X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מתגעגעים? [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
הספירה לאחור החלה
אז כל מי שחפץ שהסיוט של הממשלה הנוראה יחזור אלינו, שיפסיק לברבר על ריצה להאג ופשיזם, אם הוא לא רוצה לראות את בן-גביר וסמוטריץ' רוקדים את מחול החרבות של מלחמות הדת, את ביבי ואמסלם רוקדים את מחול האש לשריפת בתי המשפט והמשטרה

62, 61, 60... זה נשמע כמו ספירה לאחור של טיסה לחלל או של חזרה לעבר תהומות השנאה והשיסוי. חבל, כי כבר התחלנו להתרגל לממשלה בלי הסגר וסגר, בלי שטיקים וטריקים, בלי שיתוק ושחיתות. דווקא הנוסחה עבדה - של מגורי נץ ויונה, ניאו ליברל וסוציאליסט, חילוני ודתי. לא נוצר שיתוק כפי שהיה לנו בממשלת הימין של בנימין נתניהו.
הכלכלה פרחה בלי מדיניות ההפחדה, האבטלה והמיתון של ביבי שסגר אותנו במכלאות ביתנו. ההרתעה עבדה אל מול החמאס שהפסיק לשגר לנו רקטות ובלוני תבערה במקום המילים הגבוהות והמעשים הדלים של ביבי. מפלס השנאה ירד לעומת מדיניות הפרד ומשול כנגד השמאלנים והערבים, השותפים לחיזוריו של ביבי שנתן להם הכשר מברק ועד עבאס. התקבלו חוקים, מונו מינויים, היו ביקורים הדדיים, חזרנו לשפיות לעומת הטירלול של נתניהו.
אלא שזה היה לצנינים לקואליציית פרשי האפוקליפסה - הטרור הערבי שפחד שישראל תעשה שלום עם כל מדינות ערב השפויות והם יישארו מבודדים עם חזון 4 מדינות לעם 1. החרדים שנתקפו חלחלה אל מול שבירת מונופול הכשרות המושחת, הגיור הסדיסטי וטלפון הגטו החרדי, כי על הכל הם דורשים הכשר בד"ץ פרט ליושרה.
המושחתים העבריינים שניהלו את הקואליציה רעדו שנתרגל לממשלה שבה אין אף שר מורשע. המשיחיים, משפחות הפשע, הפורעים בנגב, רצו להחזיר עטרה ליושנה, את הכאוס, את מדיניות הבירבור הביביסט של "שלטון חזק" הנכנע לטרור, של הרדיפה אחר רשויות האכיפה כדי לתת יד חופשית לפושעים להשתולל, עם הפרצות בגדר ובחוק כדי להנציח את שלטון הפריצות. פרשי האפוקליפסה שוב פעם הרימו ראש ודוהרים לצלילי החלילן מהמלין.
שירת הסירנה
אז כל מי שחפץ שהסיוט של הממשלה הנוראה יחזור אלינו, שיפסיק לברבר על ריצה להאג ופשיזם, אם הוא לא רוצה לראות את בן-גביר וסמוטריץ' רוקדים את מחול החרבות של מלחמות הדת, את ביבי ואמסלם רוקדים את מחול האש לשריפת בתי המשפט והמשטרה, שיפסיק הוא לרקוד את מחול הדבורה סביב גולדרייך העוקץ ומחרים.
כל מי שמתגעגע לימים "הטובים" עם ישראל כ"ץ ומירי רגב, לריקודים החסידיים של ליצמן וגפני, למשתטחים על קברי צדיקים הטובלים במקווה כששרץ בידם שיפסיקו להתחנף בפני ממשל ג'ו והחוגים "הנאורים", לקרוא ליהודה ושומרון הגדה המערבית, לתלות את קולר הטרור באלימות המתנחלים, לרוץ לאבו מאזן, מכחיש השואה. שיפסיקו לרצות את החרדים, הטייקונים, המשותפת, כי לכל אלה נוח יותר השלטון של ביבי שרק הרוויחו ממנו.
שלא יישברו מאלימות החרדים, הביביסטים והמשיחיים. שלא יתפתו לשירת הסירנה המבטיחה להם את ראשות הממשלה עם ביבי כמגן אחורי. שיגנו כחומה בצורה על התקווה החדשה במקום האכזבות מהאדמורים. על ישראל ביתנו במקום פלשתין ביתו של עודה. על כחול לבן במקום דגל השיסוי של סמוטריץ', בן-גביר והרב כהנא הצהוב.
שיגנו על העבודה במקום על בטלנים, על מרצ במקום אפתיות, על יש עתיד במקום יש עבר במשטרה עם אישומים על שוחד ומירמה. כי האמת והיושרה כל כך מפחידים את הריאקציה עד שהם מטילים מצור על בית סילמן בצעקות וקללות כיאה לחוליגאנים עד שהם שברו אותה. אבל לעומת העידית הם נתקלו באביר הקשוח שלא התרגש מהצרחות של שר הסייבר. הם בהיסטריה, כי הסתתמו מעיינות השחיתות והשנאה, כי נפתלי בנט ושותפיו נחושים כרעם!

תאריך:  13/04/2022   |   עודכן:  13/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
לפני 74 שנים ב-13 באפריל 1948, כחודש לפני הכרזת המדינה, אירע אחד האסונות הגדולים של היישוב היהודי במלחמת העצמאות - אסון "שיירת הדסה" להר הצופים, ובו נרצחו 78 בני אדם ביניהם גם ד"ר חיים יסקי - מנכ"ל הדסה
חלי ממן
כל שנה יש לנו חגים שיש להם מאכלים מיוחדים, עם ארוחות משפחתיות וחופשים ידועים מראש, הם לא מגיעים בהפתעה
אהרן פאפו
זה אינו פרס-נובל שאולי מגיע לפרופ' גולדרייך על הידע שלו במחשוב ומתימטיקה    זהו פרס לאומי-עממי שבא לשמח את העם היהודי בכך שהוא יכול ביום העצמאות להתגאות בהישגים למופת
יאיר נבות
ממשל ביידן צפוי היום לאשר סיוע צבאי נוסף לאוקראינה בשווי של 750 מיליון דולר, שיכלול בין השאר סוללות ארטילריה כבדות, ככל הנראה עוד מערכות נ"ט ונ"מ ומערכות נשק נוספות    הבוקר צפויים להגיע לקייב נשיאי פולין,ליטא, לטביה ואסטוניה כדי להיפגש עם זלנסקי ולהביע את תמיכתן הבלתי מסויגת באוקראינה
עמנואל בן-סבו
זהותה היהודית של מדינת העם היהודי באה לידי ביטוי באוסף של הנהגות והלכות מעצבות, המזכירות לנו במהלך עונות השנה את המסע של העם הנצחי מיום עמדו על בימת ההיסטוריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il