X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כל שישה חודשים אני בביקורת של רופאת עיניים שבודקת במיוחד את העין הטרוטה, רופא האוזניים מוציא את הפקקים מהאוזן הסתומה, והאורתופד כבר מזמן התייאש מהכתף השמוטה
▪  ▪  ▪
ביקור אצל רופאה [צילום: אדי ישראל/פלאש 90]

- איזה יום עמוס חוויות היה אתמול, סוף-סוף שמתי את נפשי בכפי ויצאתי מהבית אל הכפור, הרוח והגשם!
- לאן נסעת? לראות שיטפונות במדבר יהודה, לפארק הכרמל, לשייט, או לעיר הכי יקרה ופקוקה בתבל?
- שיטפונות יש לנו באמבטיה, את פארק הכרמל ואת הים אני רואה מהמרפסת, ופקקים יש לי באוזניים. פשוט הלכתי לקופת חולים שתי דקות מהבית... אך היום התחיל כרגיל עם הרצאה בזום על סין עם יואל שתרוג המעולה.
- אתה ממשיך לטייל בתבל על גבי המפה ובזום? תכף תגיד לי שהוא הרצה על אוכל סיני שאתה כל כך לא אוהב?
- חצי הרצאה הייתה באמת על אוכל סיני, בעיקר עקרבים וזיקיות, אבל זה כלום לעומת לילה קודם שניר אלון הרצה שעה וחצי על אוכל יפני, שאני ממש לא סובל, אפילו לא סושי!
- אני מבין שכמזוכיסט אתה נהנה לשמוע הרצאות על דברים שאתה שונא. שמעתי שהכי נהנית מסידרת ההרצאות של איבגי על ספר הטלפונים של חיפה.
- זה ההבדל בין מרצה דגול למרצה תקול, כזה שמקריא בטון יבשושי ספרי מופת. שתרוג, אלון ובמיוחד דוד איבגי כל כך טובים שגורמים לך להתעניין גם במה שאתה לא אוהב. ולפני שמישהו יחשוב שאיבגי באמת הרצה על ספר הטלפונים (מי שהאמין שבנט התקשר אליי), איבגי מרצה על אומנות מסופוטמיה וזה נשמע מעניין כמו אימפרסיוניזם.
- מה עם קופת חולים, אני במתח, אתה מספר כל כך מעניין שאפשר להירדם עד שאתה מגיע לפואנטה!
- כל שישה חודשים אני בביקורת של רופאת עיניים שבודקת במיוחד את העין הטרוטה, רופא האוזניים מוציא את הפקקים מהאוזן הסתומה, והאורתופד כבר מזמן התייאש מהכתף השמוטה. אז עטיתי מסכה, נחנקתי שעה שלמה עד שהגיע תורי ונכנסתי לרופאה עם דוך ערפילי על משקפיי שלא איפשר לי לראות את האותיות המרצדות בלוח.
- אז היא הרשתה לך להוציא את המסכה כדי שתראה? תכף תגיד לי שבגללה גם אתה לא שומע.
- איך ידעת? לגבי הערפל יש לה פטנט, ללחוץ ליד האף וזה מעלים את הערפל, אבל בקשר לשמיעה לא הצלחתי להבין מה היא אומרת מבעד למסכה שלה. היא אמרה לי שוב ושוב שאם תהיה לי דלקת אלך למרפאה באאאווןן.
- מה זה אאאווןן? רבת עמון, ארנון או אגמון?
- אחרי דין ודברים התברר שהכוונה שלה לארמון. אמרתי לה שעם כל הכבוד - ארמון מתקשר אצלי רק עם קונצרטים ולא עם מרפאות והיא ענתה לי שזה היה ממזמן... טוב, לא סיפרתי לה אם הייתי מתפלח לקונצרטים או לא, צריך לשמור על תדמית, היא עוד תחשוב שהייתי בקומנדו ארמון.
- תתקדם חביבי, בנט ממתין כבר שעה על הקו, הוא צריך לנסוע לנתב"ג לקבל את גילת והילדים.
- איך שאנחנו יוצאים מהמרפאה אנחנו נקלעים לטורנדו אימתני ומזל שלבשתי את הבטלדרס הישן והטוב, זה עם הקפוצ'ון וכך לא עפו לי מכשירי השמיעה מהרוח. אבל איך שאני מגיע לאוטו, מתנשם ומתנשף, אני ממהר להוציא בתנועה חדה את המסכה הארורה ואופס, עף לי המכשיר הימני ולקח לי רבע שעה לחפש אותו במעבה האוטו.
- זה ממש מרתק, כדאי לך לכתוב על זה סידרה בטלוויזיה. אני מבין שחזרת הביתה והלכת ישר לישון.
- מה אתה חושב שאני זקן חלשלוש שמתעייף מהרפתקאות שאפילו מרקו פולו לא התמודד איתן? המשכתי בסדר היום הרגיל - קריאה בספר המעולה "הרפון", סרט בנטפליקס על סרייבו, ולקינוח תוכניות בערוץ 11 ו-12.
