X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בווינה מנהיגי העולם הנאור, כולל המנהיג החלש של המעצמה החזקה בעולם, עסוקים בשנה האחרונה, ברפיסות, כניעה וחולשה מתמדת כלפי סוחרי המוות ומפיצי רעל השנאה
▪  ▪  ▪
"ועדת הנגידים" של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית [צילום: ליסה לוטנר/AP]

יהודים מותקפים בלונדון, מוכים, חבולים ושוכבים על הריצפה באמצע היום, במרכז הרחוב, והעולם שותק. הס פן תעיר. עכשיו האומות הדמוקרטיות, שוחרות השלום ומשלמי מס השפתיים כנגד האנטישמיות הגואה במדינותיהן עסוקות מאוד בווינה, במשא-ומתן עם מדינה המבקשת להשמיד את מדינת ישראל מתחת השמיים.
בל תטעו, לא על עוצמת הענישה של מי שמבקשים להשמיד את היהודים היהודים דנים בטרקליני הפאר בווינה, לא על סנקציות ותביעות חד-משמעיות לעצור את הפצצה הגרעינית ואת הפיתוח המואץ של הטילים הבליסטיים המקיפים את ארה"ב, אירופה ומדינת ישראל. לא על חרם עולמי ובידוד המדינה המבקשת להשמיד את מדינת ישראל דנים שם בין גביעי הקריסטל לשטיחים האדומים, ולא על הוצאתה ממשפחות העמים של מדינת הטרור המפיצה הרג ומוות בעולם כולו.
בווינה התכנסו מנהיגי העולם החופשי לא כדי לדון על פירוק המעוזים הקדמיים, גרורות השנאה, מוצבי הטרור המתפתחים במדינות העולם, הזרוע הארוכה של מדינת החושך אשר הבטיחה להרוג, לאבד ולהשמיד כל זכר מהעם היהודי. טרוריסטים חנוטים בעניבות מעוצבות וחיוכים מסמאי עיניים לא נתבעו על-ידי מארחיהם לעצור מייד את דיכוי הנשים, את רעב האזרחים, את רצח העיתונאים וההומוסקסואלים, את ההתעמרות והדיכוי במדינתם.
בווינה מנהיגי העולם הנאור, כולל המנהיג החלש של המעצמה החזקה בעולם, עסוקים בשנה האחרונה, ברפיסות, כניעה וחולשה מתמדת כלפי סוחרי המוות ומפיצי רעל השנאה. ההנהגה העולמית נכנסה ברצון ובהתלהבות לחדר העיסויים המפואר בווינה כשכל תכליתה ביצוע עיסוי רב זרועות ולאומים לאגו האירני. ההנהגה העולמית הסובלת מליקוי מאורות פתולוגי, מאיבוד היכולת להבחין בין האור לחושך, בין הטוב לרע, עסוקה מעל לראש, עד כדי גיחוך מעורר חמלה בניסיון לחלות את פני מנהיגי הטרור, נכונים לוותר על כל ערכיהם, אמונותיהם, ויהודי העולם כדי שאנשי המוות יגידו, כן.
כשהאנטישמים בלונדון ובשרלוטסוויל שבווירג'יניה, בברלין ובפאריס, בליסבון ובבודפשט, בהאג ובוורשה, באוסלו ומדריד, ברומא ובפראג, מרימים ראש, מצדיעים במועל יד, צועדים במדי אס אס, זועקים כשדגליי צלב הקרס מונפים אל על "מוות ליהודים, מוות לישראל, יהודים החוצה", בווינה מרימים כוס של משקה לא אלכוהולי לתפארת אירן, לתפארת המבקשים להשמיד את העם היהודי, לתפארת השנאה, לתפארת הטרור, לתפארת מחסלי העם היהודי.
