X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ביבי אשף בייצור עלילות כאלה או בניצולן לפני כמעט 30 שנים המציא את הקלטת הלוהטת, שלא הייתה ולא נבראה, וגרם לרצח אופי של דוד לוי שהתמודד עימו על ראשות הליכוד
▪  ▪  ▪
נתניהו. זיהם את חיי המדינה [צילום: אויבר פיטוסי/פלאש 90]

כל החודש רתחו ימי הלהבות1. הנאשם בפלילים ח"כ בנימין נתניהו נכנס בראש שופרותיו לזירה זמן קצר אחרי שהחלו הפרסומים המטלטלים כאילו המשטרה בפיקודו של רוני אלשיך הפעילה את רוגלת פגוסוס בניגוד לחוק. הלילה באה הוועדה בראשות עורכת הדין עמית מררי ובה חברים צפריר כץ ואייל דגן ופוררה את שקרי ביבי ואת הטענות הכוזבות של עושי דברו. החלילן מקיסריה, שהוביל (ולא חדל) המוני ישראלים לגונן בניגוד לרצונם הטבעי על פולחן האישיות והתנהלות הכזב נותר ככלי ריק. עוד שקר באבנטו העמוס בהם.
זו הייתה עלילת דם פוליטית. דיבה של מרעילי בארות. שריפה מפלגתית בלב העיר כדי לשבש משפט, דהיינו כדי לגרום להחדלת האישומים במשפט האלף בו הוא ממלא תפקיד מרכזי. לא סתם, זה נעשה כדי לחסום את עדותו של שלמה פילבר, וכמעט הצליח.
העיתון "כלכליסט" הודיע אמש כי יבדוק את עצמו. תגובה ראויה. חשוב מכל שיבדוק מי הטעה אותו והסיט אותו שלא בטובתו לעבר השקר הנורא.
הפרשה הזאת היא גם נייר הלאקמוס של הליכוד. אם איש מהביביסטים שהשתלטו על עמדות בכירות בתקשורת לא יאמר כי הוא פורש "לעשות חושבים" כמה ימים כי אז אין במחנה שופרותיו של ביבי אדם אחד עם אינטגריטי, יושרה בשפה העברית. פשוט אין.
ואם גם בסיעה לא יימצא/תימצא מי שיאמר לביבי כי זיהם את חיי המדינה ופתח את השער למאמרים בזירה הבינלאומית שהציגו את ישראל כמדינה שטאזי, כי אז הם ראויים לו, והוא ראוי להם.
ביבי אשף בייצור עלילות כאלה או בניצולן. לפני כמעט 30 שנים המציא את הקלטת הלוהטת, שלא הייתה ולא נבראה, וגרם לרצח אופי של דוד לוי שהתמודד עימו על ראשות הליכוד. הסיפור הזה לא פוענח רשמית מעולם, אך אנו יודעים כמה הכאיב ללוי על לא עוול בכפו. כן, אנו יודעים כי על לא עוול בכפו.
הפעם אין הוכחה שביבי יזם. אבל יש הוכחה שניצל את הפרסום ב"כלכליסט" כדי לבלום את עדותו של שלמה פילבר וכדי לקטוע את משפטו הפלילי בעודו באיבו, ואחרי כל כך הרבה טריקים מכוערים כאלה אפשר לומר על מי שממשיך לתמוך בו שוב בלשונו של ביאליק מהערה 1: "ובשאון עם אוויל, סביב אלילי הפז".
אני מייחל למען ישראל כולה, שהליכוד אשר משמש מחנה מרכזי כה חשוב בתולדות ישראל המתחדשת - יקיא מתוכו את תרבות המרמה והשקר והעלילות וציד המכשפות שהעניק לו ביבי בניגוד גמור לקודמיו מנחם בגין ויצחק שמיר, ויימחה הכתם.

הערות

1. זו פאראפרזה מחיים נחמן ביאליק "כל הלילה רתחו ימי הלהבות..." במגילת האש. האות י' פתוחה.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  22/02/2022   |   עודכן:  22/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קלטת לוהטת ב'
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב
ששי  |  22/02/22 13:42
2
מזדהה עם כל מילה במאמר
רבקה שפק ליסק  |  22/02/22 17:16
3
דני, תפסיק להסית. ל"ת
יהודי מפוכח  |  22/02/22 18:30
4
טיפשות לא עולה כסף, אבל קנאה
חגי שלום  |  30/01/23 17:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
היכולת לרמות, לשקר, לספר כזב תוך יכולת להביט בעיניים של המרומה הניצב מולך, סוג של עזות מצח שאין לה אח ורע בחברה סבירה
אביעד ויסולי
צוות מררי הינו "צוות כסת"ח". הדוח שפרסם מחורר יותר ממסננת, שדרך אלפי החורים שבה ברחה כל האמת, אך ממנו מתגלה קצה הקרחון של חשדות לעבירות פליליות חמורות של המשטרה פי עשרות מונים. זו לא הייתה בדיקה זו בדיחה. על חשבון כולנו
אורי נטע
אותה מדינת ישראל שכבר בשנות ה-50 החלה לפתח יכולת גרעינית, צבא משוכלל, תעשיה צבאית וחקלאית מהמפוארות בעולם, לא השכילה לתת לבניה, שהגיעו בשנות ה-50 מצפון אפריקה, עירק ותימן, השכלה ברמה גבוהה, גורם שהיה מצעיד אותם לקו שוויון עם האשכנזים
רון בריימן
שקיפות מחייבת את משרד הבריאות לפרסם נתונים מדויקים על סיבות התמותה ממחלות, לפי הסיבה הראשית למותם של נפטרים ממחלות. שקיפות מחייבת את משרד הבריאות לפרסם נתונים מדויקים על תמותה בקרב לא-מחוסנים לעומת תמותה בקרב מחוסנים. פרסום כזה מדי יום יתרום תרומה משמעותית לשכנוע אזרחים להתחסן. אסור לטשטש את מספר המתים, סיבות המוות, והתפלגות המתים מקורונה בין מחוסנים לבין לא-מחוסנים
איתן קלינסקי
אני מקבל בהערכה רבה את ההוראה החברתית ההומאנית, לפיה חובה לשמור אותה לדורות    אך לצערי, ההתרגשות שלי מהגישה ההומאנית ומהתודעה ומהרגישות הסוציאלית שמזדקרים מהכתוב, היא מהולה בעצב רב, בקוראי את הדרישה לקטול חייו של אדם, שמעד ולא שמר את מצוות השבת כהלכתן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il