X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איציק סעידיאן [צילום: מן הטלוויזיה]
בשולי הכותרות
החמור הנוער
אישי ציבור היזהרו בדבריכם, כשאתם מעלים על נס את 'מעשהו האמיץ' של איציק סעידיאן על-רקע התפנית הפוליטית של בנט, פרישתו של עמיחי שיקלי מסיעת ימינה, מוצדקת ולקינוח בקטנה

לא מעשה אמיץ
אישי ציבור, פוליטיקאים ואחרים, וביניהם שר הביטחון בני גנץ, מרבים לשבח את איציק סעידיאן על מעשהו האמיץ שהוביל לשיפור תנאיהם של נכי צה"ל הלומי קרב. יש לזכור שאיציק היה על סף התאבדות כששרף את עצמו לדעת. התאבדות אף פעם אינה מעשה אמיץ, גם אם באה כאקט מחאה, ואין לעודד אותה, ודאי לא על-ידי אישי ציבור שהם מובילי דעת קהל.
בשעה שהם מריעים לאיציק על הישגיו בזכות האקט, כדאי שיחשבו על עוד אנשים רבים שנמצאים במצבו האובדני של איציק, המשמש להם כמודל, ועלולים לבצע חלילה את האקט. ובוודאי לא זאת כוונתם של אותם אישי ציבור, שלא היו רוצים לתת לכך יד. אז רבותיי, סוף דיבורים במחשבה תחילה. יש להביע בכל פורום אפשרי הסתייגות מכל וכל ממעשהו של איציק, ולבחור בכלים ובערוצים מקובלים, כגון בכלים פרלמנטריים ובערוצי תקשורת שהם בעמדת השפעה. לתשומת לב השר גנץ והציבור.
מי הצודק
מכירים את הבדיחה על החמור הנוער? אז ככה: פעם אחת ביקש איש לשאול את החמור של שכנו. אך למורת רוחו השכן טען שהשאיל את החמור כבר למישהו אחר. אלא שהחמור חשב אחרת. בדיוק אז, לפתע, החל לנעור. "אני שומע את נעירות החמור בחצר", העיר השואל. השכן הנדהם התעשת מיד והשיב: "למי אתה מאמין - לי או לחמור הנוער"?
כלפי מה דברים אמורים? בדיון בוועדת הכנסת על הכרזת עמיחי שיקלי כפורש, טען בא-כוחו ושופרו של רה"מ נפתלי בנט, מתן כהנא, ששיקלי בגד בבוס בנט שהביא אותו למפלגת ימינה. לעומתו טען שיקלי שהצטרף לימינה רק על סמך המצע המפלגתי הימני שהציג בנט. אולם משחָבר בנט לשמאל ולתומכי טרור, והפֵר בבוטות וברגל גסה את כל הבטחותיו ומצעו האידיאולוגי לבוחר- אין לשיקלי כל מחויבות אליו עוד, ולכן פרישתו מהסיעה מוצדקת.
אז מי הצודק ולמי אתם מאמינים: לבנט, ששיקר וגנב את קולות בוחריו כדי להיות ראש ממששת, או לשיקלי הֶחכם הנוער, שצעק "המלך בנט עירום"? התשובה ברורה. אין ספק שפרישתו של שיקלי הייתה צעד נכון שהתבקש מתעלולי בנט. ימים יגידו אם בעקבותיו, אחרי סילמן, נראה פורשים נוספים.
בקטנה
שמתם לב לפרויקט היפהפה "אמץ חייל", שהוביל הרדיו החרדי 'קול ברמה' לרגל יום הזיכרון לחללי צה"ל? כל אזרח חרדי, דתי ובכלל, יאמץ חייל אחד ביום הזיכרון ויאמר לזכרו פרק תהילים או ילמד משניות לזכרו ולעילוי נשמתו. כל הכבוד!

תאריך:  08/05/2022   |   עודכן:  08/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
מהן האופציות העומדות לרשות פוטין? אף אחת מהן לא מושלמת, והסיכוי שמי מהן תוביל לסיום קרוב/מיידי של המלחמה - אפסי. עקרונית ישנן שלוש אפשרויות: הראשונה הסלמה, השנייה הרגעה והשלישית הקפאה    השורה התחתונה היא שקשה מאוד כרגע לראות סוף קרוב למלחמה הזו, שעלולה להפוך למלחמת התשה
שמחה סיאני
"הייתי אז בת שש, בכיתה אלף", אמרה, "וגם את היית בת שש, אך בכיתה ב', תמיד שיחקנו יחדיו    יום אחד ניגשת אליי בהפסקה ואמרת לי, שאני צריכה לומר את תפילת "שמע ישראל" לפני שאני הולכת לישון..."
עמנואל בן-סבו
ההישג העצום אשר תועמלני וסוכני ממשלת רק לא ביבי, ניסו לגמד, הסכמי אברהם, הולך ומאבד מכוחו
איתן קלינסקי
אני מביע את כאבי לנוכח עוצמת הפער בין ערכי התביעה המוסרית של המחוקק בפרשת "בהר" ובין היישום במציאות יומיומית עכשווית    נדבכי הקיום שלנו כחברה זועקים, שנממש בחיי היום-יום את ערכי פרשת "בהר" ולא נותירם רק במישוריות השמימית הספרותית
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - תכירו ותעריכו, אמת קשה, קלון, כמקובל, תפרו תיק וסיכול    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il