X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם לא גונבה לאוזנכם השמועה שיש מיליארדרים התורמים חזרה את רוב הונם לקהילה? אם הם מתכננים מס כך שלא ישלמו אגורה למדינה שבה הם חיים זה כדי שהמגזר הציבורי לא יתנפח
▪  ▪  ▪
יורישו לציבור [צילום: AP]

מכל הידיעות שפורסמו לאחרונה המוזרה ביותר הייתה שמיליארדרים ניסו להשפיע על שרי ממשלה לא להטיל מגבלות על המסחר בקניונים למרות הסכנה להידבקות באומיקרון בקצב מסחרר. ואני תוהה איך מעזים לחשוד בכשרים, במיטיבי האומה, שמעלילים עליהם שמקימים אגפי סרטן בבתי חולים אחרי שמרעילים אותנו במפעלי כימיקלים, קתדרות למנהל עסקים שבהן אין דריסת רגל למי שלא ניאו ליברל, מוזאונים שיפארו את שמם לנצח.
הלאה לכם, מלעיזים ומחפשי סנסציות. של נעליך מעל רגליך וזרוק אותן על מכחישי המיליארדרים, שעושים לנו רק טוב ומחזיקים לוביסטים רק לקידום מפעלי הצדקה שלהם. קחו דוגמה, אתם בני בלי שם, בלי ייחוס ובלי כבוד, מהצניעות של אנשי הכבוד, שגרים בארמונות קטנים של שלושים חדרים, נוסעים במכוניות פורשה חסכוניות, מעדיפים מטוס קטן משלהם, ומדירים עצמם מסוויטות במלונות גדולים עבור מלונות בוטיק באתרים אקזוטיים.
מה זאת הגזענות הזאת וההכללה כלפי "מיליארדרים"? זה כמו ההכללה כנגד מתנחלים קלגסים ושמאלנים בוגדים. האם לא גונבה לאוזנכם השמועה שיש מיליארדרים התורמים חזרה את רוב הונם לקהילה? אם הם מתכננים מס כך שלא ישלמו אגורה למדינה שבה הם חיים זה כדי שהמגזר הציבורי לא יתנפח. אם הם מפטרים אלפי עובדים בפיטורי יעול ומחזיקים את השאר כעובדי קבלן זמניים בלי זכויות זה רק כדי שהעובדים לא יבזבזו את כספם.
אין ידיד אמת גדול יותר לכדור-הארץ מאשר אילי ההון העושים הכל למניעת משבר האקלים כי הם כבר מזמן מכרו את כל התעשיות המזהמות שלהם. המיליארדרים עושים הכל לצמצום רשויות האכיפה הבזבזניות כי אין כמו בקרה עצמית, למניעת ספקולציות, בועות מניות ונדל"ן, נגזרים מטורללים, חשבונאות יצירתית, דוחות פיננסיים לא שקופים. וקטני האמונה יוכלו לקבל ערבות של דרעי וברני מיידוף. כי הם כולם אנשי כבוד עם מילה והדרת כבוד.
אני מעדיף לחטוא לעצמי, לכם, רק לא לחטוא לאנשי כבוד כאלה. כמו יוליוס קיסר שהוריש את כל כספו לעם הרומאי, כך כל המיליארדרים מתכוונים להוריש את כל כספם (בלי מיסי ירושה) לאנושות. הם החליטו להעמיד לרשות העולם את הטריליונים ברזרבות השוכבות בטלות בריבית אפס לפתרון משברי האנושות - ביעור פנדמיות, ההתחממות הגלובלית, השאת אי-השוויון, שחיקת מעמד הביניים, העוני המשווע, מצוקות ההגירה והעולם השלישי.
הו, קטני האמונה, אין טעם שתדעו עד כמה המיליארדרים אוהבים אתכם! ברוטוס וכל המלעיזים טוענים שאילי ההון שאפתנים, אנוכיים, חזירים, אך עוד לא נולד המיליארדר שלא עשה את הונו בצורה ישרה, בלי עושק, בלי שוחד חוקי או לא חוקי, כולם נקיי כפיים, צדיקים וברי לבב. אחים, בני ישראל, אזרחי עולם, שמעו את דבריי אלה, זה סיפור על אנשי כבוד, יש ממון יש כבוד, וכל בעל ממון הוא גם בעל כבוד, מילת כבוד שלי שכל דבריי הם אמת!
... האמת, שזה בזבוז זמן ללמד את יוליוס קיסר בתיכונים ועוד באנגלית. איך זה יתרום להמצאת אפליקציה, להתעשרות באקזיט, או לצפיה בריאליטי? עדיף בהרבה לנחש מי זה הזמר במסיכה, מי ישרוד בג'ונגל של האי הטרופי, מי זה הזמיר הבא לאירוויזיון שישיר שירי מופת כמו שאקה יא בום בום ולא ילמד סונטות של שיקספיר. כך יונצח שלטון המיליארדרים, ביבי הולך ובנט בא, אך הטייקון והביטקוין לעולם ייכון, זו הריאליטי של החיים!

תאריך:  22/12/2021   |   עודכן:  21/12/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המיליארדרים - אנשי כבוד ופילנתרופים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מילדותו משה למעשה עובר מיד ליד עד שהגיע למרום הפסגה, בה הוא רועה של עם    עם ישראל, שחי במציאות של השפלה ושיעבוד במצרים, זכה למנהיג שתרם רבות לחלצו מביבי השעבוד
רועי אורן
גוסטינג הוא מונח חדש יחסית בתחום הפסיכולוגיה    הוא מתייחס למצב של ניתוק פתאומי של קשר ללא התראה או הסבר, כאשר הצד הנעלם אינו מגיב גם כאשר הצד הננטש מבקש להבין מדוע הוא נטש
עמית דובקין
די מביך לחשוב ש-130 שנה לאחר שנפתחה הרכבת התחתית של לונדון, באמצעים טכנולוגים נחותים לאין ערוך לעומת ימינו ועשרות שנים לאחר שבמצרים, מדינת עולם שלישי טיפוסית, ובמטרופולין ענק בן 17 מיליון תושבים דוגמת קהיר, הוקמה לתפארת רשת רכבת תחתית משוכללת, מדינה לכאורה מתקדמת וחברה ב-OECD דוגמת ישראל, יוצאת מגדרה בשנת 2021 למראה מנהרה בבנייה
מרדכי ליפמן
"האם בריטניה צריכה להילחם? האם הגיוני שחיילים בריטים צעירים ימותו במלחמה שלפי כל הסימנים היא אבודה? או שהבריטים צריכים להגיע לאיזשהו הסכם שעשוי להציל מאות אלפי אנשים? ואם ייחתם הסכם כזה, הסכם יעיל לסיום המלחמה שיוציא ממנה את בריטניה, אולי הסכם כזה יציל את חייהם של מיליונים בכל העולם"? כך דיברו רבים בבריטניה, אחרי כיבוש צרפת על-ידי הגרמנים
מרגלית מולנר-גויטיין
"תומרקין הוא מהחשובים ומהמקוריים שביוצרי הסגנון המודרני בפיסול הישראלי, יצירתו הטביעה את חותמה על האמנות הישראלית בארבעים השנים האחרונות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il