X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ספרים לציבור על המלחמה ומספר המתים בקרבות שלאיש אין מושג מאיפה נלקחו ומה מהימנותם אולם את הנתון המזעזע שבמהלך השבוע האחרון מתו 168 בני אדם מקורונה בארץ, ממוצע נורא של 24 בני אדם ליום!
▪  ▪  ▪
התעוורתם? [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

10276 אינו סתם מספר. זה מספר המתים ממגיפת הקורונה בארץ, נכון להיום, ראשון בבוקר. בסוף השבוע האחרון מתו 37 בני אדם, ואיש אינו פוצה פה ומצפצף.
בספרו "על העיוורון" מתאר הסופר ז'וזה סאראמאגו עיוורון שתקף את מדינתו, בני אדם נדבקים ומדביקים זה את זה ומתעוורים. למגיפת העיוורון הם קוראים" המגיפה הלבנה". כל המדינה המתוארת חיה בעוורון. יש לי תחושה שגם אנחנו אזרחי ישראל נתקפנו בעוורון. אחרת איך נסביר את המספרים האיומים של המתים במגיפת הקורונה, שאין להם שום התייחסות ברחוב הישראלי ובתקשורת.
התקשורת מפמפמת לנו את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, בכל מהדורות החדשות, במשך כל שעות היום והלילה. מגיפת הקורונה פשוט "נעלמה". מספרים לציבור על המלחמה ומספר המתים בקרבות שלאיש אין מושג מאיפה נלקחו ומה מהימנותם. אולם את הנתון המזעזע שבמהלך השבוע האחרון מתו 168 בני אדם מקורונה בארץ, ממוצע נורא של 24 בני אדם ליום! איש לא מכיר.
אתה מסתובב ברחוב, בחנויות וצופה בציבור שהסיר מסיכות "כי אין כבר קורונה" ובא לך לזעוק בפניהם: "הלו, התעוורתם"? אבל הם אומרים לי: עובדה אין אף מילה על כך לא בתקשורת ולא בפי המנהיגים. כאשר לא מדברים על כך, אז כנראה שהמגיפה נעלמה.
אבל המגיפה לא נעלמה! ממדינה שהובילה את העולם במאבק בקורונה, הפכנו למדינה מוכת קורונה, אשר מנהיגיה מציעים "להכיל את המתים" ומעלימים את האמת, באמצעות תקשורת שהפכה מכלב שמירה למשתפת פעולה.
(המספרים שהצגתי לקוחים מנתוני משרד הבריאות)

תאריך:  07/03/2022   |   עודכן:  10/03/2022
+AP: מספר המתים העולמי ממגיפת הקורונה הגיע ל-6 מיליון
12:09 07/03/22  |  מירב ארד

על-פי נתונים שנאספו באוניברסיטת ג'ונס הופקינס: מספר המתים העולמי במגפת הקורונה הגיע ל-6 מיליון כשהמגיפה נכנסת לשנתה השלישית - כך מדווחת (יום ב') סוכנות הידיעות AP. שיעורי התמותה נותרו גבוהים במזרח אירופה, ובהונג קונג נלחמים גם כן בזינוק בתחלואה.

קורונה בהונג קונג [צילום: וינסנט יו/AP]
+משרד הבריאות: מתווה "בודקים לומדים" יפוג ב-10.3
10:46 07/03/22  |  מירב ארד

משרד הבריאות עדכן בוועדת החינוך: מתווה "בודקים לומדים" יפוג ב-10.3, צוותי הוראה לא מחוסנים לא ידרשו להציג בדיקה שלילית החל ב-10.3, חובת עטיית המסיכות בתחום המוסד החינוכי תמשך מעבר ל-10 במרס אך תחול רק מגיל 7 ולא מכיתה א'.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
עידן יוסף
את הגמול על תקופת הקורונה יקבלו דירקטורים חיצוניים בחברות ציבוריות וחברות אג"ח בישיבות מקוונות    עוד אישרה הוועדה כי גם בעלי תפקידים בחברות לתועלת הציבור יוכלו לקבל גמול מלא עבור השתתפות בישיבות מקוונת    יו"ר הוועדה: "מגפת הקורונה שינתה את התרבות הארגונית, אנחנו בעידן אחר"
מירב ארד
עליית שכיחותו עלולה להוביל להאטת הירידה בתחלואה ובהמשך - אפשר שאף לבלימתה    בהונג קונג נשברים שיאי תחלואה ותמותה בגל שבו 2.BA דומיננטי
יורם דורי
לו חלילה היינו נבראים עם שני פיות ואוזן אחת כנראה היינו עסוקים כל היום בדיבור בלי להאזין לאיש
עדה אורן-חריט
הפנטזיה מתרסקת לי בפנים, ארנון הזהיר אותי שלרוב יוצאת בדיקה חיובית    אני מתחילה לדמוע, מחשבת מסלולי בריחה מהבית, בשביל השפיות שלי אני חייבת לצאת להתאוורר
יורם דורי
בכינוס המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל באשקלון    דווח על ההתאוששות של האתרים אחרי שנתיים קשות וחזרה משמעותית של מבקרים לאתרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il