X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אחרי שהדמוקרטורים החדשים פועלים למנוע מאזרחי ישראל לתת אמונם במנהיג הנבחר שלהם, החליטו הדמוקרטורים החדשים לטהר את שרידי הימין הנמצאים בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל
▪  ▪  ▪
ברדוגו. הושתק [צילום: אוליב7ר פיטוסי/פלאש 90]

המופעים האנטי דמוקרטיים התרגשים על אזרחי מדינת ישראל חדשים לבקרים, גרמו למנהיג הצפון קוריאני, קים ג'ון און, לשלוח משלחת דור המחר להשתלמות זריזה בקורס 'דיקטטורה במסווה דמוקרטיה'.
התהליכים ההרסניים המתרחשים בשנים האחרונות במדינת ישראל, מההחלטה שלא לכבד את הצבעת הבוחרים ולשלול מהם את הזכות הבסיסית לבחור את מנהיגם, דרך הגילויים המבעיתים על רוגלות במכשירי הסלולר של פוליטיקאים ובעלי משרות רמות, ועד לחשיפות המטרידות של טיהור המרחב התקשורתי באמצעות 'עריפת ראשים' וסגירת מיקרופונים לבודדים המזוהים כאנשי ימין, מוכיחה כי הדיקטטורה בעטיפת הצלופן הדמוקרטית לא עוצרת בשום גבול ולא על סיפו של אף קו אדום.
אחרי שהדמוקרטורים החדשים העבירו סדרת חוקים פרסונליים, אחרי שהדמוקרטורים החדשים רמסו ברגל גסה כל זכות פרלמנטרית של חברי אופוזיציה, אחרי שהדמוקרטורים החדשים, מבקשים לשלוט על הרשתות החברתיות, אחרי שהדמוקרטורים החדשים פועלים למנוע מאזרחי ישראל לתת אמונם במנהיג הנבחר שלהם, החליטו הדמוקרטורים החדשים לטהר את שרידי הימין הנמצאים בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל.
הדמוקרטורים החדשים עושים זאת ללא בושה, עורפים את ראשו של הפרשן הפוליטי אשר תוכניתו זכתה במקום הראשון בסקי ההאזנה של התחנה עם 690,930 אלף מאזינים, כאשר התוכנית השנייה בדירוג זכתה ל-227,295 מאזינים, פער עצום לכל הדעות.
בקוריאה הצפונית, כמו בקוריאה הצפונית, משטרת המחשבות החליטה להשתיק את איש הימין היחיד בתחנה, האיש שהביא להם את ההישג העצום בנתוני ההאזנה ובמהלך אנטי דמוקרטי בעליל החליטה לסתום את פיו ואת פיהם של מיליונים אחרים ולהדיח אותו כמובן בהוראת פוליטיקאים עלובים ומבוהלים המגדרים עצמם בחגורות הגנה של חוקים אנטי דמוקרטים ובמעשים צפון קוריאנים.
חופש הביטוי נרמס שוב ושוב על-ידי אלו הבטוחים כי הדמוקרטיה היא נר לרגליהם ומעת לעת יוצאים עם ארגוניהם, עמותותיהם, עלי בריקדות להציל את הדמוקרטיה, את שלטון החוק, את חירויות האזרח, צווחים ככרוכיה תחת כל עץ רענן ומעל כל במה "הדמוקרטיה בסכנה" והם הם הרומסים אותה ברגל גסה.
פוליטיקאים חסרי עמוד שדרה מוסרי המבועתים מעוצמת ההאזנה של הפרשן הימני היחיד בתחנה הצבאית המיותרת, הורו על סילוקו ויהי-מה. פוליטיקאים אשר סף-הרגישות שלהם לדעה שונה גורמת להם לצמרמורות בגוו התחתון, מכתיבים מי ישדר ומי ימוגר. התחנה הצבאית המיותרת היא אות קין וחרפה מודל צפון קוריאני של תחנת רדיו בקוריאה הצפונית.
ההחלטה של אנשי הימין שלא להתראיין בתחנה היא צעד מיותר ולא נכון בעליל. חובה להתראיין בתחנה, יום יום, ולהוביל את השיח בכל נושא, מהפגנת החקלאים ועד להתפתחות המכונית החשמלית, לכיוון אחד, זכויות אדם, חופש הביטוי ודמוקרטיה מתגוננת מול חונטה פוליטית שאיבדה כל רסן.
כמו בסוף כל נאום של קאטו הזקן, מרקוס פורקיוס קאטו אשר היה חותם באמירה: "מלבד זאת אני סבור שיש להרוס את קרתגו". אף אני סבור שיש ומייד לסגור את תחנת קוריאה הצפונית.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/02/2022   |   עודכן:  14/02/2022
+גנץ: ממשיך לבחון קידום הוצאת גלי צה"ל מהצבא
18:28 14/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון מסביר עיכוב של למעלה משנה חלפה מאז החליט לשנות את מתכונת השידורים בתחנה: "הבנתי שמדובר בסוגיה מורכבת בעת הזו"  ▪  "מנסים ליצור מצג שווא מגוחך כאילו אני משתמש פוליטית בתחנה"

