X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אני בעד העלאת שכר הפנסיה לגמלאי צה"ל למי שפועלים לביצור ביטחונה הצבאי של מדינת ישראל ברם, עם זאת, מצופה כי העלאת הפנסיה תחול גם על הלוחמים אוחזי הלפטופ בכיתות ישראל
▪  ▪  ▪
דור החיילים הבא [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

מלחמתו של בני גנץ, רמטכ"ל, ראש ממשלה חליפי, שר ביטחון, למען הגדלת הפנסיות של קציני צה"ל, יש לה על מה שתיתמך והיא אף יותר ממוצדקת. מצוינות, הון אנושי, הקרבה, סכנת חיים, שליחות, אחריות, ציונות, הגנה על המולדת, כל המילים החשובות הללו נכונות לבד או ביחד, אין חולק עליהן ביחס למשרתים בצבא ההגנה לישראל.
אפשר לטעון טענות שיש בהן ממש כמו עיתוי המאבק, גם אם נתעלם ולא נזכיר את המציאות הנוכחית המאתגרת והמורכבת, של גל העליות ביוקר המחיה, העלייה בכל תחומי החיים, פרט להעלאת משכורות רוב האזרחים הנאנקים תחת עול הפרנסה בעת הזאת. הוסף לכך את ימי מגיפת הקורונה ותחלואיה הכלכליים, ועדיין המאבק צודק.
גם אם נתעלם מפערי השכר העצומים בין הלוחם בשטח בעת שירותו הסדיר לבין הזוכה לפנסיה צבאית. עדיין המאבק צודק. גם אם נתעלם ממשך השירות הצבאי עד ליציאה לגמלאות, פער של עשרים שנה בין האזרח הממוצע לאזרח משוחרר צה"ל. עדיין המאבק צודק. המאבק צודק כי אנו חבים את שגרת חיינו הסבירה, בראש ובראשונה לחיילי ולוחמי צה"ל לחילותיהם, למוסד, לשב"כ ולכל העוסקים בביטחון מדינת ישראל.
אני בעד העלאת שכר הפנסיה לגמלאי צה"ל למי שפועלים לביצור ביטחונה הצבאי של מדינת ישראל. ברם, עם זאת, מצופה כי העלאת הפנסיה תחול גם על הלוחמים אוחזי הלפטופ בכיתות ישראל. המחנכים, המורים, המדריכים בפנימיות, אנשי הטיפול במערך הטיפולי שיקומי. אלו העוסקים בביטחון ישראל בהיבט האזרחי.
המחנכים, כחיילי צה"ל, עומדים בחזית ונאזרים בגבורה. המחנכים, כחיילי צה"ל, פועלים בשליחות, במסירות, באחריות, בהקרבה, בלהט, כדי להגן על התלמידים שמחר יהיו חיילים. ציפייתי שיהיה מי אשר יפעל בלהט העצום כמו שפועל שר הביטחון כדי להעלות את שכרם העלוב והמביש של לוחמי החינוך, לשפר את תנאיהם, לגמול להם בהגדלת הפנסיות, להאמין במילים הגדולות שגויסו למען הצבא וזרועות הביטחון.
ראו נא במערכת החינוך החבוטה, הלא מתגמלת את הזרוע הרביעית של הצבא, זרוע האיכות של החינוך לאהבת הארץ, החינוך לגיוס משמעותי, החינוך לצדקת הדרך בעצם נוכחותנו בארץ הזו. המחנכים אינם מבקשים יציאה לגמלאות מוקדמת בעשרים שנים מצאתו לפנסיה של אזרח בישראל, המחנכים אינם מבקשים הקלות. המחנכים מבקשים שחלק, ולו המזערי מהמילים הגדולות בהם משתמשים המצדדים בהעלאת קצבאות הפנסיה לחיילי צה"ל, יושת לעיהם.
מחנך כחייל מונע משליחות, מהקרבה, ממסירות, מאמונה, מלהט עשייה, מרצון להגן, ממאמץ סיזיפי מתמשך ושוחק. החובה לשאוף שהחיילים הטובים ביותר ישרתו בצבא היא כחובה לשאוף כי המחנכים הטובים ביותר יחנכו את דור העתיד. צודק שר הביטחון, בני גנץ, במאבקו למען רווחתם של גמלאי צה"ל. חשוב ביותר לדאוג למי שפועלים למען ביטחון ישראל, חשוב לא פחות לדאוג למי שפועלים למען ביטחון האזרחים, דור המחר.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  24/02/2022   |   עודכן:  24/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
כמו אור בקצה המנהרה מופיע סרטו של יוני זיכהולץ "סנולנד"    לאחר שנים בהן התמקדו הסרטים הישראלים ברובם בשני נושאים: ביקורת על צה"ל וביקורת על הקהילה החרדית - מפציע סרט אנושי, מרתק, הנוגע ללב כל צופה    סרט המתמקד בנושא החברות בין הגברים הישראלים ומיקומה בחייהם
איתן קלינסקי
קשה להשלים עם מהלך פוליטי בלתי מוסרי, שהסתיים בכך שחמשת ילדיה של מיכל בת שאול יהיו מוקעים בהר, הם יהיו נופלים מומתים, כשההוראה לכך ניתנה למעשה על-ידי דוד מלך ישראל
יוני בן-מנחם
ארגוני האופוזיציה הפלשתינית החרימו כינוס שיזמה הרש"פ כדי לקדם את רעיון "ההתנגדות העממית" לישראל בטענה שמדובר בהונאה. ארגוני הטרור הפלשתינים מתכוונים להסלים את האלימות בשטחי הגדה על-רקע האירועים בשיח' ג'ראח ולקראת חודש רמאדאן
איתן קלינסקי
מדוע יש לעבוד את בורא עולם במשכן מהודר? מדוע אחרי תקופת הנדודים מתמסרים לבניית בית מהודר? מדוע את עולם הערכים המוסרי של ארון הספרים היהודי יש לעטוף בכסף ובזהב?
דן מרגלית
ח"כ בנימין נתניהו רצה לנצל את הדברים כדי למחוק את משפטו הפלילי מסדר היום    הייתי מצפה ממנו שיאמר כי הרוב המכריע של הטיעונים נגד המשטרה והמפכ"ל בדימוס רוני אלשיך הם בבחינת "עורבא פרח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il