X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנט. התברר כשקרן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בשולי הכותרות
הממששת - קווים לדמותה
מדוע שודרגה האבטחה של סילמן? איש או אישו: בין שנאת ביבי להתנגדות לעמדות הממשלה אורבך אידאולוג? אז איך זה שנה שלימה הוא לא פרש ממשלת הורויץ-עבאס? ולקינוח בקטנה

מי האלים?
ראש הממשלה, נפתלי בנט, מדבר על האלימות המילולית הברוטלית, שהופעלה כלפי עידית סילמן לפרוש מהממשלה. באמת?! והרי העובדות: אחרי שסילמן פרשה מהממשלה, שודרגה האבטחה לסילמן לרמה 4, ואף הוצמד לה מאבטח אישי, בגין איומים ממשיים על חייה.
עם עובדות כידוע אי-אפשר להתווכח. אז מיהו המחנה האלים כאן, לא השמאל? תשאלו את השב"כ. אחרת למה שודרגה רמת האבטחה האישית של סילמן בעקבות פרישתה מממשלת השמאל-ערבית? הבנת את זה בנט?
מי השונא?
כשהמחנה הדתי-חרדי הימני מתפלל "ותפיל ממשלת זדון מן הארץ", לְמה הוא מתכוון? כלשונו. שהממשלה האנטי דתית והפוסט ציונית הזאת תיפול, על-רקע עמדותיה המסוכנות לעתיד היהדות והמדינה. אך לא בגלל שנאה אישית למנהיגיה.
לעומת זאת מחנה השמאל ובכלל זה מתחזי הימין במחנה: החל מראש הממשלה בנט, דרך אילת שקד, זאב אלקין, יועז הנדל ועד גדעון סער - כולם, בצד הדבקות הבלתי נלאית לכסא, מפגינים שנאה אישית פתולוגית למדינאי דגול אחד: בנימין נתניהו, מתוך קנאה חולנית בהצלחתו. אתם מדברים על שנאת הימין? מה, שכחתם את שנאת ביבי שאתם שטופים בה, אשר מניעה את כל מהליכם הפוליטיים הכושלים לרעת המדינה והעם היהודי? אי-אפשר לעבוד על כל הציבור כל הזמן. מכירים?
מי האידיאולוג?
במחנה הימין נוטים להצביע על ניר אורבך כעל הפורש הבא מהממשלה, אחרי סילמן. מצביעים עליו כעל אידיאולוג בעל מצפון, המתייסר בממששת חסרת הדרך והאידיאולוגיה, שיש לו עליה בטן מלאה אמיתית (בניגוד לעמיתתו שקד).
אז איך זה, תשאלו, אורבך לא פרש מהממשלה הכושלת הזאת שנה שלימה, וגם עכשיו הוא לא ממהר לעזוב? נדמה לי ששנה שלימה, המכילה לפחות פי 4 100 ימי חסד, היא זמן מספיק כדי להוכיח שהדבקות לכסא, היא ולא אחרת, משאירה את אורבך, כמו חבריו בסיעה, בממשלה. וכל השאר דיבורי סרק. הלוואי שאתבדה, ואשמח להתבדות.
בקטנה
חלפה שנה: מתברר שאפילו את ההבטחה היחידה שבנט התהדר במימושה הוא יפר ככל הנראה -למנוע בחירות חמישיות, שממש נראות כבר באופק...
ושקד כדרכה דו-פרצופית: אומרת מה שהימין רוצה לשמוע, ומגנה בחריפות את דברי ההסתה של היימן עודה, הקורא למרד ערבי. ובו זמנית, היא כמו כל הממששת, הדבקה בכסא הנחשק, מחפשת אצל אותו היימן עודה וחבריו תומכי המחבלים את רשת הביטחון כדי'לשרוד' בממשלה הזאת. מילים לחוד ומעשים לחוד כבר אמרנו?
יצא לכם לשמוע את הקלטת, שבה בנט קבל עם וטלוויזיה, טוען שביבי משקר באומרו שבנט יצטרף לממשלת לפיד. שומעים טוב? דומה שלא צריך להיות מקצוען כדי להבחין בכמות הגמגומים הגבוהה בדברי בנט. ומה הפלא? בסופו של דבר מי התברר כשקרן? הדובר נפתלי בנט בכבודו ובעצמו, וביבי נמצא דובר אמת. בנט הצטרף לא רק ללפיד, אלא בניגוד לכל הבטחותיו חבַר לא פחות למרצ, לתנועה האיסלאמית ולמשותפת. והשאר היסטוריה.

תאריך:  12/04/2022   |   עודכן:  12/04/2022
+שרת החינוך מרחיבה את התכנית לצמצום הפערים
14:03 12/04/22  |  מירב ארד

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, מרחיבה את המענים שניתנו בתחילת השנה לצמצום הפערים - "סל צמצום פערים" ו"לא מרימים ידיים - באים בטוב", ומקצה עוד 70 מיליון שקלים לטובת מיקוד המענים במקצועות ליבה: שפת אם, מתמטיקה, אנגלית ומדעים וכן לטובת מענים לילדי הגנים ולצוותי החינוך. לאור זאת, גובשו שורה של מענים בתוך בתי הספר והגנים ומחוצה להם.

+סער: המשנה ליועמ"ש הממשלה אישרה חיבור חשמל להתיישבות הצעירה
12:39 12/04/22  |  מירב ארד

שר המשפטים גדעון סער בחשבון הטווויטר שלו: "מדרך על חוות הדעת של המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (אזרחי) עו״ד כרמית יולס המאפשרת עקרונית חיבור ישובים בהתישבות הצעירה בעלי אופק הסדרה לחשמל. מדובר במהלך חשוב כלפי אזרחי ישראל בהתישבות הצעירה ואני מקווה שהמהלך המלא יושלם תוך פרק זמן סביר לאחר שממשלות ישראל בעבר נמנעו מלטפל בנושא."


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
אביר קארה מנסה למנוע מימינה להכריז על ח״כ שיקלי כפורש    קארה אמר למקורביו: ״אני אהיה הנפגע המרכזי אם שיקלי יופרש מהמפלגה״    סלימן הודיעה כי אין בכוונתה לחזור בה מהפרישה מהקואליציה, למרות נסיונות הפיוס מצד הורוביץ
עידן יוסף
הציונות הדתית מגיבה להחלטת הקבינט ואומרת כי ממשלת ישראל החליטה להקים חומת גבול ביהודה ושומרון    "בנט צועד בדרכם של רבין, פרס ושרון ומחלק את הארץ דה-פקטו"
מירב ארד
מירב ארד
יינתן סיוע בשכר דירה לכלל עולי מבצע ״עולים הביתה״ באופן אוטומטי    מענקים אלו יעמדו על 2,300 שקל לחודש ליחידים, 2,900 שקל לזוגות שלהם עד שני ילדים ו-3,400 שקל למשפחות בעלות שלושה ילדים ומעלה
מירב ארד
בפיתוח חריש יושקעו למעלה מחצי מיליארד שקלים    במסגרת התוכנית, העיר חריש צפויה להכפיל עצמה עד 2026-2025.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il