X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מציאות מורכבת [צילום: AP]
ממשלת ה"ריפוי"
סוף-סוף מתפנים לאיום האירני
לא כל הציבור מבין את המציאות המורכבת סביבנו עוד פחות את הנושא האירני רבים לא רואים את האסון בפוטנציה, המתקרב

מהוויכוח המתחדש על תחומי העיסוק של "ממשלת הריפוי", נשמט כמסתבר, עניין הזמן שבוזבז, ללא שוב, על עיסוק באוקראינה. על טיסות למשימות תיווך שלא הביאו דבר, ועוד נושאים שאינם בגדר סיכון לעצם קיומה של המדינה. רק כאשר התברר כי במסגרת ההסכם ההולך ומתגבש בווינה, עתיד להכלל גם סעיף הפוטר את משמרות המהפכה האירניים מצילה של הגדרתם כארגון טרור, רק אז התעוררה ממשלת לפיד-בנט, והאחרון אץ רץ לקהיר "להתייעץ עם החבר'ה"... לשיחות עם שליט מצרים, א-סיסי ויורש העצר של האמירויות, בן זאיד. עד אז, רק דיבורים.
לא כל הציבור מבין את המציאות המורכבת סביבנו. עוד פחות את הנושא האירני. רבים לא רואים את האסון בפוטנציה, המתקרב. לממשלה העכשווית, "הפועלת מצויין", כפי שיש הטוענים, היה הרבה זמן להתעטף בשתיקה בכל הקשור לאירן ולמשמרות המהפכה. עכשיו נפל סופסוף האסימון, ובעוד האש כבר לוחכת את מפתן ביתנו, במה הם כן עסקו? בצוללות... בוועדת חקירה...
את הזמן שבוזבז, כבר לא תחזיר ממשלת הריפוי... ובשל המשחקים שהתנהלו כאן על-ידי אותה ממשלת ריפוי, בוזבז זמן יקר עד להסתלקותה של הקנצלר אנגלה מרקל, שדאגה דאגת אמת לישראל, והגרמנים ראה זה פלא, הופ, קפצו על ההזדמנות והכפילו את מחיר הצוללות (אבל הם, החברים בממשלה המקרטעת הזו, עדיין רוצים דווקא את הצוללות האלו, אתם יודעים למה? כי הן הטובות בעולם). כמה שנים החמיץ עם ישראל נשק מצויין שהיה יכול, לו היה כבר ברשותו, להבטיח את ביטחון ישראל וגם את יכולת "המכה השנייה", שהיא קריטית כל כך להרתעת אירן?
אלא שקבוצת בלפור עם מסריה המטונפים, עם הבלונים והמסרים הנאלחים שהוטבעו בהם, הייתה עסוקה במסע הצייד אחר נתניהו. במקום לאפשר לו לעבוד כפי שהוא יודע, בשביל עם ישראל, במקום לאלץ אותו להתחנן על שיפוץ הבית המתפורר בבלפור בחצי מיליון שקל. אנחנו מצאנו אותם... כשהם מוציאים עשרות מיליונים על שיפוץ בתיהם שלהם... ובא לציון גואל.

תאריך:  22/03/2022   |   עודכן:  22/03/2022
+שליח ארה"ב לאירן נמצא בהתייעצות קרובה עם השותפות במפרץ
00:46 23/03/22  |  עידן יוסף

משרד החוץ האמריקני: השליח המיוחד של ארצות הברית לאירן נמצא בהתייעצות קרובה עם השותפות במפרץ. קודם לכן ברך המשרד על הפסגה המשולשת בשארם א-שיח' בהשתתפות ראש הממשלה בנט, נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי ויורש העצר של אבו דאבי שיח' מחמד בן זאיד אל נהיאן.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
איציק וולף
ראש הממשלה טען בפני שרי הקבינט כי יש לבחור את המלחמות הדיפלומטיות כי אין טעם ב"סיבוב בינלאומי", כלשונו, נגד הסכם הגרעין - כי הוא ייחתם בסוף    "נלחמים רק היכן שיש תכלית - כמו במקרה של משמרות המהפכה"
דן מרגלית
לא בנט ולפיד גרמו לביידן להרהר בביטול אות הקין אשר הודבק (בצדק, אבל ללא תועלת) במצח של "משמרות המהפכה", ונכון הם נוהגים בבקשם ממנו לוותר על החנינה לרוצחים מטעם האיאתולות באירן, אבל קצרה ידם מלהושיע
איציק וולף
ראש הממשלה טען כי ישראל מודאגת מאוד מכוונת ארצות הברית להיכנע "לדרישה האירנית החצופה", כלשונו להוצאת משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור    "יש נחישות לחתום על הסכם בכל מחיר. זה מחיר יקר מדי"
יעקב קורי
אין מדינה, אין צבא, שאם מחפשים לא ימצאו שביצע פשעי מלחמה וארה"ב יודעת היטב למה היא לא מצטרפת להאג, כדי שאיזה שופט מזימבבווה יגלה שביצעו פשעי מלחמה בעירק
עמנואל בן-סבו
בימים אלה מתחיל אט אט לזחול אל הציבוריות הבינלאומית מערך ההתקפלות של המעצמות ובראשן 'הידידה' הגדולה, ארה"ב אשר התחייבה להוציא ממעגל הטרור את הטרוריסטים הרצחניים, אשר טביעות ידיהם המגואלות בדם נמצאים כמעט בכל העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il