בווינה לא רק מרימים כוסית, לא רק מאפשרים למנהיגי מדינת הטרור להמשיך להפיץ את הנשק הקטלני, לייצר טילים מדויקים נושאי ראשי נפץ גרעיני, להסתער לעבר השגת הפצצה הגרעינית, להלך אימים על העולם כולו בכלל ועל העם היהודי בפרט. בווינה גם קדים ומרכינים ראש ביראת כבוד לטרוריסטים אשר מחו על האיחור בהסרת הסנקציות, הזעיפו פנים על הניסיון לקבל תמורה מינימלית כד לחזור להסכם המקורי, מתבצרים בעמדתם ומביטים בחיוך על ההתקפלות העולמית המפוארת.
סוחרי המוות עם הגלימות יודעים שמנהיגי העולם חלשים, נטולי כל גרם של רצון להתמודד עם המציאות המתריסה שמציגה מדינת מכחישי השואה המבקשת לבצע שואה אקטיבית יותר ביהודי העולם. לכן כשהאנטישמיות בעולם מתגברת, כשבמדינות הנאורות מניפים דגל לבן בהגנה על היהודים אזרחיהם, כדאי להציץ מעבר לווילונות הפאר בווינה ולהבין שהחיבוק העולמי לו זוכה אירן חזק כל כך ומותיר את מדינת ישראל לגורלה.
האנטישמים החדשים והישנים משתפים פעולה. המטרה להעביר את מדינת ישראל על יהודייה מהעולם. כשתראו עוד יהודים מותקפים, מוכים, מושפלים נרמסים בעוד ועוד מדינות העולם הנאורות, אל תשיתו ליבכם לגינויים הרפים ממנהיגי העולם, את העוצמות הם שומרים לטרקלין ההוא בווינה. אל מול אמירתו המטרידה של השר לענייני התפוצות, נחמן שי, "לא חושב שצריך להגיד ליהודי העולם לעלות לישראל", זה הזמן לעודד עליית יהודי העולם למקום היחיד עבורם שהוא בית, למדינת ישראל אשר בארץ ישראל.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  16/02/2022   |   עודכן:  16/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האנטישמיות צועדת בראש מורם באמצע היום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
השוואות ופרשנות נוסח בן סבו
שלמה המגיב  |  16/02/22 13:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
איני רוצה להעכיר את מצב הרוח של הקוראים, אבל אל לנו לטמון את הראש בחול    חשש גדול ממבנו הביטחוני, ממידת מוכנות הצבא למערכה הבאה ומאדישות הציבור לאיום האמיתי הנשקף לנו מאויבינו הקרובים והרחוקים, שנערכים במלוא הרצינות למערכה הבאה, מצויידים בנשק מתקדם ביותר, מנוסים יותר בלחימה, נחושים יותר לצאת לסיבוב נוסף והפעם בתקווה לנצח, להכות בנו מכה אנושה
רות רזניק
רובם הגדול של הקשישים חיים מתשלומי הביטוח הלאומי והבטחת הכנסה בסכומים זעומים, ללא צבירת פנסיה ממקום עבודה
יעקב קורי
במדינה שכולם מקוננים על האחרים שהם הסיבה לכל הבעיות, לא פלא שזה נדבק גם לזוגיות, כשהבעל או האישה מלאים טענות כרימון, מצוברחים, חמוצים, מעליבים בחברה את בן/בת הזוג, כדי להגביר את תחושת המצ'ואיזם, הפמיניזם
יוני בן-מנחם
הכתובת הייתה על הקיר והיעדר המשילות של ישראל במזרח ירושלים הביא להתחדשות מעשי האלימות בשכונת שיח' ג'ראח    ארגון חמאס נמנע, לפי שעה, מהסלמה מגבול הרצועה בתגובה על האירועים בשיח' ג'ראח, אבל הסכנה לא חלפה, גורמי הביטחון של ישראל חייבים לאכוף במקום את החוק והסדר
איתן קלינסקי
נתן אלתרמן, שהעניק לשירה העברית את המלים היפות "נלבישך שלמת בטון ומלט ונפרוס לך מרבדי גנים" הוא לא ראה רבבות פועלים פלשתינים חוצים מחסומים בשעת בוקר מוקדמת כדי להלביש את מדינת ישראל "בשלמת בטון ומלט..."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il