X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ישראל המזרחית הראשונה היא הפרופסור שלמה בן-עמי ומשה שחל ושלמה הלל ושבט בנאי ויגאל בשן ורונית אלקבץ ורבקה זוהר ויזהר כהן ואבי טולדנו ותיקי דיין ויניב ביטון וישראל השנייה היא זו הנוהה אחרי בנימין נתניהו ובה מירי רגב ומיקי זוהר
▪  ▪  ▪
שלמה בן-עמי [צילום: פלאש 90]

קיבלתי טקסט המיוחס לאורנה בנאי וכתבתי את הפוסט הבא. עתה קיבלתי תיקון כי נכתב בידי עו"ד רינה ענתי. ובכן "כל המביא דבר בשם אומרו - מביא גאולה לעולם". אני מודיע כי הטקסט הבא, שייוחס לאורנה בנאי (ראויה מאוד בפני עצמה) שייך לעורכת הדין ענתי.
ענתי כותבת
עורכת הדין ענתי כתבה פוסט לתפארה. ראוי לתפוצת נאט"ו. היא התנסחה מעדנות, ואני אתמצת את דבריה בלשון מחוספת:
אין חלוקה עדתית של ישראל א' וישראל ב' לפי עדות. החלוקה חוצה עדות. ישראל המזרחית הראשונה היא הפרופסור שלמה בן-עמי ומשה שחל ושלמה הלל ושבט בנאי ויגאל בשן ורונית אלקבץ ורבקה זוהר ויזהר כהן ואבי טולדנו ותיקי דיין ויניב ביטון וישראל השנייה היא זו הנוהה אחרי בנימין נתניהו ובה מירי רגב ומיקי זוהר, ואני הייתי מוסיף גם את ההנמקות וההתנסחויות של דוד אמסלם וד"ר שלמה קרעי.
זו חלוקה על-פי חינוך. ישראל הראשונה עובדת קשה ומשלמת מיסים ושומרת חוק ומכבדת אותו, וישראל השנייה הכרוכה אחרי ביבי "הפכה את הקופה הציבורית לקופה פרטית" ורודפת אחרי ג'ובים ומשתרעת מקזינו בבולגריה עד לזיוף טפסים בבחירות לליכוד.
היכן קו השבר לפי ענתי? כאשר את מקומם של בן עמי ושחל והלל תפסו בכנסת אריה דרעי ודומיו. כך בנאי המייחלת לתיקון כל מה שהשאיר אחריו ח"כ ביבי.
כתוב מעולה. הייתי מוסיף רק עוד היבט: וכך גם אצל האשכנזים. יש מושחתים ויש ישרי דרך. יש הממלאים חובתם באחריות ויש הגוזלים לעצמם. דין החלוקה הפנימית המזרחית כדינה גם בין האשכנזים. ואם יבוא התיקון אליו מייחלת בנאי - כי אז "בא לציון גואל".

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  15/02/2022   |   עודכן:  15/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם דורי
היה איש שימור טכנולוגיות ישנות מספר 1 בישראל והרוח החיה מאחורי מבצע השימור של המגרסה במלכיה
עמנואל בן-סבו
הטרור של מחבלי ירושלים בלב מדינת ישראל הוא אינו גזרת גורל    במציאות שפויה, ראש הממשלה ונשיא המדינה היו מוציאים הודעה מיוחדת, השר לביטחון פנים, המפכ"ל, מפקד מג"ב היו מתכנסים לישיבת חירום ופועלים ללא שהייה
יאיר נבות
הקאנצלר שולץ יגיע היום למוסקבה יממה אחרי ביקורו אצל הנשיא זלנסקי, וייפגש עם הנשיא פוטין    שולץ ודאי יזהיר שוב את פוטין מההשלכות האפשריות של הרחבת הפעולה הצבאית נגד אוקראינה, פוטין יכחיש, ובזה כנראה יתמצה הביקור. הסיכוי לפריצת דרך דיפלומטית נראה נמוך
רפי לאופרט
הניחושים בדבר כוונותיו הצבאיות של פוטין מגיעים לשיאם. לא יהיה נכון לחשוב שהוא פועל מתוך גחמה המבקשת לנצל מצב זמני לא נוח של ארה"ב באסיה ובאירופה. הוא מבקש להחזיר לרוסיה נכסים ביטחוניים ופוליטיים מעצמתיים שאבדו לה בעת פירוק בריה"מ, בטרם מתגבש בעולם מבנה מעצמתי רב-קוטבי חדש עם אזורי השפעה מובהקים. אם ישיג זאת ללא מלחמה, ישמחו על כך כמעט כולם; האם אוקראינה מוכנה לשלם את המחיר?
יוסף גערליצקי
על ה'מראות הצובאות' אומר הקב"ה: "אלו חביבין עליי מן הכל"    כי כל עיקר תכלית הכוונה היא החביבות של עם ישראל בהינתקותו מהיצר, שיהודי מחליט "לרחוץ" את עצמו מהעניינים הבלתי רצויים של תאוות היצר, דבר זה חביב על הקב"ה עוד יותר מאשר עבודת המשכן עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il