- הגיעו ימות המשיח, ירדת לעם ורואה חתונמי, נולד לשיר ומת לשרוד? או ברוח ההרצאות שלך - השף האשף!
- ממש לא! באופן יוצא מהכלל הייתה תוכנית מעולה זמן אמת בערוץ 11 על ההפרטות ובערוץ 12 ארץ נהדרת.
- אבל שתי התוכניות שודרו במקביל, אז איך הצלחת לראות את שתיהן, תפסתי אותך בשקר כמו את עידית סילמן.
- המצאתי פטנט, להלן אפליקצית קורי, שאני רואה את ערוץ 11 בלי פרסומות, מקליט את ערוץ 12 ואחר כך רואה את ארץ נהדרת בלי הפרסומות, ומסיים לראות כמו כל עם ישראל שראה רק את ארץ נהדרת עם הפרסומות.
- ממש גאוני! אבל זה הורס את המזימה של הטייקונים שנותנים לנו לחם ושעשועים ולא רוצים בשום פנים שתראה את זמן אמת, כי הם מעוניינים רק בפייק ניוז, או לכל היותר סאטירות על בנט, ביבי וגילת. אתה ממש מסוכן, מה יקרה אם ילכו בעקבותיך כמה מיליונים ויבינו סוף-סוף איך פועלת שיטת השקשוקה?
- האמת היא שמהתחלה אמרתי לאשתי שתחיה ברומנית - DE UNDE - מאיפה משתין הדג המסריח ומה עומד אחרי המכרזים המפוברקים, ההפרטה המושחתת, והאזרח המדוכא. הפתרון הוא - FOLLOW THE MONEY לך בעקבות הכסף, עד שתגיע לפוליטיקאי או למנכ"ל שקונים אותו בשוחד חוקי או לא, וכך היה גם הפעם.
- מעולה. הבעיה שיש רק תריסר אנשים שממש איכפת להם מזה - ירון זליכה, גיא רולניק, עוד איזה פרופסור שעדיין לא קנו אותו, עוד איזה עיתונאי שעדיין עצמאי, ואתה שכותב כמו גרפומן אבל איש לא קורא!
- אתה צודק, וממשלת השינוי בוודאי לא תשנה דבר כי היא על טהרת הניאו ליברלים, חסידי ההפרטה, מודל סינגפור בלי רוח לי קוואן יו, דוגמת נורווגיה אבל רק בכנסת, עם שמאלנים שתומכים רק בזכויות האזרח של הפלשתינים אבל לא בזכויות הצדק החברתי והכלכלי של עם ישראל.
- או בפרפרזה על דברי זליכה מאמש - מנהיגות עם עין טרוטה שרואה בפתח הצר רק את האלפיון העליון, עם אוזן סתומה שלא שומעת את שוועת ההמון, עם כתף שמוטה שלא נותנת כתף לאזרח הקטן, מתכננת את החופשה במלדיבים, את ההלוואה בלי להחזיר שיקבלו מהטייקונים, את המכרזים המפוברקים שיתרמו לעמותות שלהם!

תאריך:  09/12/2021   |   עודכן:  09/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
כשאני מביטה סביבי, אני מוצאת שכמעט כל האנשים ממהרים    כולם חיים בתחושה שעליהם להגיע למקום כלשהו    מרוץ החיים מושך אותם לאלף כיוונים ולאלף משימות, וכולם מרגישים תמיד שהם מאחרים בדקה את המשימה הבאה
יוסף קנדלקר
מדובר בכשמונים ג'יפאים מוכשרים, שמחלצים מספר שנים בהתנדבות כל מי שנתקע עם הרכב בשטח ולא בשטח    החלו את דרכם כיחידת חילוץ דרומית, ואט אט הגיעו מתנדבים ששמעו על המיזם, והצטרפו מכל קצוות הארץ
איתן קלינסקי
יוסף מבצע פעילות כלכלית מרשימה, שיש לה פירוש אחד - הלאמה. ההלאמה מבוצעת על-ידי רפורמטור בעל רגישות מוסרית. כל יישומה של הרפורמה שבוצעה על-ידי יוסף בוצעה רק בדרכים מוסריות ואנושיות בניגוד להלאמות כוחניות
הרצל חקק
הסופרת אסתר דגן קניאל קוראת את חייה כהיסטוריה    כשהיא חוזרת לימי ילדותה, היא יודעת ללקט פנינים מן ההיסטוריה העשירה והצבעונית, ולעצב לה תפיסת עולם, שהיא פירוש לעולם שהיה, אסתר קניאל בונה מדרש חדש
צבי גיל
איפה קולם של אסירי ציון, לוחמי החופש ברוסיה הסובייטית נוכח קיום בתי כלא ועינויים ברוסיה הפוטיניסטית, שמזכירים את הגולגים בברית המועצות ומחנות הריכוז    היכן ההומניסטים של המדיה - חתני פרס סוקולוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il