גנץ. לא מתכוון להתייחס לשדר כזה או אחר [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מינוי, טובת הנאה ותמורה
14:59 14/02/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

ממלאת-מקום המפקד/ת של גלי צה"ל עושה מהפכות בעלות משמעות פוליטית  ▪  האם פעולותיה ראויות?  ▪  האם תוכל להיבחר כמפקדת קבועה?

אלטזטיין. קבועה או זמנית? [צילום: יוטיוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך מבטאים קוריאה הצפונית בעברית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה ל עמנואל בן סבו
שלמה שכטר  |  15/02/22 11:16
2
כל הכבוד, מר בן סבו ל"ת
עמעד  |  15/02/22 11:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
אפרים הלפרין
ממלאת-מקום המפקד/ת של גלי צה"ל עושה מהפכות בעלות משמעות פוליטית    האם פעולותיה ראויות?    האם תוכל להיבחר כמפקדת קבועה?
רון בריימן
מלאכת ההדחה של ברדוגו הוטלה על גלית אלטשטיין, מי שהתמנתה לאחרונה לממלאת-מקום מפקד התחנה "הצבאית" - שזכות קיומה והצורך בה שנויים במחלוקת - למרות שמעולם לא שירתה בצה"ל ומעולם לא פיקדה על חיילים    וזו לא אחרה לספק את הסחורה: ראשו של ברדוגו הוגש לשר הביטחון    למעשה היא קיבלה תפקיד של קומיסרית וביצעה אותו, מן הסתם לשביעות הרצון של אדוניה ושולחיה, ולא רק של בני גנץ, הממנה הישיר על הקומיסרית
עידן יוסף
גלית אלטשטיין שעמדה בראש ועדה שניסחה את הקוד האתי של התחנה אומרת כי שיקוליה היו מקצועיים ולא היה מהם מנוס    מעריכה שחרם הראיונות שהכריזו מפלגות בימין לא יימשך לאורך זמן    ברדוגו: "מי שאחראי לפגיעה בחופש הביטוי הם ראש הממשלה בנט, שר החוץ לפיד ושר הביטחון גנץ"
עידן יוסף, מירב ארד
תוכנית הערב תהפוך ליומן חדשות בהגשת ירון וילנסקי בלבד    מפקדת גלי צה"ל מאפשרת לברדוגו להגיש ביום שישי את מחשבות בע"מ המשודרת עם שלונסקי    קולות בליכוד דורשים סגירה של גלי צה"ל
עידן יוסף
השניים יובילו את רצועת הבוקר המתחדשת של גלי צה״ל בין 08:00 ל-10:00, ראש בראש מול קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il