X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חרפה [צילום: פלאש 90]
קללת שבת אופירה ודנה
מה מצאו ומה מחשבה חשבו בלבן שהצדיקה את הזמנת האיש המשוקץ הזה דווקא בעיתוי הזה? ייתכן שבתמימותם קיוו כי האיש, הבדואי מהפזורה, יתנצל ויביע צער על הפיגוע האכזרי וחסר זיק אנושי ורחמים

בשבוע טראגי כשכל החרד לשלום ישראל ולביטחונם של תושבי הדרום, שרוי ושקוע בצערו ואבלו, מצאו לנכון אופירה ודנה לפתוח את תוכניתם (אופירה וברקוביץ) עתירת הרייטינג עם גדול שונאי ישראל תומך המחבלים טלאב א'סנעה. טבעי והגיוני להניח כי תוכנית הנהנת מצפייה רבה תגלה רגישות (וכבוד) לצופיה. ולא רק לצופיה אלא גם לכל האחרים המציצים בהם בעת הדילוגים מערוץ לערוץ ומתחנה לתחנה.
מה מצאו ומה מחשבה חשבו בלבן (ובלב העורך/ת) שהצדיקה את הזמנת האיש המשוקץ הזה דווקא בעיתוי הזה? ייתכן שבתמימותם קיוו כי האיש, הבדואי מהפזורה, יתנצל ויביע צער על הפיגוע האכזרי וחסר זיק אנושי ורחמים. במקום זאת הוא הפך את הקערה על פיה, כשהל במחזור האשמות חסרות השחר המושמעות על-ידי המנהיגות הערבית נגד כל ממשלות ישראל על הקיפוח המכוון נגד הערבים, אי-הקצאת אמצעים למגזר הערבי הפעלת כוח מצד המשטרה ועוד כאלו המצאות שחוקות.
תזכורת קצרה ורק מקצת ממעלליו של האיש "שנבחר" לפתוח את התוכנית בשבוע רווי הדם והעצב: בדואי תושב תל ערד שבנה את ביתו על קרקע שדודה, בהיותו ח"כ יצא למדינת אויב למרות איסור מצד גורמי הביטחון, נשא דברי שטנה נגד ישראל בפני הפרלמנט הסורי, נפגש עם נאיף חוואתמה האחראי על הפיגוע במעלות, שיבח והילל את הפיגוע שהיה בלב תל אביב בשרונה במילים "מדובר בפעולה בעלת איכות מיוחדת".
כיצד ייתכן שכאשר החל המרואיין החצוף הזה להתהפך עלינו, להשתלח בממשלות ישראל, להוסיף מלח ורעל על כאבם של המשפחות המתאבלות, לא קטעו את הראיון ולא הדמימו את המיקרופון? למה העורך וההפקה המפקחים ומכוונים את התוכנית לא הורו להן לעשות זאת? כזו היא התקשורת השבויה בידיים של השמאל הקיצוני העושה מאמץ בלתי פוסק להתחנף ולהתרפס בפני האויב ובה בשעה לבוז לכל מה שמריח יהודי וציוני. בושה, בושה חרפה, חרפה!
באין משגיח הופעתו של טלאב א'סנעה הזכירה וחשפה לכולנו את כוונותיהם של הערבים ושל מנהיגיהם המובלת על-ידי התנועה האיסלאמית, זו המטיפה וחותרת למיגור הישות הציונית, סילוק היהודים מכל אדמת ישראל והשלטת האיסלאם עליהם, אז יינתנו ליהודים שתי אפשרויות בחירה. או יציאה מהארץ וחזרתם ל"מדינות מוצאם" או לחיות תחת האיסלאם כבני חסות. עד אז ינהלו הערבים חיים כפולים ומשולשים: -
· לחיות בארץ במעמד של אזרחים שווי מן השורה המנצלים את הזכויות הניתנות להם על-פי חוק, בדגש על ניצול הזכויות "העודפות" מצד הביטוח הלאומי.
· לחתור נגד המדינה תוך גיוס ועידוד חלקים לביצוע חבלות, פיגועים ושאר מעשה טרור, המגובים על-ידי האוכלוסייה בכל עיר ויישוב.
· לנהל אורח חיים של "מרד חתרני פסיבי" שעיקרו: השתלטות של קרקעות מדינה, שביתת מיסים, סחר בסמים, הלבנת הון, גנבות חקלאיות, גניבות רכב ועיסוק בכל דברה מזיק ומחבל.
ייתכן שהפיגוע הקטלני הזה בבאר שבע שהגדיש את הסאה, יפקח את עינינו ובעיקר את עיני המנהיגים להתפקח ולזנוח את האשליה כי פני הערבים הבדואים לשקט ולשלום. המציאות מראה כי כל המיליארדים המופנים אליהם על-ידי משרדי הממשלה והמיליארדים הנשדדים על ידם מהביטוח הלאומי מופנים להקצנה, למימון טרור, לעידוד ההתנגדות למוסדות המדינה ולהצטיידות בנשק חם ל"יום פקודה". ככל שהמדינה תקדים להתמודד ולהילחם במורסה הזו כן ייטב. ומוטב יום אחד קודם.

תאריך:  27/03/2022   |   עודכן:  27/03/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
איך שלא תסתיים מלחמת רוסיה אוקראינה העקובה מדם וחורבן, תיפול האשמה לטרגדיה על 'היהודי זלנסקי', ותגלוש להאשמת כל היהודים 'תמיד אשמים' אלא מה?
יאיר נבות
בתוך כמה חודשים תתקבל החלטה פינית על הצטרפות לנאט"ו, ולאחר מכן תוגש בקשה פינית רשמית למוסדות הברית בבריסל, שתהווה בעצם הליך פרוצדוראלי בלבד, ותתקדם במהירות שכן נאט"ו כבר הצהירה מזמן שדלתה פתוחה לפינים. השאלה היא כמובן כיצד תגיב רוסיה לפני, ואחרי
יעקב קורי
השגריר מגנה את רתיעתם של השלטונות הישראלים לגנות את התוקפנות הרוסית    מברך את הגיוס ללא תקדים של הקהילה הבינלאומית נגד התוקפנות הרוסית    הוא מקווה שאותה קהילה תצליח בבוא העת להתניע תהליך של שלום בין ישראל לפלשתין
עדי דקל
לאוניד לוינזון בספר חדש מציג דמות שבירה אך שלמה, ואדם הלומד להסתגל לחיים החדשים שלו, שלאו-דווקא מאירים לו פנים
אלי אלון
המחסום היה מורכב משרשרת ברזל באורך כ-14 מטרים ובגובה 1.20 מטרים שנמתחה בין שני צידי הרחוב ומשתי גדרות מחסום שהוצבו במרכז הכביש. המחסום כנראה לא היה מואר כראוי, והיה ללא שלטי אזהרה כנדרש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il