X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
וונדי מצויינת [צילום: מולי גולדברג]
הנער הנצחי חזר
מחזמר תוסס, מושקע, מענג - תיאטרון הקאמרי המחזמר הנוכחי נכתב בהשראת הסיפור על פיטר פן על-ידי רועי שגב ושירילי דשא והוא שונה לחלוטין בפתיח שלו מהסיפור המקורי

המחזמר פיטר פן, העולה בתיאטרון הקאמרי (בשיתוף תיאטרון אורנה פורת) הוא מלהיב ותוסס, עטור אפקטים והברקות בימוי, מופע מוצלח לילדים ולכל המשפחה. הסופר הסקוטי ג'יימס מתיו ברי כתב ספר ילדים בשם פיטר וונדי, אודות הנער הנצחי פיטר פן החי בארץ לעולם לא, שם מתגוררים שודדי ים, בעלי חיים, פיות וילדים שאינם רוצים לגדול. הסיפור עובד להצגה בשם פיטר פן, הנער שלא רצה לגדול בשנת 1904. במרוצת השנים נכתבו והופקו הצגות וסרטים, ספרי המשך ועיבודים שונים לסיפורו של ברי.
המחזמר הנוכחי נכתב בהשראת הסיפור על פיטר פן על-ידי רועי שגב ושירילי דשא והוא שונה לחלוטין בפתיח שלו מהסיפור המקורי. במקור וונדי היא בתם הבכורה של שני ילדי משפחת דארלינג והיא מספרת להם סיפורי אגדה שונים. באחת הפעמים פיטר פן הגיח לביתם להאזין לסיפורים והכלבה ננה לכדה את הצל שלו. לאחר ששב לדירה הוא משכנע את הילדים לטוס עימו לארץ הקסומה. במחזמר הנוכחי, וונדי גרה בבית יתומים והיא מספרת להם על עלילות פיטר פן. פיטר שמאזין לה בסתר משכנע אותה לבוא עימו לארץ העלומים הנצחיים, יממה לפני שוונדי עוברת לבית הוריה המאמצים החדשים. אל דאגה, כולם יחזרו לבסוף ארצה.
הבמאי גלעד קמחי להטט עם להקת השחקנים המוכשרת והתוצאה היא הפקה מרהיבת עין, חיננית ותוססת, שופעת הברקות בימוי ואפקטים חזותיים במתכונת די נדירה בהפקות המיועדות לילדים ובעצם לכל המשפחה.

תפקידים ניגודיים [צילום: מולי גולדברג]

אמיר לקנר חיבר מוזיקה מצוינת וקליטה לשירים היפים. אלון סנדלר מגלם בחן רב את פיטר פן. הוא מבצע סאלטות, מקפץ ומדלג באלסטיות רבה וגם יש לו יכולות ווקליות מעולות. מיה לנדסמן היא וונדי מצויינת. היא בעלת יכולת משחק, תנועה ושירה ואין ספק כי היא ליהוק מפתיע ונהדר לתפקיד.
עופרי ביטרמן מעולה בשני תפקידים: מנהלת בית היתומים גברת הוקינס בעלת הלבוש המהודס וההליכה המשעשעת וקפטן הוק עם זרוע הקרס, פרי מלחמתו עם התנין הנורא. עופרי גונב את ההצגה בשני תפקידים אלה והוא מוכשר מאוד ומצליח בגילום התפקידים הניגודיים.
אלעד אטרקצ'י כסמי, עוזרו של הוק מגלם נפלא את התפקיד והוא בעל כישרון רב. נדב נייטס, ערן מור, מני גרוס ושון מונגוזה מוצלחים מאוד כילדים ושודדי ים. מחמאות מיוחדות מגיעות לנעם ברט בתפקיד הפיה טינקר בל, שאותה היא מגלמת במשובת נעורים, במשחק קולח ומענג ומתעלה בהפקת השפה הייחודית לפיות.

תאורה ראויה [צילום: מולי גולדברג]

ערן עצמון אחראי לעצוב התפאורה הפרקטית שבמרכזה בריכת כדורים המתעופפים לכל עבר. אורנה סמורגונסקי עצבה תלבושות יפות וצבעוניות. מירי רובינוב וגלעד קמחי אחראים לתנועה המקסימה. עמר חכמון עצבה בובות פנים מופלאות של שודדים. רוני וגנר וירון בראלי עצבו ויצרו בובת תנין ענקית ומוצלחת. נדב ברנע עצב תאורה ראויה.
אין ספק כי ההפקה הזו של פיטר פן היא מוצלחת ומתאימה לילדים ובעצם לכלל המשפחה. ההצגה קולחת ואין בה רגע דל. השירים נעימים והתנועה שופעת קסם

[צילום: מולי גולדברג]
הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתי"ם, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  03/03/2022   |   עודכן:  03/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
דברי שר החוץ לברוב מסכמים היטב את התהליך: "הרוסים לא צריכים לפחד להיות שוב מאחורי "מסך הברזל", שקיומו רק הוכיח את חוסר האמינות של מדינות המערב ואת חוסר יכולתן לנהל משא-ומתן. רוסיה המודרנית "תמצא לעצמה הזדמנות לחיות ולהתפתח, ונדע וגם נתמודד עם הסנקציות"
איתן קלינסקי
לזכותם של רבים מהפרשנים ייאמר, שהם גילו חיבה רבה לאישה, שלא זכתה לקבלה בחייה, ומכאן האמירה המרגשת על לאה בפי חז"ל "אֵין דָּבָר שָׁלֵם יוֹתֵר מִלֵּב שָׁבוּר"
רפי לאופרט
משבר אוקראינה איננו מקומי ואסור לראותו ככזה. כל המעורבים בו עתידים להצטער על שלא השכילו לראות זאת מבעוד זמן ולהתפשר בטרם גלש לממדיו הנוכחיים. את המשחק הציני ביותר כשהוא עטוף בשפע של מילים יפות ומעשים רעים משחק כאן המערב על גבה של אוקראינה
דניאל פלורנטין
היהודים החלבים, שהיגרו מתחילת המאה ה-20 למצרים ולמילנו, ובעיקר לאמריקה הצפונית, המרכזית והדרומית, זיהו ראשונים את הפוטנציאל הטמון בגלובליזציה ואת השתלטותה של כלכלה זו על כלכלת המאה
דוד ארגז
האיום העיקרי על מדינת ישראל כיום מגיע ממדינת העומק ושלטון הפקידים    בחיים שום דבר אינו מוחלט או נצחי ובפוליטיקה במיוחד, אין תמיד ואין אף פעם ולכול כלל יש יוצאים מן הכלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il