אונס"קו קיבלה את פלשתין כחברה בארגון    ארגון אונסקו עוסק בהבטחת המורשת התרבותית והטבעית של העולם ובשמירה על זכויות אדם
רבקה שפק-ליסק
סער, בנט וליברמן אינם בוגדים אלא ההפך הגמור    הם גילו אחריות לאומית ושיתפו פעולה עם המרכז-שמאל כדי להציל את המדינה    ההסתה נגדם כבוגדים היא המשך הנורמה החדשה שהכניס נתניהו לחיינו
מנחם רהט
לבמאי 'אגדת חורבן' גידי דר, צדיק בסדום הקולנועית, נמאס מתעשיית השקרים של הקולנוע הישראלי, הנגוע בשנאת ישראל ובאהדת האויב: "מחיאות כפיים להסתה שקרית כאילו מבצעים כאן טיהור אתני, מעידות כי איבדנו את יצר ההישרדות שלנו"
איתן קלינסקי
אני מתקומם לנוכח התופעה, שזלפה ובלהה, האימהות של ארבעה שבטים בישראל, אינן מקבלות מקום ראוי במרחב האימהות של העם היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il